۲۲۸۰۵۱
۲۷۶۸۲
۲۷۶۸۲

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران را بشناسید + لیست ۱۰ مرکز برتر

برای یافتن بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران، باید چه نکاتی را مد نظر قرار دهیم؟ آیا هر کلینیکی که بهترین تبلیغات را انجام می‌دهد برای ایمپلنت مناسب است؟ تمام نکات انتخاب یک مرکز خوب با متخصصان ایمپلنت با تجربه را در ادامه بخوانید.

برای این‌که بتوانید ایمپلنت‌هایی مناسب داشته باشید؛ لازم است که در بهترین مرکز ایمپلنت در تهران، این خدمات را انجام دهید. این مراکز کمک می‌کنند که ایمپلنت به طور دقیق روی فک شما قرار بگیرد و بعد از نصب آن، مشکلی نداشته باشید. همچنین بهترین برندهای ایمپلنت را برای شما فراهم می‌کنند. اگر قصد دارید به زودی چند ایمپلنت بگذارید؛ بهتر است این راهنما را بخوانید تا با مراجعه به یک مرکز معتبر ایمپلنت، دیگر لازم نباشد هزینه‌های جانبی بعد از این خدمات را پرداخت کنید و عوارض خدمات بی‌کیفیت، گریبان شما را نگیرد.

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران را بشناسید + لیست 10 مرکز برتربهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران را بشناسید + لیست 10 مرکز برتر

 


بیشتر بخوانید: کاشت دندان بدون ایمپلنت، انواع، مزایا و معایب آن


اهمیت مراجعه به بهترین مرکز ایمپلنت در تهران

آن دسته از ساکنین پایتخت، که قصد مراجعه به مرکز ایمپلنت دندان را داشته باشند، با این سوال مواجه خواهند بود که «بهترین مرکز ایمپلنت در تهران کدام است؟» یافتن بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران، مستلزم آگاهی نسبت به نکاتی است که شما را در یافتن مرکزی فوق تخصصی راهنمایی کرده و بهترین گزینه را پیش روی شما قرار دهد. پیش از انتخاب یک مرکز ایمپلنت دندان در تهران باید معیار‌هایی را در نظر بگیرید و با آگاهی کامل و شناخت کافی از مرکز، برای کاشت ایمپلنت دندان اقدام نمایید.

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران را بشناسید + لیست 10 مرکز برتر

فاکتور‌های انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت در تهران

تهران یکی از پرجمعیت‌ترین شهر‌های کشور ما به حساب می‌آید که همین موضوع سبب گشته مراکز تخصصی بسیاری در تمامی حوزه‌های پزشکی و دندانپزشکی در آن بوجود آیند. وجود تعداد زیادی مرکز ایمپلنت در تهران سبب می‌گردد که انتخاب بهترین گزینه از میان آن‌ها کار چندان آسانی نباشد. اما با در نظر گرفتن برخی فاکتور‌ها و با آشنایی با ویژگی‌های بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران، می‌توانید ساده‌تر انتخاب نمایید و شاهد نتایج بهتری باشید. برخی از اصلی‌ترین فاکتور‌ها به شرح زیر می‌باشند:

1) متخصصین ماهر در مرکز ایمپلنت دندان

یک مرکز ایمپلنت دندان، مرکزی تخصصی است که در آن متخصصین ایمپلنت به انجام کاشت دندان با روش‌های مختلف ایمپلنت، می‌پردازند. پیش از اینکه یک مرکز ایمپلنت را انتخاب نمایید، اطمینان یابید که متخصصینی که در این مرکز فعالیت می‌کنند از تبحر و تجربه کافی در زمینه ایمپلنت دندانی برخوردار هستند. برای اطمینان از این موضوع می‌توانید با بیماران این مرکز مشورت نمایید. متخصصین ماهر در زمینه ایمپلنت دارای مدارک معتبر از مراجع بزرگ دانشگاهی و دندانپزشکی هستند و می‌توانند به شما این اطمینان را دهند که کاشت دندان شما با موفقیت و به بهترین شکل صورت خواهد گرفت.

2) انجام ایمپلنت فوری و ایمپلنت دیجیتال

دو روش بسیار محبوب در ایمپلنت دندان، روش ایمپلنت فوری و ایمپلنت دیجیتال می‌باشد. در روش ایمپلنت فوری بلافاصله پس از قرار گرفتن فیکسچر در استخوان فک فرد، پروتزی موقتی روی آن قرار می‌گیرد تا در طول مدت زمانی که فیکسچر با استخوان فک جوش می‌خورد، فرد بدون دندان نماند و بتواند اعمالی از قبیل جویدن غذا و تکلم را سریع‌تر بازیابد. در روش ایمپلنت دیجیتال، دندانپزشک متخصص ایمپلنت با استفاده از مدل‌سازی‌های کامپیوتری سه بعدی، موقعیت استخوان فک و رشته‌های عصبی را بررسی می‌کند و کاشت ایمپلنت را با ایجاد کمترین شکاف در لثه فرد انجام می‌دهد. این موضوع سبب می‌گردد که درد حاصل از ایمپلنت دندان، به حداقل برسد.

بهترین مرکز ایمپلنت در تهران هر دو روش محبوب ایمپلنت را نیز انجام می‌دهد و می‌تواند رضایت بیماران را به صورت کامل جلب نماید. پس پیش از انتخاب یک مرکز ایمپلنت دندان در تهران، اطمینان یابید که تمام روش‌های ایمپلنت دندان در این مرکز، تحت نظر متخصصین با تجربه، انجام می‌شود.

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران را بشناسید + لیست 10 مرکز برتر

3) فناوری‌ها و تجهیزات پیشرفته

یک مرکز تخصصی ایمپلنت دندان باید تجهیزات لازم برای انجام انجام ایمپلنت بدون جراحی و به صورت دیجیتال را نیز داشته باشد و همچنین از بهترین فناوری‌ها و تجهیزات برای سهولت درمان بیمار برخوردار باشد. داشتن تجهیزات مناسب برای پیوند استخوان نیز یکی از اصلی‌ترین مواردی است که به هنگام انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران باید به آن توجه نمایید. ساخت روکش‌های دندانی نیز با استفاده از فناوری‌های روز دنیا ساده‌تر شده‌اند و رضایت بیماران را نیز بیشتر به خود جلب نموده‌اند.

4) استفاده از لیزر دندانپزشکی

استفاده از لیزر در دندانپزشکی‌ها سبب گشته که انجام بسیاری از امور ساده‌تر شده و در مدت زمان کوتاه‌تری انجام شودند. لیزر‌ها می‌توانند کمک کنند که کاشت ایمپلنت دندان با درد و خونریزی کمتری همراه باشد و بیمار در مدت زمان کوتاه‌تری بهبود یابد. از لیزر‌ها علاوه بر کاشت ایمپلنت دندان، در زمینه سفید کردن دندان‌ها و بسیاری از جراحی‌های دهانی نیز استفاده می‌شود. اما امروزه استفاده از آن‌ها در مراکز ایمپلنت دندان، رواج بیشتری نسبت به سایر حوزه‌ها دارد.

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران، با بهره‌مندی از بهترین تجهیزات و همچنین داشتن لیزر دندانپزشکی، می‌تواند رضایت بیماران به بهترین نحو جلب نماید و نتایج بسیار خوبی را برای آن‌ها به همراه داشته باشد. پس حتما در نظر داشته باشید که مرکز ایمپلنت دندان در تهران انتخابی شما دارای تجهیزاتی از جمله لیزر دندانپزشکی باشند. استفاده از این تجهیزات پیشرفته می‌تواند سلامت لثه بیمار را با خود به همراه داشته باشد.

5 ) استفاده از برند‌های معتبر ایمپلنت دندان

بهترین برند‌های ایمپلنت دندان برند‌های آلمانی، آمریکایی و سوئیسی می‌باشند. این برند‌ها دارای مواد مرغوب‌تر و باکیفیت‌تری هستند و به همین خاطر نیز هزینه‌های بیشتری دارند. اما باید در نظر داشته باشید که کیفیت بالای ایمپلنت دندان را به قیمت آن اولویت دهید.

6) احترام به بیماران و حفظ حقوق آن‌ها

به هنگام انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران به رفتار پرسنل توجه نمایید. تمام پرسنل و همچنین متخصصین ایمپلنت دندان باید رفتار صحیح و محترمانه‌ای با بیماران داشته باشند، زمان‌بندی تعیین شده برای هر بیمار را رعایت نمایند و همچنین فضایی دلنشین برای بیماران آماده سازند تا بیمار در محیط احساس آرامش نماید.

7) داشتن محیط تمیز و سالم

یک مرکز ایمپلنت دندان در تهران باید محیطی استریل شده و تمیز داشته باشد تا هیچگونه بیماری عفونی از افراد به یکدیگر منتقل نشود و درمان در محیطی کاملا سالم و تمیز انجام شود. داشتن این ویژگی، به خصوص در دوران فعلی کرونا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

معرفی بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران + لیست 10 تایی

برای داشتن یک انتخاب بهتر، در ادامه به معرفی برخی از بهترین مراکز ایمپلنت دندان می‌پردازیم. با بررسی این مراکز می‌توانید مناسب‌ترین مرکز را برای انجام خدمات ایمپلنت انتخاب کنید:

مطب دکتر الهام وزیری نهاد

برای اصلاح طرح لبخند مراجعه به مطب دکتر الهام وزیری نهاد می‌تواند یک انتخاب بسیار خوب است. دکتر الهام وزیری با تجربه سال‌ها همکاری با برترین برندهای تولیدکننده ایمپلنت در دنیا و تخصص در این حوزه می‌توانند برای شما یک انتخاب بسیار مناسب باشد.

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران را بشناسید + لیست 10 مرکز برتر

آدرس: تهران، ظفرشرقی، جنب بیمارستان کودکان علی اصغر، پلاک ۱۹۷، طبقه اول، واحد ۴

تلفن: ۰۲۱۲۶۴۰۰۵۲۴

مطب دکتر مهدی کریمی

یکی از بهترین متخصصان دندانپزشکی در تهران، دکتر مهدی کریمی هستند که دارای مدرک فلوشیپ زیبایی از دانشگاه Genova ایتالیا و همینطور فلوشیپ ایمپلنت از ICOI آمریکا می باشند.با مراجعه به مطب دکتر کریمی می‌توانید انواع خدمات زیبایی دندان را با بهترین امکانات انجام دهید.

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران را بشناسید + لیست 10 مرکز برتر

آدرس:تهران، سعادت آباد-خ سرو غربی-خ بخشایش-پایین تر از بیمارستان عرفان-ساختمان پزشکان افتخار-پ۵۶-ط۴-واحد۴۰۲

تلفن: ۰۲۱۲۲۰۸۰۰۹۰

کلینیک دندانپزشکی حمیدرضا دادخواهان

کلینیک دندانپزشکی حمیدرضا دادخواهان، با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته با فناوری روز دنیا، کاشت ایمپلنت های دندانی را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند. با مراجعه به این کلینیک می‌توانید مطمئن باشید که خدمات زیبایی دندان را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن دریافت می‌کنید.

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران را بشناسید + لیست 10 مرکز برتر

آدرس: تهران – بلوار اندرزگو – بین قیطریه و کاوه – کوچه بلوچ شمالی – پلاک ۱۰ -واحد ۹ –دندانپزشکی دکتر دادخواهان

تلفن: ۰۲۱۲۶۴۲۸۶۳۸

کلینیک دندان‌پزشکی مهر آوید

کلینیک دندان‌پزشکی مهر آوید با حضور ۳۳ دندانپزشک برجسته و ۱۲ دندانپزشک عمومی نیز یک انتخاب بسیار مناسب برای شما خواهد بود. شما نیز می توانید با حضور در کلینیک مهرآوید از خدمات تخصصی، با کیفیت و مقرون به صرفه آنها برای کاشت ایمپلنت دندان بهره مند شوید.

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران را بشناسید + لیست 10 مرکز برتر

آدرس: تهران، خیابان پیروزی، نبش خیابان پرستار، پلاک ۲۳۰

تلفن: 02177478787

کلینیک دندانپزشکی روانمهر

کلینیک دندانپزشکی روانمهر در سال ۱۳۸۸ در راستای ارائه خدمات دندان‌پزشکی تاسیس شد و تا به امروز فعالیت خود را ادامه می‌دهد. این کلینیک با بهره‌مندی از دندان‌پزشکان متعهد و مجرب در محیطی آرام و صمیمی آماده انجام انواع خدمات دندانپزشکی است که با بهترین قیمت و کیفیت انجام می‌شوند. 

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران را بشناسید + لیست 10 مرکز برتر

آدرس:تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، نبش خیابان روانمهر، پلاک 168، طبقه 2

تلفن:02166975186

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین با 17 سال تجربه در زمینه ارائه خدمات دندان پزشکی یکی دیگر از گزینه‌های روی میز برای شماست. این مجموعه با محیطی کاملا متفاوت و مدرن و کادری مجرب از دندانپزشکان ارائه دهنده کلیه خدمات رایج و درمان‌های تخصصی است. با مراجعه به این مرکز می‌توانید خدمات کمیاب مربوط به دندانپزشکی را با خیال آسوده انجام دهید.

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران را بشناسید + لیست 10 مرکز برتر

آدرس:خیابان امام خمینی (سپه سابق) ، بین رودکی و پل نواب ، کوچه خبازان ، پلاک ۲ ، کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی فروردین

تلفن:۰۲۱۶۶۳۶۲۳۳۴

مطب کیهان قدیمی

یکی دیگر از اسامی با سابقه در این لیست، دکتر کیهان قدیمی هستند که با تجربه بسیار خوب در زمینه دندان پزشکی می‌توانند لبخند زیباتری برای شما بسازند. با مراجعه به مطب دکتر قدیمی، می‌توانید خدمات پزشکی بسیار خوبی با بهترین کیفیت انجام دهید و با رضایت کامل از مطب خارج شوید.

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران را بشناسید + لیست 10 مرکز برتر

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، روبه روی پارک دلاوران، پلاک 64

تلفن:09902722259

کلینیک دکتر اختری

کلینیک ایمپلنت دندان دکتر اختری بر روی ارائه مراقبت‌های ایمپلنت دندانی نوین برای تمامی سنین و در هر شرایط پزشکی تاکید دارد. این کلینیک می‌تواند با به کارگیری فناوری‌های نوین دندانپزشکی رضایت شما جلب کند و لبخندی زیباتر به شما هدیه دهد.

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران را بشناسید + لیست 10 مرکز برتر

آدرس: تهران، میدان فاطمی، بزرگراه شهید گمنام، میدان گل‌ها، ساختمان پزشکان ویدا، طبقه دوم، واحد8

تلفن: 02188026826

کلینیک دکتر احسان بیرنگ

کلینیک دکتر احسان بیرنگ یکی از معروف‌ترین و لوکس‌ترین مطب‌های دندان‌پزشکی در تهران است. خدماتی چون ایمپلنت، کامپوزیت و لمینت از جمله خدماتی هستند که در این کلینیک به بهترین شکل ارائه می‌شوند. با مراجعه به این مرکز می‌توانید حس رضایت و زیبایی را تجربه کنید.

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران را بشناسید + لیست 10 مرکز برتر

آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان پسیان جنوبی، پلاک 14، برج الماس، طبقه اول، واحد 14

تلفن: 0212635542

قیمت ایمپلنت دندان در مرکز ایمپلنت در تهران چقدر است؟

قبل از پرداختن به قیمت ایمپلنت دندان در بهترین مرکز ایمپلنت در تهران، بهتر است عواملی را که می‌توانند بر هزینه این روش تاثیر بگذارند، مورد بررسی قرار دهیم.

از جمله عواملی که می‌توانند بر قیمت ایمپلنت دندان تاثیر بگذارند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد ایمپلنت های مورد نیاز: تعداد ایمپلنت های دندانی مورد نیاز برای درمان به طور مستقیم بر هزینه کلی تأثیر می گذارد.
  • مواد و طراحی ایمپلنت: ایمپلنت های دندانی در مواد مختلفی از جمله تیتانیوم و زیرکونیا موجود هستند که هر کدام هزینه مربوط به خود را دارند.
  • برند ایمپلنت مورد استفاده: برند و سازنده ایمپلنت های دندانی می تواند نقش بسزایی در تعیین هزینه درمان داشته باشد.
  • درمان‌های تکمیلی: در برخی موارد، ممکن است قبل از کاشت ایمپلنت یا در حین کاشت، برای بهینه سازی نتایج درمان نیاز به درمان‌های تکمیلی باشد.
  • موقعیت جغرافیایی: موقعیت جغرافیایی مطب دندانپزشکی می تواند بر قیمت درمان ایمپلنت دندان تأثیر بگذارد.
  • تخصص و مهارت دندانپزشک: مهارت، تجربه و شهرت دندانپزشک که عمل ایمپلنت را انجام می دهد، می تواند بر قیمت گذاری تاثیر بگذارد.

همان طور که اشاره شد، هزینه ایمپلنت دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما اگر بخواهیم قیمتی حدودی برای این درمان مشخص کنیم می‌توان گفت که هزینه این روش بین ۸ تا ۲۵ میلیون تومان متغیر است.

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران را بشناسید + لیست 10 مرکز برتر

سوالات متداول

آیا ایمپلنت گذاشتن بهتر از دندان مصنوعی است؟

ایمپلنت یا کاشت دندان روشی بسیار کارآمد و محبوب برای پر کردن جای خالی دندان‌های از دست رفته می‌باشد که امروزه توسط متخصصین ایمپلنت در مراکز ایمپلنت دندان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

طول عمر ایمپلنت دندان چقدر است؟

به طور کلی طول عمر ایمپلنت دندان به عوامل مختلفی از جمله عادات بهداشت دهان و دندان بیمار، سلامت کلی و رعایت دستورالعمل های مراقبت پس از درمان بستگی دارد. با نگهداری مناسب و معاینات منظم دندانپزشکی، ایمپلنت های دندانی این پتانسیل را دارند که برای بسیاری از بیماران مادام العمر باقی بمانند. با این حال، توجه به این نکته ضروری است که تجربیات فردی ممکن است متفاوت باشد و عواملی مانند تراکم استخوان، سلامت لثه و انتخاب سبک زندگی می‌توانند بر طول عمر ایمپلنت دندان تأثیر بگذارند.


بیشتر بخوانید: ایمپلنت کره ای بهتر است یا آمریکایی؟

محتوای حمایت شده

  • اخبار داغ
  • جدیدترین
  • پربیننده ترین
  • گوناگون
  • مطالب مرتبط

برای ارسال نظر کلیک کنید

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.