۲۳۸۶۳۸
۱۹۲۱
۱۹۲۱

بهترین عطر و ادکلن مردانه برای روز ولنتاین!

روز ولنتاین یک روز خاص و روز عشق است. دادن هدیه به مناسبت این روز می تواند یک یادگاری عالی باشد. عطر پ ادکلن می تواند یک انتخاب عالی چه برای مردان چه برای زنان است. و شما می توانید همیشه از این رایحه به یاد عشق زندگیتون یاد کنید.

بهترین عطر و ادکلن مردانه برای روز ولنتاین!

1_ادوتویلت مردانه ایو دو سیتل انویل پاریس بلو:

اگر از طرفداران عطرهای خنک هستید، ادوتویلت مردانه ایو دوسیتل انویل پاریس بلو یک انتخاب خوب برای هدیه ولنتاین، و همینطور استقبال از فصل بهار است. این عطر رایحه‌ای مدرن و پیچیده دارد و از نت ابتدایی نارنگی، مریم گلی و گریپ فروت آغاز می‌شود. رایحه‌ای جسورانه و باطراوت که بسیار پرانرژی است. سپس نوبت به اسانس میانی یعنی گل شمعدانی، درخت سرو و اسطوخودوس می‌رسد که تم آروماتیک به عطر می‌دهد.

بهترین عطر و ادکلن مردانه برای روز ولنتاین!

2_ادوتویلت لالیک مردانه مدل :

لالیک ادوتویلت سفید که عطری با رایحه تند و ادویه‌ای، چوبی و مرکباتی دارد. این ادکلن مردانه بویی خنک و ترش و تند دارد و برای بهار و تابستان عطر مناسبی است. پس اگر می‌خواهید مرد زندگی‌تان عطر جدیدی برای نوروز داشته باشد، لالیک وایت یک گزینه عالی است.

بهترین عطر و ادکلن مردانه برای روز ولنتاین!

3_باربری لندن مردانه:

باربری لندن، یک عطر تنباکویی فوق‌العاده غنی و لطیف است که طرفداران زیادی دارد. این عطر به‌عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین عطرهای این ژانر شناخته می‌شود و با بوی خوشایند و بازخورد مثبت خود، همه را شگفت‌زده می‌کند.رایحه اولیه این ادکلن مردانه با ترکیبی از تندر و میوه‌ها شروع می‌شود که به‌سمت رایحه قلب تنباکویی و کمی چرمی این عطر پیش می‌رود.

بهترین عطر و ادکلن مردانه برای روز ولنتاین!

4_دیور ساواج، پرطرفدارترین ادکلن مردانه:

دیور ساواج، شاهکاری بی‌نظیر و مورد علاقه از برند لوکس دیور است که در دو نسخه تویلت و پرفیوم عرضه می‌شود. این ادکلن مردانه بدون شک گزینه‌ای مناسب برای هدیه دادن در روز ولنتاین و روز عشاق است. نت‌های غالب در عطر دیور ساواج شامل آمبروکسان، ترنج، فلفل سیچوان و فلفل سیاه، اسطوخودوس، فلفل صورتی و سدر است که با بوی بی‌نظیر خود تمامی مخاطبان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. اگر به برند دیور علاقه‌مندید، ادکلن مردانه دیور برای روز ولنتاین گزینه مناسبی است.

بهترین عطر و ادکلن مردانه برای روز ولنتاین!

5_ادکلن مردانه ورساچه پرهوم:

برند ورساچه یک برند بسیار معروف ایتالیایی در صنعت عطر و ادکلن است. یکی از محصولات برجسته این برند، ادکلن مردانه پورهوم است که در سال 2008 توسط تیم خلاق ورساچه به بازار عرضه شد. رایحه‌ی منحصر‌به‌فردی که در این ادکلن حضور دارد، در طول روز رایحه‌ی خوش‌بوی خود را حفظ می‌کند. همچنین، طراحی شیشه‌ی زیبا و منحصر‌به‌فرد این ادکلن، آن را به یک گزینه‌ی مناسب و سودمند برای هدیه دادن ولنتاین تبدیل کرده است.

بهترین عطر و ادکلن مردانه برای روز ولنتاین!

6_ادکلن مردانه اسپرت جگوار پیس:

جگوار پیس، یکی از بهترین عطرهای موجود در بازار برای افراد ورزشکار است که قدرت، اعتماد‌به‌نفس و انگیزه لازم را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. رایحه آروماتیک این ادکلن مردانه، حالت تمیز و در‌عین‌حال انرژی‌بخشی را به همراه دارد. شروع این عطر با ترکیبی از رایحه فلفل سیاه و میوه سیب و رزماری آغاز می‌شود.

بهترین عطر و ادکلن مردانه برای روز ولنتاین!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.