۲۴۲۱۵۳
۷۵
۷۵

کرم سفت کننده پوست چقدر در لیفتینگ پوست موثر است؟

کرم سفت کننده پوست یک محصول برای مراقبت از پوست است که در خود کلاژن یا الاستین دارد و می‌تواند پوست افتاده شما را سفت کند. این مقاله را بخوانید تا با همه چیز درباره این کرم آشنا شوید.

کرم سفت کننده پوست چقدر در لیفتینگ پوست موثر است؟

کرم سفت کننده پوست حاوی موادی است که می‌توانند خاصیت ارتجاعی پوست را به آن برگردانند. این محصول که به آن کرم لیفتتینگ صورت نیز گفته می‌شود، محبوبیت زیادی پیدا کرده است و می‌تواند در سفت کردن پوست شما موثر باشد.

در این مقاله می‌خوانید:

کرم سفت کننده پوست چیست؟

کرم‌ها و لوسیون‌های سفت کننده محصولاتی هستند که می‌توانند به کاهش افتادگی پوست شما کمک کنند و خاصیت ارتجاعی پوست را به آن بازگردانند، اما یادتان باشد که این محصولات توانایی استثنایی ندارند! در واقع، این غیرمنطقی است که از این کرم‌ها انتظار داشته باشید تا نتایج قابل توجهی مانند روش‌های زیبایی ارائه دهند و تغییرات چشمگیر ایجاد کنند!

کرم سفت کننده پوست چقدر در لیفتینگ پوست موثر است؟


بیشتر بخوانید: جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت


فواید کرم سفت کننده پوست

فواید و مزایای کرم‌های سفت کننده پوست عبارتند از:

  • مرطوب‌ کردن پوست: کرم‌های سفت‌ کننده معمولاً مرطوب ‌کننده‌های تقویت ‌شده هستند. یعنی این‌که حتی اگر کرم سفت کننده پوست شما نتواند به لیفتینگ پوست کمک کند، حداقل می‌تواند نقش یک مرطوب کننده را داشته باشد. مرطوب نگه داشتن پوست نیز همیشه به تقویت و حفظ ظاهر آن کمک می‌کند.
  • افزایش حجم: وقتی پوست شما به خوبی مرطوب می‌شود، احتمالاً پرحجم‌تر به نظر می‌رسد. در واقع، این کرم‌ها می‌توانند به طور موقت پوست شما را محکم کنند، زیرا افزایش حجم، ظاهر پوست شما را مانند کلاژن طبیعی، سفت و پر نشان می‌دهد.
  • نتایج قابل قبول: با این‌که بعید است کرم‌های سفت کننده به طور دائمی پوست شما را تغییر دهند، اما تغییرات ظریفی ایجاد می‌کنند که می‌توانید به آن‌ها راضی باشید و در کوتاه‌مدت از مزایای آن‌ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: معجزه ضدپیری کشف شد/ با این کرم همیشه جوان می مانید


روش استفاده از کرم سفت کننده پوست

کرم سفت کننده را می‌توانید برای قسمت‌های مختلفی از بدن از جمله گردن، قفسه سینه، دست، بازو، پا و شکم استفاده کنید. علاوه بر این، استفاده از کرم لیفتینگ پوست نسبتاً آسان است، زیرا این کرم‌ها غیراستروئیدی هستند و لازم نیست که نگران استفاده بیش از حد آن‌ها در روز باشید. توصیه ما این است که کرم را در زمانی که پوست شما به خوبی آبرسانی شده است، مانند بعد از حمام یا دوش گرفتن، استفاده کنید و مزایای زیاد آن بهره ببرید.

کرم سفت کننده پوست چقدر در لیفتینگ پوست موثر است؟


بیشتر بخوانید: با این روتین ساده از شر مشکلات پوستی راحت شوید


بهترین ساعت مصرف کرم سفت کننده پوست

اگر سوال شما این است که هر چند وقت یک بار باید از کرم سفت کننده استفاده کنید، باید گفت که این صرفاً به نوع محصولی که استفاده می‌کنید بستگی دارد. به عنوان مثال، می‌توانید هر روز از کرم لیفتینگ برای پوست‌های حساس استفاده کنید، اما اگر انتخاب شما سرم سفت کننده حاوی اسید گلیکولیک است، آن را یکی دو بار در هفته و شب‌ها استفاده کنید.


بیشتر بخوانید: آبرسان بخریم یا مرطوب کننده/ کدوم یکی بهتره؟


عوارض کرم سفت کننده پوست

کرم های سفت کننده پوست (لیفتینگ) هیچ عوارض جانبی خاصی ایجاد نمی‌کنند، اما برخی از افراد ممکن است در محل اعمال کرم، قرمزی خفیفی را تجربه کنند که به زودی فروکش می‌کند و می‌تواند نشان دهنده حساسیت پوست به مواد موجود در کرم باشد.
با این حال، مشکل اصلی افراد با این کرم‌ها عوارض جانبی یا احتمال آلرژی به آن‌ها نیست. مشکل اصلی این است که کرم‌های سفت کننده اثرات موقتی دارند و لیفت قابل توجهی را برای پوست شما ارائه نمی‌دهند. این برای کسانی که با توقعات غیرواقع‌گرایانه این کرم‌ها را خریده‌اند گران تمام می‌شود و یک عامل نارضایتی احتمالی است.

کرم سفت کننده پوست چقدر در لیفتینگ پوست موثر است؟


بیشتر بخوانید: ۱۱ راز زیبایی که هیچکس به شما نمی گوید


بهترین برند کرم سفت کننده پوست

لیستی از بهترین برندهای سفت کننده که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، عبارتند از:

کرم شب چند کاره Avon Anew Ultimate

این یک کرم پپتیدی است که می‌تواند استحکام پوست را در عرض 4 هفته 39 درصد افزایش دهد. این کرم شب هم‌چنین، مانند یک آبرسان عالی عمل می‌کند و رطوبت پوست را در مدت 6 ساعت تا 46 درصد بالا می‌برد. این کرم لیفت صورت می‌تواند لکه‌های تیره را نیز در عرض ۴ هفته تا ۱۲ درصد کاهش دهد.
مواد اصلی این کرم نیز پپتیدها و اسید گلیکولیک را شامل می‌شود که برای پوست‌های خشک و بالغ بهترین است. با این حال، بافت و عطر آن ممکن است برای همه خوشایند نباشد.

کرم مرطوب کننده شب Olay Regenerist Retinol۲۴

کرم Olay می‌تواند استحکام پوست شما را در عرض 4 هفته تا 27 درصد افزایش ‌دهد. این کرم هم‌چنین، به لطف ترکیبات قوی ضد پیری خود مانند رتینول، نیاسینامید و پپتیدها می‌تواند در لیفت، روشن سازی و نرم کردن پوست شما عالی عمل کند.
به همین دلیل، برای پوست‌های خشک و پیر کارایی بسیار خوبی دارد. با این حال، عیبش این است که امکان دارد روی پوست شما اثر باقی بگذارد. بنابراین باید مطمئن شوید که آن را به طور کامل همه جا پخش می‌کنید.

سرم جوانسازی Murad Retinol

محصولات سفت کننده پوست فقط به کرم‌های غلیظ محدود نمی‌شوند. سرم Murad یک محصول سبک وزن و در عین حال، با کارایی زیاد است که پس از ۴ هفته استفاده می‌تواند استحکام پوست شما را ۲۴ درصد افزایش دهد.
این سرم ظاهر منافذ پوست را نیز تا 5 درصد کم می‌کند و به دلیل بافت غیرچرب، جذب سریع، رایحه دل‌پذیر و نرم کردن پوست، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. ترکیبات کلیدی این سرم که برای انواع پوست مناسب است نیز رتینول و هیالورونیک اسید را شامل می‌شوند.

کرم سفت کننده پوست چقدر در لیفتینگ پوست موثر است؟


بیشتر بخوانید: پوستی سفت و جوان با روش‌های طبیعی


کلام آخر

کرم سفت کننده پوست می‌تواند در پوست شما تغییرات ظریف ایجاد کند و در سفتی و بازگشت قابلیت ارتجاعی پوست تا حدی موثر واقع شود. این کرم عوارض جانبی خاصی ندارد، اما حداقل مزیت آن این است که می‌تواند پوست شما را مرطوب کند و در حجیم به نظر رسیدن آن کمک کننده باشد. با این حال، اگر دنبال تغییرات آشکارتر و بزرگ‌تر هستید، باید استفاده از این کرم‌ها را کنار بگذارید و به دنبال روش‌های زیبایی بروید.  

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با متخصصان پوست، مو و زیبایی، به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

منبع: goodhousekeeping

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.