۲۳۸۳۱۰
۱۹
۱۹

بهترین دکتر اندولیفت در تهران

درمان با لیزر اندولیفت برای انواع پوست مناسب است و می‌تواند مطابق با نیازهای فرد طراحی شود. در این مقاله درباره اندولیفت و بهترین دکتر اندولیفت در تهران، اطلاعاتی به شما ارائه می‌شود.

بهترین دکتر اندولیفت در تهران

درمان با لیزر اندولیفت برای انواع پوست مناسب است و می‌تواند مطابق با نیازهای فرد طراحی شود. در این مقاله درباره اندولیفت و بهترین دکتر اندولیفت در تهران، اطلاعاتی به شما ارائه می‌شود.
در این مقاله می‌خوانید:

بهترین دکتر اندولیفت در تهران

اندولیفت چیست؟ 

اندولیفت، یک راه حل بسیار خوب برای پیشگیری از پیری پوست است. لیزر درمانی کم‌تهاجمی جدید، روشی برای سفت کردن و کاهش چربی پوست به شمار می‌رود که مشکلاتی مانند شلی پوست و سلولیت را هدف قرار می‌دهد.
اندولیفت، در هیپودرم پوست، فیبرهای ریز نوری ایجاد می‌کند که با ایجاد کانال‌هایی به عنوان مسیری موثر برای انتقال انرژی لیزر، چربی و آب را در بدن هدف قرار می‌دهند.
اندولیفت اهداف متعددی دارد که بازسازی لایه‌های سطحی و عمیق پوست، تقویت و سفت شدن پوست و در صورت نیاز، کاهش چربی اضافی را شامل می‌شود.
انرژی لیزر، بافت پوست را برای تحریک تولید کلاژن جدید و بهبود عملکردهای متابولیکی ماتریکس خارج سلولی، گرم می‌کند. به همین دلیل هم نتایج آن طولانی‌مدت هستند و در طول زمان بهبود می‌یابند.
بیماران معمولا پس از یک جلسه می‌توانند تغییرات چشمگیری را در پوست خود متوجه شوند که شامل سفت‌تر شدن پوست، کاهش چین و چروک و بهبود رنگ کلی پوست است. 

بهترین دکتر اندولیفت در تهران

بهبود و ریکاوری اندولیفت

درمان با لیزر اندولیفت برای انواع پوست مناسب است و می‌تواند مطابق با نیازهای فرد طراحی شود. در اندولیفت، بر خلاف جراحی، نیازی به زمان استراحت یا ریکاوری نیست. قرمزی پوست به سرعت کاهش می‌یابد، بنابراین می‌توانید بلافاصله پس از آن فعالیت‌های عادی روزمره خود را از سر بگیرید.
اندولیفت، یک روش غیرجراحی با فواید شگفت‌انگیز بسیار است، اما ممکن است برای همه مناسب نباشد. خانم‌هایی که باردار هستند یا افرادی که در ناحیه تحت درمان، زخم دارند باید از انجام این درمان خودداری کنند.
در اندولیفت، بر خلاف جراحی، نیازی به زمان استراحت یا ریکاوری نیست و قرمزی پوست به سرعت کاهش می‌یابد.

نواحی تحت درمان اندولیفت

از اندولیفت می‌توان برای سفت کردن پوست شل و افتاده در کل بدن استفاده کرد و برای پوست‌هایی که شلی خفیف و متوسط دارند، مناسب است. این درمان مناطق زیر را تحت درمان قرار می‌دهد: 
  • زیر چانه برای حذف یا کاهش چربی اضافی
  •  گردن و دکلته 
  • قسمت میانی و پایینی صورت 
  • زانو و بازو 
  • شکم و کمر برای درمان شلی پوست ناشی از بارداری یا تغییر وزن
  • باسن
  • داخل ران‌ها
  • مچ پا 
هدف از درمان‌های پیکرتراشی، سفت کردن ناحیه تحت درمان و حذف چربی‌های سرسخت است، اما در کنار آن باید سبک زندگی سالم و فعال داشته باشید. این درمان برای حذف مقادیر زیادی چربی مناسب نیست و نباید به عنوان جایگزینی برای ورزش و رژیم غذایی سالم در نظر گرفته شود.

بهترین دکتر اندولیفت در تهران

اندولیفت چقدر ایمن است؟

طول موج مورد استفاده در این فرآیند به طور ویژه طراحی شده، به شکلی که فقط آب و سلول‌های چربی را گرم می‌کند، بدون اینکه به بافت سالم اطراف آن‌ها آسیب بزند. این درمان، یک راه حل مطمئن و موثر برای سفت کردن پوست شل در صورت، پایین گردن و بدن است. 
این روش شامل یک پرتو لیزر کوچک است، بنابراین قبل از درمان، محافظ چشم لیزر روی پلک‌های بیمار قرار می‌گیرد. بیماران از این روش به عنوان یک درمان قابل تحمل نام می‌برند. 
این روش شامل یک پرتو لیزر کوچک است، بنابراین قبل از درمان، محافظ چشم لیزر روی پلک‌های بیمار قرار می‌گیرد. 

ماندگاری اندولیفت چقدر است؟

نتایج اندولیفت فوری و طولانی‌مدت هستند و برای چندین ماه بهبود می‌یابند. اگر تاثیرات آن را دوست دارید و می‌خواهید آن‌ها را بیشتر کنید، می‌توانید درمان را بعد از 12 ماه تکرار کنید.

بهترین دکتر اندولیفت در تهران

چه مدت طول می کشد تا اندولیفت اثر کند؟

تاثیرات اندولیفت می‌تواند بین هفته‌های  4 تا 8 پس از درمان دیده شود، اما در طول زمان، تاثیرات بیشتری نشان می‌دهد و در 12 ماه به اوج خود می‌رسد.

آیا اندولیفت درد دارد؟

پزشک، از بی‌حسی موضعی برای بی‌حس کردن ناحیه تزریق استفاده می‌کند تا درمان تا حد امکان راحت‌تر شود. این درمان، غیر جراحی و کم‌تهاجمی است و بیماران در طول درمان هوشیار هستند.

بهترین دکتر اندولیفت در تهران

بهترین دکتر اندولیفت، پزشکی است که علاوه بر داشتن تخصص، مهارت و تبحر لازم را برای انجام عمل‌های زیبایی داشته باشد. برخی از بهترین پزشکان اندولیفت در تهران عبارتند از:
  • دکتر آکو حمزه‌اى؛ پوست، مو و زیبایی
  • دکتر عطاالله حیدری، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی جراحی پلاستیک
  • دکتر امیر مولایی‌فر؛ متخصص زیبایی

بهترین دکتر اندولیفت در تهران

خلاصه

اندولیفت، یک روش غیرجراحی محبوب، تایید شده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا است که نتایج قابل مشاهده‌ای را روی پوست ایجاد می‌کند و می‌تواند به طور قابل توجهی، شلی پوست را تا پنج سال بهبود ببخشد. درمان اندولیفت بسته به نیازها و نتایج فردی، می‌تواند تکرار شود.
برای یافتن متخصصان مورد نظر خود به کلینیک نی نی بان مراجعه کنید.
منبع: bodyvie.com

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.