۲۴۲۸۱۳
۳
۳

دوره جامع تربیت روانشناس کودک موسسه آموزش عالی هفتاد

روانشناسی کودک حوزه گسترده‌ای از روانشناسی است که چگونگی تغییرات افراد از بدو تولد تا نوجوانی را مورد مطالعه قرار می‌دهد. همچنین این گرایش از روانشناسی در تلاش است تا توضیح دهد که چگونه این تغییرات مهم اتفاق می‌افتد. همچنین درمان‌گر کودک یکی از حوزه‌های وسیع روانشناسی کودک به‌شمار می‌رود که در آن روانشناس اختلالات روانشناسی، مشکلات شخصیتی یا خانوادگی کودک را از طریق به‌ کارگیری روش‌های مختلف درمان می‌کند.

روانشناسی کودک حوزه گسترده‌ای از روانشناسی است که چگونگی تغییرات افراد از بدو تولد تا نوجوانی را مورد مطالعه قرار می‌دهد. همچنین این گرایش از روانشناسی در تلاش است تا توضیح دهد که چگونه این تغییرات مهم اتفاق می‌افتد. همچنین درمان‌گر کودک یکی از حوزه‌های وسیع روانشناسی کودک به‌شمار می‌رود که در آن روانشناس اختلالات روانشناسی، مشکلات شخصیتی یا خانوادگی کودک را از طریق به‌ کارگیری روش‌های مختلف درمان می‌کند.

دوره جامع تربیت روانشناس کودک موسسه آموزش عالی هفتاد

برای تبدیل شدن به یک روانشناس کودک، ضروری است که رشته تحصیلی مرتبط را با موفقیت سپری کنید؛ اما برای یادگیری تجربی و ارتقای مهارت‌های خود، شرکت در دوره‌های تربیت روانشناس کودک نیز بسیار حیاتی است. موسسه آموزش عالی هفتاد با ارائه خدمات ارزنده در این زمینه، بستری مناسب برای یادگیری و توسعه مهارت‌های عملی فراهم کرده است. این موسسه با برگزاری کارگاه‌های تخصصی و دوره‌های آموزشی، به شما کمک می‌کند تا با رویکردهای نوین و تجربیات عملی در حوزه روانشناسی کودک آشنا شوید و به یک درمانگر مؤثر و کارآمد تبدیل شوید.

درمان‌گرهای کودکان روش‌های مختلفی در جلسات درمانی خود استفاده می‌کنند. وضعیت عاطفی، روانی، ذهنی و رفتاری که کودکان تحت تاثیر آن هستند، عمدتا به دلیل اینکه شرایط سنی، توانایی شناختی و بلوغ در کودکان و نوجوانان متفاوت از بزرگسالان به‌شمار می‌رود؛ از این‌رو رویه درمان کودکان غیر از روش‌های درمانی مورد استفاده در بزرگسالان انجام می‌گیرد. بنابراین، روانشناس‌های کودک می‌توانند از انواع تکنیک‌های درمانی مختلف بر اساس سن و شرایط فعلی منحصربه‌فرد کودک استفاده کنند.

دوره تربیت درمانگر کودک چیست؟

دوره جامع تربیت روانشناس کودک موسسه آموزش عالی هفتاد

روانشناس کودک یا درمانگر کودک از طریق انجام ارزیابی‌های روانشناختی و استفاده از اشکال مختلف درمانی برای کمک به کودکان و نوجوانان انجام می‌دهد تا افراد این گروه سنی قابلیت برخورد با مسائل زندگی و روابط و شرایط سلامت روان به دست آورند.

آموزش روانشناسی کودک از طریق دوره‌های حضوری یا آنلاین انجام می‌گیرد. همچنین رشته روانشناسی کودک یا کودک درمانی یکی از رشته‌های کارشناسی ارشد محسوب می‌شود که ورود به آن مستلزم داشتن مدرک کارشناسی رشته‌های مرتبط با روانشناسی است. همچنین این رشته برای افرادی که مهارت‌های اجتماعی بالایی دارند و افرادی که دارای روحیه مثبت، با انرژی و قابل اعتمادی هستند بسیار مناسب است و کسانی که از مهارت‌های ذکر شده برخوردارند، در این رشته موفق‌تر از سایر افراد هستند. 

شرکت در دوره تربیت روانشناس کودک چه مزایایی دارد؟

شرکت در این رشته مزیت‌های زیادی دارد. مهم‌ترین مزیت آن بالا رفتن سطح اطلاعات و درجه مدرک روانشناسی است. همچنین یادگیری مفاهیم مرتبط با روانشناسی کودک مهارت‌های زیادی را ایجاد می‌کند. از جمله این‌که کودک درمانی مهارت‌های ارتباط اجتماعی و هوش عاطفی را توسعه می‌بخشد. در ادامه مزیت‌های شرکت در کلاس‌های دوره تربیت روانشناس کودک را بیان می‌کنیم.

  • برخورداری از استقلال مالی
  • افزایش اطلاعات و یادگیری چیزهای جدید
  • مطالعه رشته‌های مختلف روانشناسی و نظریه‌های روانشناسی
  • تجربه استفاده از روش‌های تحقیق روانشناختی
  • آشنایی با قوانین تحقیقات
  • کسب دانش و توانایی‌های تخصصی مرتبط با رشته روانشناسی کودک

آشنایی با دوره جامع تربیت روانشناس کودک موسسه هفتاد

موسسه آموزش عالی هفتاد برگزار کننده انواع دوره‌های آموزشی در رابطه با روانشناسی، مدیریت، توسعه مهارت‌های فردی، هنر، رسانه و فناوری اطلاعات است. این موسسه دارای مجوز رسمی از سوی وزارت علوم، فناوری و تحقیقات کشور، فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرد.

موسسه آموزش عالی هفتاد انواع دوره‌های روانشناسی ارائه می‌دهد. یکی از دوره‌های این موسسه دوره جامع تربیت روانشناس کودک است. همچنین این دوره بر توسعه آگاهی و مهارت‌های مشاوران، درمان‌گران، روانشناسان، دانشجویان رشته‌های مرتبط تمرکز دارد. علاوه‌بر این، اکثر اختلالات روانی و شخصیتی در سنین پایین خود را نشان می‌دهند.

مباحث و سرفصل‌های متنوع و کاربردی مورد ارائه در کلاس‌های دوره جامع تربیت روانشناس کودک موسسه آموزش عالی هفتاد را عنوان می‌کنیم.

  • آموزش مطالبی در مورد مهارت‌های زندگی کودکان
  • مصاحبه بالینی و تشخیصی
  • آموزش فرزندپروری با رویکردهای مختلف یا فرزندپروری با کفایت
  • پروتکل درمانی ADHD
  • پروتکل درمان ODD
  • پروتکل درمان PTSD  و آزار جنسی کودکان
  • پروتکل درمان اختلالات اضطراب
  • روش درمان CBT برای کودکان
  • مداخلات رفتاری در  اختلالاتی مانند بی‌اختیاری ادرار، جویدن ناخن و...
  • آموزش قصه درمانی
  • بازی درمانی «شن بازی درمانی»
  • مداخلات رفتاری  برای کودکان طلاق
  • راه‌های مقابله با ناسازگاری خواهر و برادر

جهت مشاده دوره جامع تربیت درمانگر کودک موسسه هفتاد، از لینک زیر اقدام نمایید:

https://haftad.org/courses/educate-the-child-therapist/

همچنین می‌توانید بصورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

سعادت آباد، نبش خیابان آسمان دوم غربی، مجتمع توپاز، شماره ۱۰۷

شرکت در دوره جامع تربیت روانشناس کودک مزیت‌های زیادی به همراه دارد. به‌طوری که این دوره با بالا رفتن سطح سواد علمی و مهارت‌های روانشناسان کمک می‌کند. همچنین یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این دوره استفاده از به‌روزترین متد‌های آموزشی و ارائه دروس توسط اساتید با تجربه این زمینه است. همچنین دوره‌های روانشناسی کودک موسسه هفتاد به ارتقا مهارت‌ ارتباط موثر با کودکان تاثیر می‌گذارد.

علاوه‌بر این، ایجاد و افزایش فرصت‌های شغلی و دریافت مدرک معتبر و قابل ترجمه رسمی از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دیگر مزیت‌های این دوره به‌حساب می‌آید. همچنین توصیه می‌کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره تربیت روانشناس موسسه هفتاد به وب‌سایت این موسسه مراجعه کنید.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.