65
کد: 225553
02 مهر 1399 - 10:25
من ۷ روز مانده به تایم پریودم، رابطه داشتم، اما به خاطر شک بلافاصله قرص لونژیل خوردم.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من 7روز مانده به تایم پریودم،رابطه داشتم اما بخاطر شک بلافاصله قرص لونژیل خوردم،الان 4روزه که گذشته و دل درد و سینه درد مثل قبل پریودم دارم و مقداری ترشح بی رنگ و بو،الان من پریودم به چه صورت میشه؟
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید. در ضمن دو بار در سال می توانید از قرص اورژانسی استفاده کنید. مصرف این قرص ها به علت دوز بالای هورمون و عوارض زیاد (شامل عوارض جبران ناپذیر عروقی) اصلا توصیه نمیشود.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: