64
کد: 221891
04 تير 1399 - 16:04
من 8 ساعت بعد از خوردن قرص اچ دی استفراغ کردم، آیا نیازی به تکرار هست؟ 
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام, وقتتون بخیر، من 8 ساعت بعد از خوردن قرص hd استفراغ کردم، آیا نیاز به تکرار هست؟ 
 
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
همراه گرامی قرص های جلوگیری از بارداری داروهای خطرناکی هستند و نباید سرخود و بدون دستور پزشک مصرف شوند.
 
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
الهه ناز
Iran, Islamic Republic of
20:18 - 1399/04/06
0
سلام خسته نباشد من بعد یک حاملگی داشتم بچه تشکیل نشوده بود وسقط شد چند روز بعدش قرص ال دی شروع کردم به خوردن البته زیر نظر پزشک دارو ویتامین اینها هم دارم مصرف میکنم الان قرص ها تموم شد که پریود بشم‌ نشودم یه لکه ازم اومد ولی دیگه چیزی نیومد البته تو این فاصله نزدیکی هم داشتم
پاسخ ها
مدیر پایگاه

من تخمندانم ضیف است چیکار کنم برای باردار شدن

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: