233
کد: 214673
05 آذر 1398 - 12:48
من قرص جلوگیری مصرف کردم و پریودم نامنظم شده است.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: خسته نباشید من در دوران مجردیم پریود های منظمی تقریبا داشتم 29روزه بعضی وقتا دو سه روزی عقب جلو میشد بعدازدواج 5ماه قرص جلوگیری خوردم و قطع کردم 14شهریور پریود شدم و روشجلوگیریمو عوض کردم از کاندوم استفاده کردم و ماه مهر با امپول به خاطر تاخیر 20مهر پریود شدم و دوره الانم ک منتظر پریود هستم هنوز نشدم و از رابطمم مطمینم حالا میخوام بدونم نیاز هست ب دکتر مراجعه کنم یا تاخیر به خاطر مصرف قرصا چندماه پیش بود؟امپول بزنم یا بزارم خودش بیاد
 
پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:
دوست عزیز به نظر میرسد که عملکرد تخمدان شما دچار اختلال شده است. آمپول ها فقط به طور موقتی میتوانند باعث پریود شوند اما اختلال اصلی را درمان نمیکنند، لذا بهتر است حتما با متخصص زنان خود مشاوره کنید که در صورت لزوم درمان عملکرد تخمدان را شروع کنند.

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: