۲۳۹۴۰۷
۵۱۳۶
۵۱۳۶

ترفندهای به دست آوردن دل مادرشوهر برای عروس خانم ها

مادر شوهر یک عنصر مهم در زندگی عروس و داماد است که هر چه روابط با او بهتر باشدف می توان زندگی بهتری را انتظار داشت. با این حال مادر شوهر می خواهد که پسرش یک زندیگ در رفاه و خوبی داشته باشد پس انتظارات او خیلی هم بی جا نیست.

ترفندهای به دست آوردن دل مادرشوهر برای عروس خانم ها

ترفندهای به دست آوردن دل مادرشوهر برای عروس خانم ها

مادر شوهر یک عنصر مهم در زندگی عروس و داماد است که هر چه روابط با او بهتر باشدف می توان زندگی بهتری را انتظار داشت. با این حال مادر شوهر می خواهد که پسرش یک زندیگ در رفاه و خوبی داشته باشد پس انتظارات او خیلی هم بی جا نیست. البته اگر روابط عروس و متادر شوهر با هم خوب باشد، دو طرف از زندگی و وصلت با هم بسیار لذت خواهند برد. گاهی اوقات مادر شوهرها کمی سختگیر تر از پدرشوهرها هستند، پس نحوه رفتار با او مهم است. قرار نیست عروس خانم ها هر کاری کنند که به زو.ر در دل مادرشوهرشان جا شوند. بلکه فقط کافی است که اصولی و درست رفتار کنند. در ادامه چند ترفند اساسی را بررسی خواهیم کرد. 

ترفندهای به دست آوردن دل مادرشوهر برای عروس خانم ها

۱. احترام گذاشتن

شرط اول برای داشتن یک رابطه خوب با هرکسی به خصوص مادرشوهر، احترام گذاشتن هم در صحبت ها و هم در حرف زدن است. مادرشوهرتان بزرگتر است و رعایت ادب الزامی است. اگر ناخئاسته حرف یا عملی دارد که شما را ناراحت می کند بهرت است گارد نگیرید و بی احترامی نکنید. بلکه در فرصت مناسب با او صحبت کنید و مشکلات را بیان کنید تا رفع کدروت شود. 

ترفندهای به دست آوردن دل مادرشوهر برای عروس خانم ها

۲. بدگویی کردن ممنوع

سعی کنید اصلا پشت سر همسر خود، خواهر شوهر، برادر شوهر، پدر شوهر و هر یک از خانواده همسرتان پیش مادر شوهر گلگی و بدگویی نکنید. مادرشوهر به طور فطری به خانواده خود و همسرش تعصب دارد. پس بدگویی کردن می تواند شما را از چشم او بیاندازد. در غیر اینم صورت ممکن است با بدرفتاری های مادرشوهر خود مواجه شوید.

ترفندهای به دست آوردن دل مادرشوهر برای عروس خانم ها

۳. خوش رفتاری با مادر شوهر

هامن طور که با مادر خود خوش رفتار هستید، سعی کنید با مادر شوهرتان نیز خوش رفتاری کنید. اول از همه او را بشناسید و بدانید چه رفتارهایی را دوست دارد و چه رفتارهایی را دوست ندارد. دقت کنید قرار نیست هرکاری که مادرشوهرتان دوست دارد را انجام دهید. بلکه بهتر است با او با مهربانی و اخلاق خوش رفتار کنید. 

ترفندهای به دست آوردن دل مادرشوهر برای عروس خانم ها

۴. مشورت کردن با او

سعی کنید با مادر شوهر خود تبادل نظر کنید. از او نظرخواهی کرده و نظر خودتان را بیان کنید. مطمئن باشید قرار نیست همیشه نظرتان یکی باشد. اما همین نظرخواهی کردن می تواند به بهبود روابط شما کمک کند. مثلا اگر قرار است شوهرتان را سورپرایز کنید، بهتر است با مارد شوهرتان هم مشورت کنید که او بیشتر چه چیزی دوست دارد و با چه چیزی بیشتر خوشحال می شود. 

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.