۲۳۸۶۸۸
۴۰
۴۰

تیپ میلیاردی علی دایی و دخترش/دهان فردوسی پور باز ماند!+عکس

علی دایی فوتبالیست معروف و سرشناس ایران به دنبال بازی فوتبال ایران و ژاپن، مهمان برنامه عادل فردوسی پور و پژمان جمشیدی بود. او در این میهمانی هم سورپرایز شد و هم با استایل گنگ و مجلل خود، مخاطبان و مجریان را سورپرایز کرد.

تیپ میلیاردی علی دایی و دخترش/دهان فردوسی پور باز ماند!+عکس

تیپ میلیاردی علی دایی و دخترش/دهان فردوسی پور باز ماند!+عکس

علی دایی فوتبالیست معروف و سرشناس ایران به دنبال بازی فوتبال ایران و ژاپن، مهمان برنامه عادل فردوسی پور و پژمان جمشیدی بود. او در این میهمانی هم سورپرایز شد و هم با استایل گنگ و مجلل خود، مخاطبان و مجریان را سورپرایز کرد. با مصاف مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، تیم ملی فوتبال ایران در برابر تیم ژاپن قرار گرفت. به همین منوال و مناسبت، آقای علی دایی مهمان ویژه برنامه عادل فردوسی پور بود و در مقابل پژمان جمشیدی، فوتبالیست و بازیگر توانای ایرانی، نشست. 

تیپ میلیاردی علی دایی و دخترش/دهان فردوسی پور باز ماند!+عکس

استایل و تیپ جنجالی علی دایی

آقای علی دایی اسطوره فوتبال ایران در مصاحبه‌ای که با عادل فردوسی پور هنگام بازی ایران و ژاپن داشت، یک بافت مجلل از برند کریستین دیور پوشیده بود که آمارها حاکی از آن است 100 میلیون تومان قسمت دارد. با بررسی قیمت این لباس در سایت‌های خارجی، قیمت جهانی بافت علی دایی به 1.630 دلار رسیده است. 

علاوه بر آن استایل شیک و جذاب نورا دایی، دختر علی دایی، نیز مورد توجه قرار گرفت. در این محفل دختر آقای دایی، ایشان را برای تولدش سورپرایز کردند. از طرفی هم وقتی مخاطبان و مجریان برنامه متوجه قیمت دلاری ظاهر آقای علی دایی شدند، خودشان نیز متعجب و حیرت زده شدند.

تیپ میلیاردی علی دایی و دخترش/دهان فردوسی پور باز ماند!+عکس

شکایت عادل فردوسی پور به دختر علی دایی

عادل فردوسی پور و علی دایی د رگذشته یک مسابقه پینگ پنگ مقابل یک دیگر انجام دادند. در این مساقبه عادل فردوسی پور قول داشتن و گرقتن یک ست گرمکن لیورپول را از آقای علی دایی گرفته بود. وقتی عادل فردوسی پور لباس مارک دار علی دایی را بر تن او دید، متعجب شد و یاد این قول یا شرط افتاده بود که آقای دایی به آن عمل نکرده بود. فردوسی پور با تعریف ماجرا برای دختر علی دایی با شنیدن جوابش بسیار متجعب شد. وقتی نورا ماجرا را فهمید و آقای فردوسی پور گفت حالا چکار کنم پدرت به شرطش عمل نکرده، نورا دایی گفت: برو دادگاه..!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.