358
کد: 216426
04 دی 1398 - 10:31
من رابطه داشتم و قرص روکین مصرف کردم و دچار لکه بینی شدم.

 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام من ۲۴ ساله هستم و حدود ۱۲ سال هست به علت بیماری تخمدان قرص روکین مصرف میکنم.بیماریمم بدین صورت هست که اگرماهی قرص مصرف نکنم مدام‌پریود هستم و پریودیم قطع نمیشه و دکتر هم بهم گفت که مدام باید از این قرص استفاده کنم و اگر قصد بارداری داشتم به دکتر مراجعه کنم تا این قرص را قطع کند و قرص جایگزین بدهد.۹ اذر امسال پریود شدم و از ۴ روزبعدش که ۱۲ اذر بود قرص رو دوباره شروع کردم به خوردن و ۱۴ اذر یه رابطه بدون دخول داشتم که رعایت کردم منی وارد واژن نشود اما باز فکرم درگیر هست که نکنه وارد شده باشد.۲۲ و ۲۳ اذر دچارلکه بینی شدم...ماه های قبل هم بعضی ماها درطول این ۱۲ سال بود که وسطای ماه لکه بینی پیدا میکردم که میگفتن با خوردن قرص امکانش هست بعضی ماها لکه بینی پیدا بشه.بعد ۲روزقطع شدلکه بینیم...الان ۲ عددقرص مونده که تموم بشه و بعدش پریود شم اماخونریزی پیدا کردم بازم...حتی خون ریزی یکم پررنگ هم هست و ترشح خونی هم دارم...نمیدونم‌چرا‌با‌خوردن قرص باز اینجوری شدم...هیچ قرصیم فراموش نکردم...نمیدونم علت بارداریه یا نه...نگران هستم...چون مدام فکرو خیال میکنم و دلشوره دارم...نمیدونم ۲ قرص رو بخورم یا قطع کنم تا‌ببینم‌پریود میشم یا نه...اگر‌میشه راهنماییم‌کنید...
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:
دوست عزیز چون پس از تماس جنسی خونریزی داشتند احتمال بارداری وجود ندارد. توصیه میشود جهت درمان مناسب به متخصص زنان مراجعه کنید.

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: