۲۴۳۰۸۰
۱
۱

ماجرای آشنایی و ازدواج عاشقانه شاهرخ استخری با همسرش

شاهرخ استخری، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران، داستان جالب و شنیدنی از نحوه آشنایی و ازدواج با همسرش را تعریف کرده است که توجه بسیاری از طرفدارانش را به خود جلب کرده است.

ماجرای آشنایی و ازدواج عاشقانه شاهرخ استخری با همسرش

شاهرخ استخری، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران، داستان جالب و شنیدنی از نحوه آشنایی و ازدواج با همسرش را تعریف کرده است که توجه بسیاری از طرفدارانش را به خود جلب کرده است.

در این مطلب، به مرور جزئیات این ماجرا می‌پردازیم.

شروع آشنایی و ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری که با بازی در سریال‌های محبوبی همچون دلنوازان و فاصله‌ها به شهرت رسید، در یکی از مصاحبه‌های خود به ماجرای عاشق شدن و ازدواج با همسرش، سپیده بزمی‌پور، اشاره کرده است. او در برنامه دورهمی با مجری‌گری مهران مدیری در مورد نحوه آشنایی‌اش چنین گفت:"حدود ۵ یا ۶ سال پیش عاشق شدم. همسرم حدود ۲۰ سال قبل از ایران به خارج از کشور رفته بود و در آنجا زندگی می‌کرد. ما از طریق دوستان مشترکمان با هم آشنا شدیم. پس از آشنایی، او به ایران آمد و بعد از یک سال با یکدیگر ازدواج کردیم."

این ماجرا برای بسیاری از طرفداران شاهرخ استخری جذاب بود، چرا که او به ندرت در مصاحبه‌هایش در مورد زندگی شخصی‌اش صحبت می‌کند.

روایت سپیده بزمی‌پور از ازدواج با شاهرخ استخری

همسر شاهرخ استخری، سپیده بزمی‌پور، نیز در صفحه اینستاگرام خود از نحوه آشنایی و ازدواجشان توضیحاتی ارائه داده است. او نوشته است:

"ما به صورت سنتی ازدواج نکردیم و مدت آشنایی ما حدود ۸ ماه طول کشید تا به تصمیم قطعی برسیم. من در بلژیک زندگی می‌کردم و از طریق یک دوست مشترک با شاهرخ آشنا شدم. شاهرخ ابتدا عکس من را دید و از همان‌جا شروع شد. بسیاری از افراد در ابتدا جذب ظاهر هم می‌شوند و سپس به شناخت عمیق‌تری از یکدیگر می‌رسند. بعد از آشنایی، شاهرخ به خواستگاری آمد و رابطه ما به صورت رسمی شد. سپس حدود ۶ ماه نامزد بودیم و پس از آن عقد کردیم."

ماجرای آشنایی و ازدواج عاشقانه شاهرخ استخری با همسرش

زندگی خانوادگی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری که متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران است، اصالتا اهل استان فارس می‌باشد و نام خانوادگی‌اش برگرفته از محل زندگی اجدادی او در این استان است. او دو خواهر دارد؛ یکی از آنها ساکن خارج از کشور است و دیگری به نام نیلوفر، در ایران زندگی می‌کند. پدر شاهرخ نیز کارمند پتروشیمی بوده است.

شاهرخ استخری و همسرش، سپیده بزمی‌پور، دو دختر به نام‌های پناه و نبات دارند. پناه متولد مرداد ۱۳۹۲ و نبات متولد ۱۰ آبان ۱۳۹۷ در بلژیک است. همسر او، سپیده بزمی‌پور، که متولد ۳ دی ۱۳۶۷ در تهران است، سال‌ها از چهره خود در فضای مجازی رونمایی نکرده بود، اما امروزه یکی از فعالان شبکه‌های اجتماعی است و زندگی روزمره‌اش را با طرفدارانش به اشتراک می‌گذارد.

ماجرای آشنایی و ازدواج عاشقانه شاهرخ استخری با همسرش

فعالیت‌های حرفه‌ای شاهرخ استخری

علاوه بر بازیگری، شاهرخ استخری در سال‌های اخیر وارد عرصه طلا و جواهر شده و چندین شعبه از فروشگاه‌های طلاسازی را در نقاط مختلف کشور راه‌اندازی کرده است. او همواره با فعالیت‌های اقتصادی خود نیز توانسته موفقیت‌های بیشتری به دست آورد و در کنار همسر و دو فرزندش زندگی آرام و موفقی را تجربه کند.

این ماجرای آشنایی و ازدواج شاهرخ استخری با همسرش نشان‌دهنده پیوند عاشقانه و زندگی خانوادگی موفق آنهاست که همواره مورد توجه طرفداران و رسانه‌ها قرار گرفته است.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.