۲۳۸۳۵۰
۲۵
۲۵

جوانسازی گردن با پروفایلو: فواید و عوارض و ماندگاری

برای جوانسازی گردن با پروفایلو تمام نکات مربوط به فواید این روش، مدت مانگاری و دیگر نکات مهم را در ادامه بخوانید.

جوانسازی گردن با پروفایلو: فواید و عوارض و ماندگاری

با افزایش سن ممکن است پوست گردن شما حالت چروک و افتاده شود. جوانسازی گردن با پروفایلو یکی از روش‌های مقابله با این اثر عمر است. ما می‌توانیم به صورت دوره‌ای روش را انجام دهیم اما چون روش‌های زیبایی زیادی در کلینیک‌ها زیبایی، به افراد توصیه می‌شوند؛ شاید گمراهی به وجود آید. در این مطلب نی‌نی‌بان توضیح داده‌ایم که فواید و عوارض پروفایلو گردن چیست؟ مراقبت‌ها و تعداد جلسات مورد نیاز آن را هم توضیح داده‌ایم. 

در این مقاله میخوانید:

روش جوانسازی با پروفایلو چیست؟

فواید پروفایلو برای جوانسازی گردن

عوارض پروفایلو در جوان کردن گردن

ترمیم چین و چروک با پروفایلو گردن مناسب کیست؟

روش انجام پروفایلو گردن

مراقبت‌های بعد از پروفایلو گردن

جوانسازی گردن با پروفایلو: فواید و عوارض و ماندگاری

 

روش جوانسازی با پروفایلو چیست؟

جوانسازی با پروفایلو یک درمان جدید و پیشرو است که شلی پوست را درمان می‌کند و در عین حال به پوست ظاهری مرطوب و برجسته می‌دهد. این درمان به عنوان یک اسید هیالورونیک پیشرفته، ساختار را به پوست باز می‌گرداند و در عین حال به آن آبرسانی درخشان می‌بخشد. اما فرمول منحصربه‌فرد Profhilo با تزریق استاندارد اسید هیالورونیک متفاوت است زیرا فیلر محسوب نمی‌شود. در عوض پروفایلو، این مزیت را به بیماران میبخشد تا سفتی و بافت پوست را برای درخشش طبیعی و جوانی بازگردانند.

پروفایلو چیست؟

Profhilo یک درمان تزریقی مبتنی بر اسید هیالورونیک است که برای تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست طراحی شده است.  پروفایلو حاوی غلظت بالایی از اسید هیالورونیک است که یک ماده طبیعی موجود در بدن است که به آبرسانی و حجیم شدن پوست کمک می‌کند.

جوانسازی گردن با پروفایلو: فواید و عوارض و ماندگاری

فواید پروفایلو برای جوانسازی گردن

 اگر برای جوانسازی گردن خود از روش پروفایلو استفاده کنید؛ فواید زیادی در انتظار شماست؛ از جمله:

  1. این یک درمان غیرجراحی است که شامل حداقل زمان استراحت است و آن را به گزینه ای مناسب برای کسانی که سبک زندگی پرمشغله ای دارند تبدیل می‌کند.
  2. این یک روش نسبتاً بدون درد است که توسط اکثر بیماران به خوبی تحمل می‌شود.
  3. می‌تواند نتایجی با ظاهر طبیعی ایجاد کند که ظاهر کلی گردن را بدون زیاده‌روی به نظر می‌رسد.
  4. می‌تواند کیفیت و استحکام پوست را بهبود بخشد، ظاهر چین و چروک و خطوط ریز را کاهش دهد و گردنی جوان تر ایجاد کند.

جوانسازی گردن با پروفایلو: فواید و عوارض و ماندگاری

عوارض پروفایلو در جوان کردن گردن

  • قرمزی و تورم : این یک عارضه متداول است که بعد از درمان مقداری قرمزی و تورم به خصوص در اطراف محل تزریق مشاهده شود. این یک واکنش طبیعی است و باید ظرف چند روز فروکش کند.
  • کبودی: برخی از بیماران ممکن است در محل تزریق دچار کبودی شوند. این می تواند به دلیل سوراخ شدن یک رگ خونی توسط سوزن در طی فرآیند تزریق باشد. اگرچه ممکن است ناخوشایند به نظر برسد، اما معمولاً دلیلی برای نگرانی نیست و به خودی خود فروکش می کند.
  • خارش و ناراحتی: برخی از بیماران ممکن است در ناحیه تحت درمان احساس خارش یا ناراحتی کنند. این معمولاً یک عارضه جانبی خفیف و موقتی است که خود به خود فروکش می کند.
  • واکنش آلرژیک: در حالی که نادر است، برخی از بیماران ممکن است واکنش آلرژیک به اسید هیالورونیک مورد استفاده در درمان را تجربه کنند. این می تواند باعث قرمزی، تورم و خارش شود. اگر هر یک از این علائم را تجربه کردید، مهم است که فورا به پزشک مراجعه کنید. 
  • عفونت: خطر عفونت در هر درمان مبتنی بر تزریق وجود دارد. مهم است که اطمینان حاصل شود که درمان توسط یک متخصص واجد شرایط در یک محیط استریل انجام می شود تا خطر عفونت کاهش یابد.

مطلب پیشنهادی: پروفایلو گردن را زخم می‌کند؟

 

ترمیم چین و چروک با پروفایلو گردن مناسب کیست؟

تمام کسانی که بالای 30 سال هستند می‌توانند جوانسازی گردن با پروفایلو را انجام دهند.به عبارتی پروفیلو درمانی مناسب برای اکثر انواع پوست و سنین است. با این حال، یادتان باشد که با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا مشخص شود آیا این درمان برای شما مناسب است یا خیر.  در طول مشاوره، پزشک متخصص زیبایی نوع و وضعیت پوست شما و همچنین هرگونه سابقه پزشکی یا استفاده از دارو را که ممکن است بر مناسب بودن شما برای درمان تأثیر بگذارد، ارزیابی خواهد کرد.

جوانسازی گردن با پروفایلو: فواید و عوارض و ماندگاری

روش انجام پروفایلو گردن

برای انجام جوانسازی گردن با پروفایلو پزشک برای شما یک تزریق انجام می‌دهد. این تزریق شامل تزریق محلول اسید هیالورونیک به نقاط خاصی در امتداد گردن است. درمان پروفایلو شامل یک سری تزریق‌های کوچک و کم مقدار است که با استفاده از یک سوزن ظریف انجام می‌شود. اسید هیالورونیک موجود در پروفیلو به طور یکنواخت در بافت پخش می‌شود و باعث تولید کلاژن و الاستین می‌شود. این به بهبود کیفیت، استحکام و قابلیت ارتجاعی پوست کمک می‌کند و ظاهر چین و چروک و خطوط ریز را کاهش می‌دهد. نتیجه یک گردن جوان و زیباتر است که صاف تر و سفت تر به نظر می‌رسد.

برای جوانسازی گردن چند جلسه پروفایلو نیاز است؟

برای کسب بهترین نتایج  جوانسازی گردن با پروفایلو بهتر است کاندیداها تا 10 میلی لیتر پروفایلو را در 2 جلسه (هر کدام 2 میلی لیتر) با فاصله یک ماه تزریق کنند. در برخی موارد که علائم پیری شدیدتر هستند، امکان دارد به تزریق 8 میلی لیتر دارو در 4 جلسه درمانی نیاز باشد.

 

 

مراقبت‌های بعد از پروفایلو گردن

در طول عمل جوانسازی گردن با پروفایلو، احساس راحتی خواهید داشت و ممکن است برای کاهش هر گونه ناراحتی از کرم بی حس کننده استفاده شود. خود درمان معمولاً حدود 30 دقیقه طول می‌کشد تا کامل شود و شما می‌توانید بلافاصله پس از آن به فعالیت‌های عادی خود بازگردید.

با این حال، مهم است که حداقل 24 ساعت پس از درمان از ورزش یا فعالیت‌های شدید که می‌تواند باعث تعریق شود خودداری کنید. ممکن است کمی‌قرمزی یا تورم خفیف در اطراف محل‌های تزریق تجربه کنید، اما این باید طی چند ساعت تا چند روز کاهش یابد.

بایدها‌ها و نبایدهای بعد از پروفایلوی گردن

توجه کنید که بعد از جلسه تزریق پروفایلو گردن باید مراقبت‌های لازم را انجام دهید. تا در میزان اثرگذاری ژل و طبیعی‌تر شدن نتایج آن تاثیر به سزایی بگذارید. به علاوه انجام این مراقبت‌ها باعث می‌شود احتمال هرگونه خطری به صفر رسیده و عوارض ایجاد شده زودتر از بین بروند. در صورتی که تزریق ژل پروفایلو را انجام دادید، حتما مراقبت‌های زیر را انجام دهید:

  • از لمس، فشار یا ماساژ محل‌های تزریق خودداری کنید.
  • اگر تزریق را در صورت انجام داده‌اید از کرم‌های آرایشی استفاده نکنید.
  • حتی‌الامکان تا چند روز پس از تزریق بر روی صورت نخوابید.
  • مصرف دخانیات و الکل را تا حداقل یک هفته پس از تزریق آغاز نکنید.
  • تا سه روز پس از تزریق از مصرف داروها و مواد غذایی رقیق‌کننده خون اجتناب کنید.
  • از کمپرس یخ بر روی محل‌های تزریق استفاده کنید تا عوارض تزریق زودتر از بین بروند.
  • تا چند روز از رفتن به استخر، سونا یا حمام بخار و حتی شست و شوی محل‌های تزریق با آب گرم خودداری کنید.
  • حتی‌الامکان از نور خورشید دوری کرده و در صورتی که مجبور به خروج از خانه هستید، از کرم ضد آفتاب بدون رنگ و بو با حداقل spf سی درصد استفاده کنید.
  • از انجام فعالیت‌های بدنی سنگین و ورزش کردن تا چند روز پس از تزریق خودداری کنید.

جوانسازی گردن با پروفایلو: فواید و عوارض و ماندگاری

نتایج جوانسازی گردن  با پروفایلو

هنگامی‌که پروفیلو به هر ناحیه ای از شلی پوست تزریق می‌شود، ممکن است کمی‌فشار و نیش ایجاد شود. با این حال، ما قبل از درمان از یک بی حس کننده موضعی استفاده می‌کنیم تا اکثر بیماران هیچ دردی را احساس نکنند. پوست تنها پس از چند هفته سفت و شاداب می‌شود و سفتی و آبرسانی آن تا 6 ماه دوام دارد. پروفیلو را می‌توان در تمام صورت، گردن، گردن، دست‌ها و بالای سینه استفاده کرد تا ظاهری طبیعی و ماندگار به پوست بدهد.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.