۲۰۱۶۶۷

عوارض کپسول ژینوفیلوس، خارش و سوزش است؟

به علت ترشح دکتر قرص ژینوفیلوس را تجویز کردند.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام .خسته نباشین من به علت عفونت و تغییر رنگ ترشحات واژنم به دکتر مراجعه کردم و دکتر قرص ژینوفیلوس را تجویز نمودن الان ۴ روز استفاده میکنم قبلا من خارش و حس ناخوشایند نداشتم الان دارم و نگرانم که باید قطع کنم مصرف قرص رو ایا بخاطر قرصه .چون قبلا فقط رنگ ترشحم زرد شده بود و بدبو مشکل خارش و سوزش نداشتم.مچکرم اگه راهنمااییی بفرماین.

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز شاید به قرص حساسیت دارید و یا عفونت قارچی گرفته اید. توصیه میشود مجدد معاینه شوید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

  • اخبار داغ
  • جدیدترین
  • پربیننده ترین
  • مطالب مرتبط

وبگردی

برای ارسال نظر کلیک کنید

▼

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.