221
کد: 219687
04 ارديبهشت 1399 - 10:53
در دوره مصرف ده روزه مدروکسی پروژسترون هستم، روز هفتم مصرف کردم، اما لکه های کم رنگ قهوه ای دیدم.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام،من در دوره مصرف ده روزه مدروکسی پروژسترون هستم،روز هفتم مصرف کردم،اما لکه های کم رنگ قهوه ای دیدم.سه روز باقی مانده رو مصرف کنم یا خیر و اگر خونریزی شروع نشد و لکه بینی ادامه داشت چیکار کنم؟؟؟؟
 
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز اگر در حین مصرف پروژسترون پریود شوید یعنی مشکل شما هورمونی نیست و ضایعه ای در داخل رحم وجود دارد که  باعث خونریزی می شود، مانند: پولیپ رحم، فیبروم مخاطی یا آندومتر کلفت. برای تشخیص موارد ذکر شده لازم است به متخصص زنان مراجعه کنید.
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
13:11 - 1399/02/10
0
سلام خسته نباشید،دکتر برای بارداری و منظم شدن قاعدگی بمن قرص مدروکسی دادن دوماه هست استفاده کردم میخاستم ببینم این ماه هم نیاز هست استفاده کنم یا نه؟و اینکه لکه بینی هم جز روزهای پریود محسوب میشه؟ خواهش میکنم جواب بدید به دکترم دسترسی ندارم.(البته قرصایی که دکتر برام تجویز کرده تموم شده و باید دوباره تهیه کنم)
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید


http://bit.ly/31AMOqp

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: