۱۶۲۶۹۸

بعد از مصرف قرص میزوپروستول، علت خونریزی طولانی

من ۳۳ ساله هستم.در هفته ۸ از بارداری با قرص میزوپرستول یه سقط داشتم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من ۳۳ ساله هستم.در هفته ۸ از بارداری با قرص میزوپرستول یه سقط داشتم بعد از یک هفته خونریزی کم شد و دو روز به صورت لکه های قهوه ای بود.بعد دوباره خونریزی شدید همراه با درد زیر شکم شروع شد ولی درد در حد درد پریود هست.یکم نگرانم.دلیل این امر چیه؟ و چیکار باید انجام بدم

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز حتما سونو واژینال انجام دهید تا مشخص شود محصولات بارداری باقی نمانده است و با جواب به پزشک مراجعه کنید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

  • اخبار داغ
  • جدیدترین
  • پربیننده ترین
  • مطالب مرتبط

وبگردی

برای ارسال نظر کلیک کنید

▼

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.