۲۲۷۷۷۴
۳۴۲۰
۳۴۲۰

علت درد کمر، مصرف اوومید کلومیفن است؟

قرص اوومید کلومیفن مصرف کردم کمر درد دارم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام دوستان، من قرص اوومید کلومیفن مصرف کردم ۲۰ روز قبل یک دوره و الان به شدت کمر درد دارم ، علت درد کمرم میتونه از علائم قرص باشه؟


پاسخ دکتر فریبا الماسی، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز از عوارض این دارو تحریک بیش از حد تخمدان و درد زیر دل است و کمر درد شما ارتباطی با این دارو ندارد.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.