375
کد: 217551
05 بهمن 1398 - 20:04
من با نامزدم رابطه داشتم و بعد از آن پریود شدم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: با سلام و خسته نباشد، بنده با نامزدم هول هوش دوماه ونیم پیش نزدیکی داشتم،بعد همون شب قرص اورژانسی خوردم،ولی دوز اشتباه مثلا ۲تاخوردم ۱۲ساعت بعد یادم اومد باید ۴تا میخوردم ۲تا خوردم ۱۲ساعت بعدش۴تاخوردم،نزدیکی پریودیم بود دوره هام ۲۸روزس اون ماه من بعد ۳۳روز پریود شدم خونریزی روشن داشتم و فقط ۳روز بعدشم پاک بود درحد لکه بود،الان ۳۸روزه از پریودی قبلیم میگذره علائمشو دارم دل درد کمر درد درد سینه ولی همچنان نشدم نگرانم بنظرتون چیکارکنم،دکتر برم یا ن

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز شما اشتباه بزرگی انجام داده اید، بیش از حد قرص هورمونی مصرف کرده اید و آسیب جدی به هورمون ها وارد کرده اید. مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی شما را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. برای ایجاد نظم قاعدگی به پزشک مراجعه کنید.

 
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
16:03 - 1398/12/09
0
سلام م
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: