۲۴۱۵۲۹
۲۰
۲۰

مانتو سبز رو با چه شال و شلواری ست کنیم؟

این مقاله راهنمای شما برای شناخت جدیدترین استایل‌ها با مانتو سبز است.

مانتو سبز رو با چه شال و شلواری ست کنیم؟

این مقاله راهنمای شما برای شناخت جدیدترین استایل‌ها با مانتو سبز است. سبز یک رنگ جذاب و لبخندآوری است که خیلی از خانم‌‌ها با آن به‌دنبال تنوع و خلاقیت درزمینه مد و پوشاک هستند. اول از همه باید بدانید که سبز تناژهای رنگی مختلفی دارد و شما می‌توانید با هریک از آن‌ها یک استایل اسپرت یا مجلسی داشته باشید. 

مانتو سبز رو با چه شال و شلواری ست کنیم؟

مقدمه ای بر اهمیت رنگ سبز در صنعت مد

در دنیای پرجنب‌وجوش مد و فشن، رنگ‌ها فراتر از جذابیت‌های زیبایی‌شناختی هستند و مفاهیم عمیق روان‌شناختی را در بر می‌گیرند. دراین‌بین سبز با آرامش، تعادل و تجدیدقوا ارتباط دارد و هنگامی که در لباس ادغام شود، می‌تواند حس آرامش را برانگیزد و بار روانی مثبتی را ایجاد کند.  


بیشتر بخوانید: مدل های مانتو راه راه لینن؛ ترند تابستان ۱۴۰۳


مانتو سبز رو با چه شال و شلواری ست کنیم؟

در فرهنگ‌ها و سنت‌های مختلف، سبز رنگی مقدس است که با باروری، شکوفایی و شروعی جدید ارتباط دارد. در صنعت مد معاصر نیز سبز یک رنگ همه‌کاره ظاهر شده است. از پاستل‌های ملایم مجموعه بهاری گرفته تا سایه‌های عمیق و تیره می‌توانند به‌نوعی مکمل تیپ و چهره بدنی باشند.

مانتو سبز را با چه شلواری ست کنیم؟

مانتو سبز رو با چه شال و شلواری ست کنیم؟

ست‌کردن و هماهنگی رنگ‌ها شاید در ابتدا سخت به‌نظر برسد ولی راه‌حل این چالش خیلی ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. با کمی شناخت رنگ‌ها و اثرگذاری متقابل آن‌ها می‌توانید هوشمندانه‌ترین و زیباترین انتخاب‌ها را برای یک استایل زنانه داشته باشید.

مانتوی سبز با شلوار مشکی

مشکی یک رنگ اصلی است که به‌راحتی با همه رنگ‌ها ست می‌شود. بنابراین، یکی از رنگ‌های رسمی برای ست با مانتو سبز مشکی است. قاعده و اصول خاصی در این زمینه وجود ندارد؛ به‌جز اینکه مانتو‌هایی که سبز تیره‌تری دارند، به‌شکل جذاب‌تری با شلوار مشکی ست خواهند شد.

مانتوی سبز با شلوارهای رنگ خنثی

غالب افرادی که پوست سفید و روشنی دارند، می‌توانند از هر تنالیته رنگی خنثی استفاده کنند. مثلا کرم در طیف‌های گوناگون یا سفید می‌تواند استایل‌های خفنی با مانتوی سبز بسازد. حالا اگر رنگ پوست‌تان کمی تیره‌تر باشد، می‌توانید از توسی تیره، سبز یشمی، کله غازی و امثال آن هم در انتخاب شلوارتان ایده‌برداری کنید.

مانتوی سبز با شلوار جین

یک انتخاب بی‌قیدوشرط برای ست با مانتوی سبز، ترکیب رنگ جین‌های آبی به‌خصوص جین‌های رنگ روشن است. برای مانتوهایی که سبز روشن هستند، آبی روشن نمای جذاب‌تر و فریبنده‌تری دارد.

انتخاب مدل شلوار هم باید متناسب با نوع مانتو صورت بگیرد. مثلا برای مانتوهای کوتاه کتی یا اورسایز، توصیه ما به شما یک جین رنگ روشن بگ یا نیم‌بگ است. 

مانتو سبز رو با چه شال و شلواری ست کنیم؟

مانتوی سبز با شلوار پاستلی

اگر از رنگ‌های پاستلی سبز استفاده می‌کنید، به‌دلیل روشن‌بودن آن‌ها بهتر است رنگ‌های سفید و استخوانی را به‌کار ببندید. سفید به هر رنگی می‌آید و می‌تواند یک تیپ فوق‌العاده شیک برایتان بسازد. مانتوی سبز هم که تکلیفش مشخص است و برای اکثر افراد با هر رنگ پوستی جذابیت دارد. تنها خط قرمز موجود اینجاست که تنالیته مناسبی از آن را با رنگ پوست‌تان ست کنید.

مانتو سبز را با شال یا روسری چه رنگی ست کنیم؟

مانتو سبز رو با چه شال و شلواری ست کنیم؟

اولین اقدام برای انتخاب رنگ آیتم‌های یک استایل، این است که بدانید هر رنگ در چه طیفی قرار می‌گیرد و رنگ‌های مکمل آن کدام هستند. در این قسمت می‌خواهیم بررسی کنیم که بعداز خرید مانتوی سبز، روسری یا شال خود را در چه رنگی بخرید تا جذابیت‌تان را به رخ بکشید؟

مانتوی سبز با شال یا روسری قهوه ای

اگر خواستار ساختن یک استایل بهاری هستید، طیف‌های رنگی بژ، قهوه‌ای و نسکافه‌ای به‌خوبی توانایی هماهنگی با رنگ سبز را دارند. ترکیب مانتوی سبز تیره با روسری قهوه‌ای، زرد و قرمز برای روزهای سرد پاییزی انتخاب فوق‌العاده‌ای است. اما اگر ست‌های روشن‌تر را بیشتر می‌پسندید، به‌سراغ شال یا روسری نسکافه‌ای بروید.

مانتوی سبز با شال و روسری آبی

اگر می‌خواهید یک ظاهر سرزنده داشته باشید، از شال یا روسری آبی ترجیحا روشن استفاده کنید. طیف‌های متفاوت آبی با سبز هارمونی چشم‌نوازی را ایجاد می‌کند. طرح‌داربودن شال و روسری با زمینه آبی که اصلا یک چیز دیگری است؛ البته درصورتی‌که مانتوی شما ساده باشد.

مانتوی سبز با شال و روسری نارنجی

یک استایل جسورانه با مانتو سبز فقط با داشتن روسری یا شال نارنجی ممکن خواهد بود. این ترکیب به شما تیپی هنری، شیک و متفاوت می‌دهد. اگر نارنجی خالص برایتان غیرقابل‌دسترس است، می‌توانید از سایه‌های مختلف این رنگ استفاده کنید. این ست شال با مانتوی سبز در تناژهای تیره، مناسب پاییز و زمستان است و در تناژهای روشن، مناسب بهار و تابستان.

مانتوی سبز با شال و روسری زرد

طیف رنگی زرد انتخابی روشن، درخشان، پرانرژی و سرزنده است. همچنین با طراوت سبز به‌خوبی هماهنگ می‌شود. روسری‌هایی که ترکیبی از زرد، آبی و دیگر رنگ‌های سرزنده هستند، گزینه خوبی برای ست‌شدن با مانتوی سبز به‌شمار می‌روند. البته مانتویی که سبز روشن و البته ساده باشد.

مانتوی سبز با شال و روسری سفید

یکی دیگر از رنگ‌های پیشنهادی ست مانتو سبز با شال، انتخاب رنگ سفید است. سفید بیانگر روشنایی، پاکی، زلالی و معصومیت است. در واقع افرادی که دارای روحیه رمانتیک و لطیف‌تری هستند، بیشتر جذب این ترکیب رنگی می‌شوند. یک مانتوی سبز روشن با شال یا روسری سفید و سبز و البته طرح‌های گل، می‌تواند بسیار شاد و شورانگیز باشد. 

جمع‌بندی

برخی خانم‌های ایرانی هنگام خرید لباس فکر می‌کنند که اگر مانتوی آن‌ها همان مدل ترند سال باشد، شیک‌پوش‌بودنشان تضمین ‌شده است؛ درحالی‌که کاملا اشتباه فکر می‌کنند. آن‌ها نباید فراموش کنند که تیپ یک فرد فقط شامل مانتو نمی‌شود. این یعنی بهتر است از رنگ و مدل سایر آیتم‌ها غافل نشوند.

راجع‌به تناسب مانتو سبز با شال و روسری و شلوار احتمالا زیاد شنیده‌اید. این مقاله هم بخشی از بررسی‌های شما را در این زمینه تکمیل خواهد کرد و قطعا به شما کمک می‌کند تا با سبز، رنگی که نماد آرامش، از نو زاده‌شدن و تازگی است، به‌شکلی که درست باشد ست کنید.

 

منبع: چی بپوشم

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.