۲۴۲۹۵۶
۶
۶

طالع بینی روزانه دوشنبه ۹ مهر

فال روزانه نی‌نی‌بان به شما کمک می‌کند تا هر روز، اطلاعاتی از آینده، روز خود، تجربیات گذشته و توصیه‌هایی برای زندگی بهتر به دست آورید. همچنین یک بینشی درباره مشکلات آینده به دست خواهید آورد.

طالع بینی روزانه دوشنبه 9 مهر

فال روزانه نی‌نی‌بان به شما کمک می‌کند تا هر روز، اطلاعاتی از آینده، روز خود، تجربیات گذشته و توصیه‌هایی برای زندگی بهتر به دست آورید. همچنین یک بینشی درباره مشکلات آینده به دست خواهید آورد. 

فروردین

پرخوری را کنار بگذارید و رژیم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. یکی از دوستان نزدیک شما امروز نیازمند کمک مالی‌تان است. پولی که این فرد نیاز دارد را به ایشان قرض بدهید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید این پول را باز پس خواهد داد.  مدتی است که از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید و مانند سابق مواظب سلامتیتان نیستید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد، بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و حسابی هوای خودتان را داشته باشید. انسان جذابی هستید و مهره‌مار دارید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان به‌سرعت مجذوب شما شوند. در نتیجه مواظب باشید که در دام هوا و هوس گرفتار نشوید و جذابیت بیش‌از‌حد، کار دستتان ندهد. بیش‌از‌حد خودتان را مشغول کار کرده‌اید و ادامه این وضعیت شما را از پا در می‌آورد. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و با استراحت و آرامش، انرژی و توان از دست‌ رفته خود را بازیابید. دردسری برای یکی از اطرافیان ایجاد می‌شود. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای وی انجام دهید و به ایشان ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید.

طالع بینی روزانه دوشنبه 9 مهر

اردیبهشت

اعضای خانواده امروز به کمکتان می‌آیند. کمک اهل منزل را فراموش نکنید و در اولین فرصت کمکی که به شما شده را جبران نمایید تا اهل منزل با خیال راحت روی کمک شما حساب باز کنند.  ممکن است حرف ناخوشایندی از دهانتان خارج شود و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را برنجانید. به صلاح شماست که بیشتر همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل عشق زندگی‌تان تکان نخورد.   روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواستان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید.  اهمیتی به رعایت بهداشت نمی‌دهید و خوردن خوراکی‌های ناسالم و آلوده، سلامت شما را در معرض خطر قرار داده‌ است، قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را روانه بستر بیماری کند، بهداشت و پاکیزگی بیشتری را در زندگی در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نبینید.

 

طالع بینی روزانه دوشنبه 9 مهر

خرداد

 روحیه خلاقی دارید، اما آن‌گونه که باید‌وشاید از این روحیه بهره نمی‌‌‌گیرید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول بدهید که خلاقیت بیشتری انجام دهید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید. در غیر این صورت از این شراکت نه تنها سودی حاصل نمی‌کنید، بلکه ضرر هنگفتی نیز متحمل می‌شوید.    بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز جام وجود شما را از عشق لبریز خواهید کرد و لحظه‌های محبت‌آمیزی را تجربه خواهید کرد. انسان پرتلاشی هستید و لحظه‌ای از کار و کوشش دست نمی‌کشید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید زحمت‌های شما در آینده‌ای نزدیک به بار می‌نشیند.

طالع بینی روزانه دوشنبه 9 مهر

تیر

 قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را پیش‌روی خود قرار دهید. انسان مسئولیت‌پذیری نیستید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که باید‌وشاید روی شما حساب باز نکنند. از امروز احساس مسئولیت بیشتری در تعامل با اطرافیان داشته باشید و به آنها ثابت کنید که فرد قابل‌اعتمادی هستید. شرایطی مهیا می‌شود تا کارهای دلخواه را انجام دهید و توانمندی‌های خود را افزایش دهید. به لطف این شرایط کارهای جدیدی فرا بگیرید و موفقیت‌های بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید.  همسر یا عشق زندگی‌تان امروز مانند پروانه دور شما می‌چرخد و حسابی تحویلتان می‌گیرد. محبت ایشان را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت پاسخگوی محبت‌های عشق زندگیتان باشید. اتفاق بدی در زندگی‌تان رخ داده و بازتاب این اتفاق ناخوشایند شما را ناراحت می‌کند. به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده اجازه ندهید چنین اتفاق‌هایی دوباره در زندگی شما رخ دهد.

طالع بینی روزانه دوشنبه 9 مهر

مرداد

دوستان و آشنایان بسیار مهربان و دلسوزی دارید و روی کمک دلسوزانه آنها همیشه حساب کر‌ده‌اید. امروز به مشکلی بر می‌خورید و بدون اینکه از دوستان درخواست کمک کنید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند و این مشکل به لطف کمک دوستان، راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد. یکی از نزدیکان نیازمند کمک مالی شماست، اما احتمال‌ دارد که با کمک به ایشان گرفتاری‌های مالی‌تان افزایش پیدا کند.  تغغیر مهمی در زندگی‌تان رخ می‌دهد. با این تغییر کنار بیایید و مطمئن باشید در نهایت به نفع شما تمام می‌شود. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا عشقی آتشین را تجربه نمایید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. خبری فرخنده به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد.  موقعیتی برای پیشرفت سر راه شما قرار می‌گیرد. این موقعیت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید

طالع بینی روزانه دوشنبه 9 مهر

شهریور

روزی همراه با سلامت و نشاط را سپری خواهید کرد و روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نخواهید دید. اطرافیان امروز به کمک شما می‌آیند و از بودن در کنار آنها روحیه خواهید گرفت. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل کند، گوشه‌گیری را کنار بگذارید و با حضور در میان جمع، روحیه‌ای مردمی و اجتماعی پیدا کنید. احساس می‌‌کنید که زندگیتان رونق سابق را ندارد، با این حال غم به دل خود راه ندهید، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و زندگیتان حس‌و‌حال پررونق‌تری به خود می‌گیرد. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید. امروز این فرصت فراهم می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. محبتی که در دل دارید را به همسر یا عشق‌ زندگیتان ثابت کنید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را پشت سر بگذارید. زندگی را بدون برنامه‌ریزی ادامه داده‌اید و این وضعیت زمینه شکست و سرخوردگی شما را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا برنامه‌ای عمل‌گرایانه طرح کنید و زندگی با با نظم و برنامه‌ریزی دنبال نمایید.

طالع بینی روزانه دوشنبه 9 مهر

مهر

انسان باهوشی هستید اما از هوش سرشار خود نهایت استفاده را نمی‌برید. مشکلی که امروز سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با هوش و ذکاوت پشت سر بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر از توانمندیهای خود بهره بگیرید. به خاطر داشته باشید که با فکر به چیزهای منفی و نگران کننده‌‌، راه به جایی نمی‌برید. از امروز به چیزهای مثبت فکر کنید و به خودتان انگیزه بدهید. میان شما و فردی مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. این مشاجره را ختم به خیر کنید و دلخوری‌ها را کنار بگذارید. بیشتر از همیشه مواظب دخل‌و‌خرج خود باشید. در غیر این صورت خرجی سنگین روی دست شما قرار می‌گیرد. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. 

طالع بینی روزانه دوشنبه 9 مهر

آبان

 اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی تبدیل نمایید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را تجربه کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا راهی سفری کوتاه‌مدت شوید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سفری خاطره‌ساز را تجربه کنید.  وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصابتان را هم حسابی خورد می‌کند. عشق زندگیتان امروز به یاد دوران خوش گذشته افتاده و خاطره‌های عاشقی را در دل شما زنده می‌کند. قصد دارید به همراه دوستان یا اعضای خانواده سری به یکی از رستوران‌های درجه‌یک شهر بزنید و غذایی جانانه نوش جان کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید، اما مواظب سلامتی خود هم باشید و پرخوری نکنید.

طالع بینی روزانه دوشنبه 9 مهر

طالع بینی روزانه دوشنبه 9 مهرطالع بینی روزانه دوشنبه 9 مهر

آذر

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. از جانب اعضای خانواده یا دوستان فرصتی برای افزایش درآمد برای شما فراهم می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و سود چشمگیری به جیب بزنید. فردی که ضرری به شما وارد کرده، امروز پشیمانی‌اش را اعلام می‌کند. به روی خطای این فرد چشم بپوشید و بزرگواری خود را به ایشان ثابت کنید.  اهمیت بیشتری به زمان بدهید و نگذارید وقت با ارزشتان تلف شود. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. در غیر این‌صورت ادامه رفت‌و‌آمد با این افراد چیزی به غیر از ناراحتی برای شما به دنبال نخواهد داشت.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتی‌تان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگی‌تان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند. 

طالع بینی روزانه دوشنبه 9 مهر

دی

بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و با حضور در کنار اهل منزل به آن‌ها ثابت کنید که از بودن در کنارشان لذت می‌برید. اتفاق‌های ناگواری را در زندگی تجربه کرده‌اید و دل خوشی ندارید. اجازه ندهید این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند و آینده‌ای متفاوت را برای خود رقم بزنید. امروز مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و در تلاش بیشتری در آینده انجام دهید.  کارها را با عجله انجام ندهید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان آرامش و تمرکز می‌گذرد. انسان نصیحت‌پذیری نیستید و پیشنهادهای اطرافیان را جدی نمی‌‌گیرید. ادامه این روحیه اصلاً به صلاح شما نیست. به خودتان قول بدهید که با رویی گشاده به پیشواز نصیحت‌های اطرافیان بروید و پند افراد باتجربه را آویزه گوش کنید.  راهی برای افزایش درآمد پیش روی شما قرار می‌گیرد. این راه در نگاه اول کمی دشوار به نظر می‌رسد، با این حال از انجام آن شانه خالی نکنید. مطمئن باشید این راه شما را به موفقیتی ارزشمند می‌رساند.

طالع بینی روزانه دوشنبه 9 مهر

بهمن

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. خرج سنگینی را امروز متحمل می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دستتان می‌رسد و ثبات مالیتان برقرار خواهد شد. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده در میان بگذارید ولحظه‌های شادی را تجربه کنید. انرژی و تمرکز خود را با کارهای پیش‌پاافتاده هدر ندهید و کارهای مهم را با تمرکز بیشتری انجام دهید. از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق ‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد. احساس نگرانی می‌کنید و غصه‌دار هستید، این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و شادی، جای غم را در دل شما پر خواهد کرد. پدر یا مادر درخواستی از شما دارند، در اولین فرصت این خواسته را برآورده سازید

طالع بینی روزانه دوشنبه 9 مهر

طالع بینی روزانه دوشنبه 9 مهر

اسفند

به خاطر داشته باشید که زندگی همیشه فراز و فرودهای خاص خودش را دارد و اجازه ندهید، مشکلات روزمره، روز شما را خراب کند. نقشه‌ای جدید برای پیشرفت و افزایش درآمد کشیده‌اید، این برنامه را ادامه دهید و مطمئن باشید که راه را درست می‌روید. یکی از اطرافیان توقع‌ بی‌جایی از شما دارد، با این فرد صحبت کنید و با درمیان گذاشتن شرایط خود، از ایشان درخواست نمایید تا توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارد.  توجه شما به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان کم شده و مانند سابق به ایشان عشق‌ نمی‌ورزید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگی‌تان ایجاد کند، محبت بیشتری به ایشان داشته باشید و لحظه‌ای از عشق‌ورزی به وی غافل نشوید. شرایطی مهیا می‌شود تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. اهمیت بیشتری به زمان بدهید و از لحظه‌های زندگی‌تان بهتر استفاده کنید. در غیر این صورت زودتر از چیزی که فکرش را بکنید روز شما بدون دستاورد خاصی به پایان می‌رسد.

طالع بینی روزانه دوشنبه 9 مهر

 

 

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.