۲۴۱۶۵۶
۵
۵

معرفی انواع مزوژل و کاربرد آن ها

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که انواع مزوژل چیست؟ هر کدام از انواع مزوژل چه مزایایی به همراه دارند و کدامیک از انواع مزوژل برای پوست شما مناسب تر است؟

انواع مزوژل چیست؟ هر کدام از انواع مزوژل چه مزایایی به همراه دارند و کدامیک از انواع مزوژل برای پوست شما مناسب تر است؟

پاسخ: قبل از اینکه توضیح دهیم انواع مزوژل چیست، لازم است بدانید که مزوژل اولین نانوژل رسانا با قدرت مرطوب کنندگی بالا است که باعث آبرسانی فوق العاده ماندگار و موثر به پوست می شود و کمک می کند تا این خواص با استفاده از یک دستگاه مخصوص، به پوست نفوذ کنند و آبرسانی عمیق و هیدراتاسیون شدید و ماندگار را به مدت ۲۴ ساعت را برای پوست فراهم می کند. همچنین از انجایی که مزوژل حاوی غلظت بالایی از هیالورونیک اسید است، به عنوان یک ماده فعال مرطوب کننده و پرکننده چین و چروک کمک می کند تا پوستی صاف و درخشان داشته باشید.

برای آگاهی بیشتر از مزایای مزوژل و کاربرد آن به سراغ دکتر مرجان پیروان رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به پروفایل دکتر مرجان پیروان کلیک کنید.

مزوژل پروفایلو

پروفایلو (Profhilo) یکی از انواع مزوژل است که به صورت انحصاری در انگلیس و ایرلند تولید می شود و معمولا برای درمان شلی پوست صورت و گردن مورد استفاده قرار می گیرد و به بازسازی پوست های چروکیده، افتادگی و کرختی پوست کمک می کند. مزوژل پروفایلو پوست را هیدراته می کند و اثر محرکی بر روی سلول های تولید کننده کلاژن و الاستین دارد که به سفت شدن و لیفت شدن پوست کمک می کند و کیفیت پوست را بهبود می بخشد و ظاهری جوان تر می دهد. نتایج درمان با مزوژل پروفایلو می تواند ۶ تا ۹ ماه ماندگاری داشته باشد، با این حال، این ممکن است بسته به بیمار متفاوت باشد و به نوع پوست و سن هر فرد بستگی دارد.

معرفی پروفایلو

به طور کلی، مزوژل پروفایلو یک درمان تزریقی برای بازسازی پوست است که حاوی بالاترین غلظت از هیالورونیک اسید (HA) است، که به طور ویژه برای افرادی که پوستشان فاقد حجم و خاصیت ارتجاعی است، فرموله شده است. در واقع، با این روش درمانی، به جای پرکردن و صاف کردن چین و چروک ها، انتشار آهسته HA توسط مزوژل پروفایلو باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین می شود که به نوبه خود رنگ پوست، آبرسانی و ظاهر خطوط ریز موجود بر روی پوست را بهبود می بخشد. نتیجه حاصل از تزریق مزوژل پروفایلو بهبود کیفیت پوست است که معمولا تا ۶ ماه ماندگاری دارد.

دکتر مرجان پیروان - پوست مو و زیبایی

معرفی انواع مزوژل و کاربرد آن ها

معرفی انواع مزوژل و کاربرد آن ها

dr.peirovan

معرفی انواع مزوژل و کاربرد آن ها

معرفی انواع مزوژل و کاربرد آن ها

۸۸۴۱۲۷۷۳

۰۹۳۵۰۵۳۸۸۶۸

معرفی انواع مزوژل و کاربرد آن هامعرفی انواع مزوژل و کاربرد آن ها

آدرس: تهران، خیابان مطهری، نرسیده به شریعتی، نبش کوچه شیوا، ساختمان پزشکان شماره ۱۵، واحد۹

کاربرد

هیالورونیک اسید موجود در ترکیبات پروفایلو، یک ماده آبدوست است، به این معنی که آب را از بدن می کشد و نگه می دارد، بنابراین Profhilo به عنوان یک آبرسان قوی برای پوست عمل می کند. همین موضوع باعث شده تا مزوژل پروفایلو، برای کسانی که پوست خسته و مات دارند فوق العاده باشد و آن را به پوستی سفت و درخشان تبدیل کند. این اثر در عرض ۳ تا ۵ روز پس از درمان ایجاد می شود. همچنین در طی چند هفته بعد از تزریق مزوژل پروفایلو، تولید کلاژن و الاستین در پوست تحریک می شود و اثر ثانویه سفت شدن پوست را ایجاد می کند. حداکثر اثر پروفیلو معمولاً ۲ ماه پس از درمان دوم مشاهده می شود.

مزیت

از مزایای تزریق مزوژل پروفایلو می توان به بهبود رنگ پوست، بافت، آبرسانی و درخشندگی کلی پوست اشاره کرد. همچنین می تواند به افزایش استحکام و قابلیت ارتجاعی کمک کند و پوستی سالم تر و نرم تر را ایجاد کند. پروفیلو بیشتر برای نواحی صورت استفاده می شود، اما می توان از آن برای جوانسازی گردن، دکلته، بازوها، زانوها و دست ها نیز استفاده کرد.

 

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.