۲۳۳۴۳۰
۲۲۲۴
۲۲۲۴

ورود دختر مدونا به هفته مد ممنوع شد!

لوردس لئون، دختر بزرگ خواننده مشهور مدونا، به نمایش مد برند مارک جیکوبس برای هفته مد نیویورک راه داده نشده است!!

ورود دختر مدونا به هفته مد ممنوع شد!
به نقل از وقت صبح: پس از جلویگیری از ورود لوردس لئون به نمایش مد مارک جیکوبس، دختر بزرگ مدونا به خبرساز و جنجالی‌ترین ستاره هفته مد نیویورک تبدیل شده است. دیر رسیدن لوردس لئون به نمایش مد برند مارک جیکوبس در هفته مد نیویورک جنجالی شده است. بر طبق شایعات در روز پنجشنبه دوم فوریه، به این ستاره اجازه ورود به نمایش مد هفته داده نشده است.

لوردس لئون که یکی از چهره‌های اصلی کمپین بهار این برند بود پس از بسته شدن درهای نمایش مد به سالن رسید. گفته می‌شود که نگهبانان این مراسم از ورود این ستاره جلوگیری کرده‌اند.

ورود دختر مدونا به هفته مد ممنوع شد!
این حادثه از طریق یک ویدیوی پربازدید تیک‌تاک فاش شده است. این ویدیو نشان می دهد که لوردس سعی دارد تا از پله‌ها بالا برود اما نگهبانان مانع ورود او می‌شوند. به گزارش وقت صبح این ستاره راس ساعت آغاز مراسم به محل برگزاری نمایش مد رسید.

این ویدئو همچنین مردی ناشناس را به همراه لودس نشان می‌دهد. او سعی در متقاعد کردن نگهبانان داشت با این حال مکررا به آنها اطلاع داده می‌شود که درها بسته شده‌اند.

حاضرین در این صحنه از نگهبانان می‌پرسند که آیا او را نمی‌شناسند و از آن‌ها می‌خواهند تا به لوردس اجازه ورود بدهند. با این حال لوردس در حالیکه که سوار ماشین خود می‌شود، دیده شده است.

دختر مدونا نهایتا در این مراسم شرکت کرد!


ورود دختر مدونا به هفته مد ممنوع شد!
با این حال مجل مد وگ ادعا کرده است که این ستاره به نمایش مد وارد شده و در آن شرکت کرده است. این مجله در صفحه اینستاگرام خود تضاویری از این ستاره در حال لذت بردن از این نمایش مد به اشتراک گذاشته است.

طرفداری که ویدیو پربازدید این حادثه را به اشتراک گذاشته است، گفت: «نگهبانان به او گفتند که نمی‌توانند به او اجازه ورود بدهند. اما آن‌ها زا او خوساتند تا یک ساعت بعد، در ساعت ۷ برای نمایش مد دوم این برند باز گردد.»

منبع: وقت صبح

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.