354
کد: 216355
03 دی 1398 - 08:39
من رابطه داشتم و لکه بینی قهوه ای دارم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام دوستان من حدود۱۲روزپیس نزدیکی،داشتم و یه ساعت بعدش،دوتا قرص اورژانسی خوردم بعد ۱۰روزپریود شدم ازظهرتاحالا دل درد وکمردرد دارم و  دستمال کشیدم خون دیدم الان رفتم توالت دیدم،پریودنشدم لکع قهوه ای رنگ رونواربهداشتیم دیدم اولین باراینطورمیشم به نظر شما حاملگی یا لکع بینی قبل پریودی خیلی میترسم حاملع باشم استرس دارم تروخدا جواب بدین .زیردلم هم دردمیکنه دردپریودی و علاعم حاملگی هم ندارم میترسم تروخدا جوابم بدین خواهش میکنم

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی شما را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید. 

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: