۲۴۱۱۸۵
۹۴۴
۹۴۴

تزریق بوتاکس با بهترین قیمت در کرج

اگر ساکن کرج هستید، حتما ترجیح می‌دهید که تزریق بوتاکس با بهترین قیمت در کرج را امتحان کنید. انتخاب عاقلانه‌ای است که در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند.

تزریق بوتاکس با بهترین قیمت در کرج

اگر ساکن کرج هستید، حتما ترجیح می‌دهید که تزریق بوتاکس با بهترین قیمت در کرج را امتحان کنید. انتخاب عاقلانه‌ای است که در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند. 

در این مقاله می‌خوانید: 

بوتاکس از چه چیزی ساخته شده است؟

باکتری «کلستریدیوم بوتولینوم» ماده تشکیل‌دهنده بوتاکس است که پزشکان از آن برای تزریقات پزشکی استفاده می‌کنند. سموم بوتولینوم به طور طبیعی در خاک و غذاهای آلوده وجود دارد. اگر مقدار زیادی سم بوتولینوم مصرف کنید یا باکتری وارد زخم شود، ممکن است به «بوتولیسم» مبتلا شوید. این اختلال جدی سیستم عصبی بر تنفس تاثیر می‌گذارد. برای ایمنی و اثربخشی مطلوب، بوتاکس در آزمایشگاه تولید و رقیق و استریل می‌شود تا باعث بوتولیسم نشوند.

تزریق بوتاکس با بهترین قیمت در کرج

چرا از تزریق بوتاکس استفاده می شود؟  

تزریق بوتاکس، سیگنال‌های شیمیایی خاصی را که باعث انقباض ماهیچه‌ها می‌شوند، مسدود می‌کند. رایج‌ترین کاربرد این تزریق‌ها شل کردن ماهیچه‌های صورت است که باعث ایجاد خطوط اخم و سایر چین و چروک‌های صورت می‌شود. تزریق بوتاکس همچنین برای کاهش علائم برخی از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نمونه‌هایی از شرایط پزشکی که ممکن است با تزریق بوتاکس درمان شوند عبارتند از:

اسپاسم گردن: در این وضعیت دردناک، عضلات گردن به شکلی کنترل نشده منقبض می‌شوند. به این بیماری، «دیستونی گردنی» نیز می‌گویند. 

سایر اسپاسم‌های عضلانی: فلج مغزی و سایر شرایط سیستم عصبی می‌تواند باعث انقباض و اسپاسم‌های عضلانی شود.  

تنبلی چشم: شایع‌ترین علت تنبلی چشم، عدم تعادل در ماهیچه‌هایی است که برای حرکت چشم استفاده می‌شود. 

تعریق: بوتاکس ممکن است برای شرایطی استفاده شود که در آن افراد حتی زمانی که هوا گرم نیست، زیاد عرق می‌کنند. به این وضعیت، تعریق بیش از حد یا «هایپرهیدروزیس» می‌گویند.

هنگامی که زیاد دچار سردردهای شدید می‌شوید، از این وضعیت با نام «میگرن مزمن» نام می‌برند. تزریق بوتاکس برای درمان میگرن تقریبا هر سه ماه یکبار انجام می‌شود.

میگرن: تزریق بوتاکس ممکن است به کاهش دفعات ابتلا به میگرن کمک کند. این درمان عمدتا برای افرادی که 15 روز یا بیشتر در ماه سردرد میگرنی دارند استفاده می‌شود. هنگامی که زیاد دچار سردردهای شدید می‌شوید، از این وضعیت با نام «میگرن مزمن» نام می‌برند. تزریق بوتاکس برای درمان میگرن تقریبا هر سه ماه یکبار انجام می‌شود.

مشکلات مثانه: تزریق بوتاکس می‌تواند به کاهش بی‌اختیاری ادرار ناشی از مثانه بیش‌فعال کمک کند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چانه و غبغب چیست؟

تزریق بوتاکس با بهترین قیمت در کرج
عوارض و خطرات تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس معمولا زمانی بی‌خطر است که توسط پزشک یا تحت مراقبت او انجام شود. اما خیالتان راحت باشد که تزریق بوتاکس در مرکز لیزر، پوست و زیبایی کاملیا کرج توسط پرسنل متبحر صورت می‌گیرد. عوارض جانبی احتمالی و نتایج ناخواسته تزریق بوتاکس به خط خنده، زیر چشم یا تزریق بوتاکس به پیشانی عبارتند از:

  • درد، تورم یا کبودی در محل تزریق
  • سردرد، یا علائم شبیه آنفولانزا
  • افتادگی پلک 
  • لبخند کج 
  • عفونت در محل تزریق

اگر ساعت‌ها یا هفته‌ها پس از تزریق بوتاکس، هر یک از علائم زیر را داشتید، فورا با پزشک خود تماس بگیرید:

  • ضعف عضلانی
  • مشکلات بینایی
  • مشکل در صحبت کردن یا بلعیدن
  • مشکلات تنفسی
  • واکنش آلرژیک
  • از دست دادن کنترل مثانه

پزشکان تزریق بوتاکس را در بارداری، یا شیردهی توصیه نمی‌کنند.

تزریق بوتاکس با بهترین قیمت در کرج

پزشک خود را با دقت انتخاب کنید

بوتاکس، یک داروی تجویزی است و فقط باید تحت نظر فرد متبحر انجام شود. مطمئن باشید که در مرکز لیزر، پوست و زیبایی کاملیا کرج، همه متخصصین، مهارت لازم برای تزریق بوتاکس را دارند و به بهترین شکل تزریق بوتاکس پیشانی و زیر چشم و بوتاکس خط لبخند را انجام می‌دهند. 

انتخاب نوع بوتاکس 

بین انتخاب برندهای دیسپورت (Dysport)، مصپورت (Masport)، زئومین (Xeomin) یا دیستون (Dyston) دو دل هستید و نمی‌دانید کدام‌یک از برندهای ایرانی و خارجی بوتاکس را انتخاب کنید، با پزشکان مرکز لیزر، پوست و زیبایی کاملیا کرج مشورت کنید. اگر در چهار ماه گذشته هر نوع تزریق بوتاکس انجام داده‌اید، این موضوع را به پزشکتان اطلاع دهید. اگر داروهای رقیق‌کننده خون مصرف می‌کنید به پزشکتان اطلاع دهید. ممکن است لازم باشد چند روز قبل از تزریق، مصرف آن‌ها را متوقف کنید تا خطر خونریزی یا کبودی کاهش یابد. 

پیشنهاد ویژه نی نی بان: آشنایی با پزشکان متخصص پوست، مو و زیبایی

تزریق بوتاکس با بهترین قیمت در کرج


قبل از تزریق بوتاکس

اکثر افراد در طول عمل درد زیادی احساس نمی‌کنند، اما اگر به درد حساس هستید و به ویژه اگر بوتاکس برای کاهش تعریق به کف دست یا کف پایتان انجام می‌شود، از پزشکتان بخواهید قبل از تزریق بوتاکس پوست شما را بی‌حس کند. پزشک ممکن است از یک یا چند روش زیر برای بی‌حس کردن ناحیه تحت درمان استفاده کند: استفاده از بی‌حسی روی پوست، یخ و ماساژ. 

بیشتر بخوانید: قیمت انواع بوتاکس، راهنمایی‌هایی برای انتخاب بهتر

روش تزریق بوتاکس

پزشکان از یک سوزن نازک برای تزریق مقادیر کمی سم بوتولینوم به پوست یا عضلات شما استفاده می‌کنند. تعداد شات‌های مورد نیاز به اندازه ناحیه درمان و موارد دیگر بستگی دارد. گاهی اوقات از سونوگرافی برای هدایت سوزن به نقطه مناسب استفاده می‌شود.

سم بوتولینوم به دو شکل موجود است:

نوع A: این نوع عمدتا برای درمان چین و چروک صورت استفاده می‌شود و برخی از محصولاتی که برای این کاربرد مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از: دیسپورت (Dysport)، زئومین (Xeomin) و جووآ  (Jeuveau).

نوع B: این نوع اغلب اولین انتخاب برای درمان اسپاسم گردن است. 

تزریق بوتاکس با بهترین قیمت در کرج


بعد از تزریق بوتاکس به پیشانی، خط لبخند و زیر چشم

پزشکان مرکز لیزر، پوست و زیبایی کاملیا کرج توصیه می‌کنند که به مدت ۲۴ ساعت پس از تزریق بوتاکس، نواحی تحت درمان را مالش یا ماساژ ندهید. بین ۲ تا ۴ ساعت پس از تزریق دراز نکشید. پیروی از این توصیه‌ها از گسترش سم به نواحی غیر ضروری جلوگیری می‌کند. می‌توانید بلافاصله پس از تزریق بوتاکس فعالیت‌های معمول خود را از سر بگیرید.  

مدت زمان ماندگاری بوتاکس 

تزریق بوتاکس معمولا بین 1 تا 3 روز پس از درمان اثر می‌کند، البته ممکن است یک هفته یا بیشتر طول بکشد تا نتایج کامل را مشاهده کنید. اثرگذاری و نتایج بوتاکس برای همه افراد، یکسان نیست. بوتاکس بسته به مشکل تحت درمان، ممکن است بین 3 تا 4 ماه باقی بماند. برای حفظ اثرگذاری، احتمالا به تزریق‌های منظم با فاصله حداقل سه ماه نیاز خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: تزریق بوتاکس و تاثیر آن در جوانی پوست صورت


آیا تزریق بوتاکس می تواند به کاهش درد کمک کند؟

پاسخ مثبت است. بسیاری از پزشکان مرکز لیزر، پوست و زیبایی کاملیا کرج، بوتاکس را علاوه بر کاربردهای زیبایی مانند تزریق بوتاکس به پیشانی، تزریق بوتاکس خط لبخند و تزریق بوتاکس زیر چشم، برای مدیریت درد نیز توصیه می‌کنند. بوتاکس، با مسدود کردن سیگنال‌های عصبی که فعالیت ماهیچه‌ای را کنترل می‌کنند باعث آرامش و تسکین درد می‌شود. تزریق بوتاکس می‌تواند در درمان مشکلات زیر موفقیت‌آمیز باشد:

  • کمر درد
  • گردن‌درد
  • درد فک
  • درد سیاتیک
  • نوروپاتی 
  • درد لگن
  • درد مزمن میوفاشیال (CMP)
  • آرتروز
  • درد مفاصل

تزریق بوتاکس با بهترین مواد خارجی و ایرانی 

مرکز لیزر، پوست و زیبایی کاملیا کرج، کلینیکی است که می‌توانید برای انواع تزریق بوتاکس با بهترین مواد خارجی و ایرانی به آن مراجعه کنید و تزریق بوتاکس با برندهای دیسپورت (Dysport)، مصپورت (Masport)، زئومین (Xeomin) یا دیستون (Dyston) را در آن انجام بدهید. 
تزریق بوتاکس با بهترین قیمت در کرجتزریق بوتاکس با بهترین قیمت در کرج

مرکز تخصصی تزریق بوتاکس بانوان و آقایان

مرکز لیزر، پوست و زیبایی کاملیا کرج، یکی از بهترین مراکز تخصصی تزریق بوتاکس بانوان و آقایان در کرج است که در آن انواع بوتاکس ایرانی و خارجی برای زیبایی و بوتاکس برای درمان ارائه می‌شود. 

شناخت بهترین بوتاکس های ایرانی و خارجی و مقایسه آن ها

سم بوتولینوم در انواع برندهای ایرانی و خارجی موجود است که برخی از آن‌ها عبارتند از: 

بوتاکس مصپورت

یکی از انواع بوتاکس ایرانی با کیفیت بالا است که به صورت متوسط تا شدید خط اخم بین ابروها را به طور موقت از بین می‌‌برد. 

بوتاکس دیسپورت

بوتاکس دیسپورت، ساخت کشور انگلستان و یکی از برندهای محبوب بوتاکس در ایران و جهان و ساخت شرکت گالدرما است. دیسپورت، ظاهر خطوطی مانند گلابلار را که به سمت بالا یا عمودی امتداد دارند و ناحیه بین ابروها تحت تاثیر قرار می‌دهند، اصلاح می‌کند. دیسپورت در درمان چین و چروک‌های گلابلار موثر و استفاده از آن برای افرادی که خطوط گابلار متوسط یا شدید دارند، مناسب است. از دیسپورت برای درمان و از بین بردن خطوط خفیف گلابلار استفاده نمی‌کنند. 

تزریق بوتاکس با بهترین قیمت در کرج

بوتاکس دیستون 

بوتاکس دیستون، یک برند ایرانی و ساخته شرکت دانش‌بنیان ایمن واکسن البرز است و به این دلیل که فقط برای تزریق عضلانی طراحی شده، برای کنترل سردردهای میگرنی و تعریق زیر بغل یا کف دست، کمتر استفاده می‌شود.

بوتاکس زئومین 

بوتاکس زئومین ساخت کشور آلمان است و پروتئین و مواد افزودنی ندارد به همین دلیل هم بدن آنتی‌بادی کمتری علیه آن می‌سازد در نتیجه میزان بروز عوارض بوتاکس به حداقل می‌رسد و آن را به گزینه‌ای محبوب برای کلینیک‌های زیبایی و پزشکان تبدیل می‌کند.

تزریق بوتاکس با بهترین قیمت در کرج

تزریق بوتاکس برای درمان میگرن و سردردهای شدید

تزریق بوتاکس ممکن است به کاهش دفعات ابتلا به میگرن کمک کند. این درمان عمدتا برای افرادی که 15 روز یا بیشتر در ماه سردرد میگرنی دارند استفاده می‌شود. هنگامی که زیاد دچار سردردهای شدید می‌شوید، از این وضعیت با نام «میگرن مزمن» نام می‌برند. تزریق بوتاکس برای درمان میگرن تقریبا هر سه ماه یکبار انجام می‌شود.

تزریق بوتاکس زیربغل برای جلوگیری از تعرق 

بوتاکس ممکن است برای شرایطی استفاده شود که در آن افراد حتی زمانی که هوا گرم نیست، زیاد عرق می‌کنند. به این وضعیت، تعریق بیش از حد یا «هایپرهیدروزیس» می‌گویند. 

بیشتر بخوانید: فیلر بهتر است یا  ژل؟


خلاصه

در تزریق بوتاکس از سم بوتولینوم برای جلوگیری از حرکت عضله برای مدت محدودی استفاده می‌شود. این تزریق‌ها اغلب برای صاف کردن چین و چروک‌های صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد دیگر تزریق بوتاکس برای درمان اسپاسم گردن، تعریق و مثانه بیش‌فعال است. تزریق بوتاکس ممکن است به پیشگیری از میگرن نیز کمک کند.

برای یافتن متخصصان مورد نظر خود به کلینیک نی نی بان سر بزنید. 

منبع: mayoclinic

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.