۶۳۶۸۱
۷۶۴۰
۷۶۴۰

لیلا بلوکات و فرزندانش، کجا رفتند؟

لیلا بلوکات، بازیگر سینما و تلویزیون در صفجه اینستاگرام خود عکس‌های جدیدی را از کودکانی که سرپرستی آنها را به عهده گرفته، منتشر کرده است.

نی نی بان، گروه رسانه‌های اجتماعی: لیلا بلوکات، بازیگر سینما و تلویزیون در صفجه اینستاگرام خود عکس‌های جدیدی را از کودکانی که سرپرستی آنها را به عهده گرفته، منتشر کرده است.

بلوکات در متنی همراه یکی از این عکس‌ها از گردش و خرید همراه با «بچه‌هایش» نوشته است: «سلام مجدد. یوسف-فواد-سیمین-دینا-طاهره-اکرم-هستی-پریدخت. بچه‌های من که خیلی دوسشون دارم ....اعلام میکنم که شماها هم اگر میتونید یه بچه رو به سرپرستی بگیرید بخدا که حالتون خوب میشه وقتی خوشحالیشونو میبینید ....یا حق»

لیلا بلوکات و فرزندانش، کجا رفتند؟

لیلا بلوکات همچنین همراه عکس دیگری که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده، نوشته است: «سلام مجدد. یوسف-فواد-سیمین-دینا-طاهره-اکرم-هستی-پریدخت. بچه‌های من که خیلی دوسشون دارم ....اعلام میکنم که شماها هم اگر میتونید یه بچه رو به سرپرستی بگیرید بخدا که حالتون خوب میشه وقتی خوشحالیشونو میبینید ....یا حق»

لیلا بلوکات و فرزندانش، کجا رفتند؟

جدیدترین تئاتری که بلوکات در آن به ایفای نقش می‌پردازد، «رام کردن مرد سرکش» نام دارد. وی چند روز پیش عکسی از «تست گریم و لباس» خود در این نمایش منتشر کرد و در متنی همراه آن درباره این نمایش نوشت: «این عکس مربوط به نمایش رام کردن مرد سرکش که به امید خدا از چهارشنبه ده تیر ساعت ده شب هر شب در پردیس کوروش قراره اجرا بشه... اجرای اولمون به نفع بیمارهای ام اس خواهد بود خوشحال میشم همه دوستانم اونروز تشریف بیارن ...پگی اونس لیلا بلوکات و الن بیکر سام کبودوند که این شبها شاهد بازی خوبش در سریال گاهی به پشت سرت نگاه کن از شبکه دو هستیم ....کارگردان:بهرام تشکر، نویسنده:نیل سایمون، مترجم:شهرام زرگر. پی‌نوشت:توجه توجه موها کلاه گیسه سوتفاهم نشه برای بعضیها با احترام .»

لیلا بلوکات و فرزندانش، کجا رفتند؟

بلوکات ۳۳سال سن دارد و تاکنون در چند فیلم سینمایی از جمله «آقا یوسف»، «جیب بر خیابان جنوبی» و «پنج ستاره» بازی کرده است. از سریال‌هایی که بلوکات در آنها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به «یوسف پیامبر»، «زمانی برای عاشقی» و «راز پنهان» اشاره کرد.

لیلا بلوکات و فرزندانش، کجا رفتند؟

لیلا بلوکات با حساب کاربری leilabolukat@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می‌کند.
اگر عضو اینستاگرام هستید و هنوز به جمع نی‌ نی‌ بانی های اینستاگرام نپیوسته‌اید، با ما همراه شوید: NINIBANCOM@

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.