۲۴۰۱۳۱
۲۱۱۴
۲۱۱۴

اسکاچ ظرفشویی رو اینطوری ضدعفونی کن/۳ ترفند برای تمیز کردن اسکاچ

بیشتر آلودگی‌ها و بیماری‌ها از طریق اسکاچ ظرفشویی باعث ورود به بدن تک تک ما می‌شود. از آن جایی که داخل اسکاچ ظرفشویی، باکتری‌های زیادی رشد می‌کنند؛ ضدعفونی کردن آن ها از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

اسکاچ ظرفشویی رو اینطوری ضدعفونی کن/3 ترفند برای تمیز کردن اسکاچ

اسکاچ ظرفشویی رو اینطوری ضدعفونی کن/۳ ترفند برای تمیز کردن اسکاچ 

بیشتر آلودگی‌ها و بیماری‌ها از طریق اسکاچ ظرفشویی باعث ورود به بدن تک تک ما می‌شود. از آن جایی که داخل اسکاچ ظرفشویی، باکتری‌های زیادی رشد می‌کنند؛ ضدعفونی کردن آن ها از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. پس توصیه می‌کنیم یا هر دو روز یک بار اسکاچ خود را عوض کنید. یا این که از روش های زیر برای ضدعفونی کردن آن، استفاده نمایید. اسکاچ ظرفشویی فقط با مایع ظرفشویی پاک نمی‌شود. بلکه باید به روش‌های زیر به خوبی تمام باکتری‌ها و آلودگی‌های آن برطرف شود. دقت کنید بعد از هر بار ضد عفونی کردن اسکاچ‌ها، باید آن ها را داخل یک ظرف‌ جداگانه و تمیز نگهداری کنید و آن را همینطور داخل سینک ظرفشویی رها نکنید. 

اسکاچ ظرفشویی رو اینطوری ضدعفونی کن/3 ترفند برای تمیز کردن اسکاچ

۱. تمیز کردن اسکاچ با سرکه 

یکی از بهترین و طبیعی ترین محلول‌ها برای پاک کردن و ضدعفونی کردن اسکاچ آشپزخانه، سرکه است. برای این کار یک کاسه را پر از سرکه سفید کنید. بعد اسکاچ را با آب خالی خوب شسته و داخل طرف سرکه سفید به خوبی غوطه ور کنید. بگذارید یک ربع داخل ظرف بماند و هربار آن را داخل سرکه بچلانید. در آخر آن را با آب خالی شسته و جلوی نور خورشید پهن کنید تا خشک شود.  

اسکاچ ظرفشویی رو اینطوری ضدعفونی کن/3 ترفند برای تمیز کردن اسکاچ

۲. ضد عفونی کردن اسکاچ با آب جوش

یکی دیگر از روش های راحت و بدون هزینه برای ضد عفونی کردن اسکاچ آشپزخانه، استفاده از اب جوش است. یک ظرف آب را بگذارید جوش بیاید. وقتی جوش آمد اسکاچ را داخل آن بیاندازید. اجازه دهید به‌ مدت 5 دقیقه به خوبی داخل آب جوش روی حرارت بجوشد. بعد آن را خارج کرده و با آب سرد و نمک بشویید. روی بند و جلوی نور خورشید پهن کرده و بگذارید خشک شود. 

اسکاچ ظرفشویی رو اینطوری ضدعفونی کن/3 ترفند برای تمیز کردن اسکاچ

۳. استفاده از سفید کننده یا وایتکس

محلول های سفید کننده به راحتی و بدون اذیت، اکثر باکتری ها و آلودگی ها را پاک می کنند. با این روش شما هم از شر اسکاچ های آلوده راحت می شوید. یک لیوان مایع سفید کننده داخل ظرف بریزید. همینطور اسکاچ را داخل آن انداخته و نیم ساعت اجازه استراحت بدهید. در این حین مدام آن را داخل محلول سفید کننده بچلانید. در آخر آن را با آب گرم شستشو دهید. 

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.