488
کد: 216613
09 دی 1398 - 09:34
من بعد از خوردن قرص سایتوتک دچار حالت تهوع شدم.

 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام قرص سایتوتک در هفته ششم پنج عدد یکی زیر زبان یکی خورد یکی داخل رحم و بعد از بیست دقیقه یکی خورد و یکی زیر زبان گذاشت بعد از دوساعت خونریزی داشت و بعد چند ساعت یک تیکه نسبتا بزرگ دفع کرد ولی بعد از پنج روز هنوز حالت تهوع و معده درد حالت جمع شدن داره نمیتونه غذا بخوره رفتیم سونو دادیم میگه باردار هستش خواهش میکنم کمک کنید بچه شیرخوار داریم چکار کنیم خیلی مهمه
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:
دوست عزیز احتمال سقط موفق با سایتوتک قبل از هفته هشت حدود 80 تا 90 درصد است. هر چه سن بارداری بیشتر شود احتمال موفقیت کاهش پیدا می کند. اگر خانمی برای انجام سقط از این قرص استفاده کند و مصرف منجر به سقط نشود حتما باید کورتاژ انجام دهید، زیرا این قرص تراتوژن است و باعث آنومالی در جنین می شود.

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: