۹۳۱۸۳
۲۷۰۵
۲۷۰۵

تاخیر افتادن دوره قاعدگی، درمانش چیست؟

اما چند تا کیست ریزم دارم که دکترگفت جای نگرانی نیست. باید پنجم بهمن پریود می شدم و تا به امروز که ۱۴بهمن باشد، پریود نشدم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: حدود ۷ ماهی است که پریودم منظم است؛ اما چند تا کیست ریزم دارم که دکترگفت جای نگرانی نیست. باید پنجم بهمن پریود می شدم و تا به امروز که ۱۴بهمن باشد، پریود نشدم و ترشحات بی بو وخیلی آبکی سفید دارم و دچار یبوستم هم شدم که شکمم به زور یک روز درمیان کار می کند. آیا من باردار هستم؟



پاسخ از دکتر اعظم امیری، متخصص زنان و زایمان:
در صورتی که تست بارداری شما منفی باشد باید برای درمان این مشکل از ترکیبات پروژسترون جهت باز شدن قاعدگی زیر نظر متخصص زنان استفاده کنید. همچنین باید در مورد ترشحاتتان به این نکته اشاره کنم که دلیل افزایش غلظت ترشحات به دلیل تاخیر قاعدگی است و جای نگرانی نیست. باید در مورد کیست ها به این نکته اشاره کنم که در صورتی که قاعدگی منظم باشد با رعایت یک سبک زندگی درست ( از جمله داشتن تغذیه و تحرک مناسب) و عدم ابتلا به چاقی مشکل خاصی نیست. اما در غیر این صورت باید تحت نظر باشید.





محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.