۲۳۹۱۵۳
۱۴
۱۴

برای قرار اول این رنگ لباس ها رو بپوش تا جذاب به نظر برسی!

سر هر قراری که می روید، درواقع شما دارید زمان خود را هزینه می کنید پس لازم است که نتایج مثبتی از هر رابطه به دست آورید. اولین چیزی از ظاهر که مدام به چشم ما می آید، لباس و ظاهر افراد است. مدل لباس، نوع پوشیدن آن، رنگ لباس ها و... همگی در جلب توجه و جذب شدن طرف مقابل تاثیرگذار است.

برای قرار اول این رنگ لباس ها رو بپوش تا جذاب به نظر برسی!

برای قرار اول این رنگ لباس ها رو بپوش تا جذاب به نظر برسی!

سر هر قراری که می روید، درواقع شما دارید زمان خود را هزینه می کنید پس لازم است که نتایج مثبتی از هر رابطه به دست آورید. اولین چیزی از ظاهر که مدام به چشم ما می آید، لباس و ظاهر افراد است. مدل لباس، نوع پوشیدن آن، رنگ لباس ها و... همگی در جلب توجه و جذب شدن طرف مقابل تاثیرگذار است. پس اگر می خواهید در قرار اول زیبا و با اعتماد به نفس به نظر برسید، بهتر است به رنگ های لباس توجه کنید. رنگ لباس به راحتی می تواند اعتماد طرف مقابل را جلب کند. ذهن انسان همیشه به سمتی می رود که رنگ های جذاب و پر جنب و جوش را مشاهده می کند. در ادامه سه رنگ اساسی و موثر برای روزهای قرار را بررسی خواهیم کرد.

برای قرار اول این رنگ لباس ها رو بپوش تا جذاب به نظر برسی!

  • آبی، اعتماد به نفس

اگر علاقه به پوشیدن لباس های رنگی دارید، لباس هایی با رنگ آبی بهترین گزینه هستند. بر اساس ظاهر بدنی خود و رنگ پوستتان ببینید کدام طیف از رنگ آبی بیشتر به شما می آید؟ پوشیدن لباس با رنگ آبی تداعی کننده آن خواهد بود که شما از اعتماد به نفس بالا و قابل قبولی بر خوردار هستید. می توانید از لباس های چهارخونه ای ترکیبی از رنگ های مختلف با رنگ آبی نیز استفاده کنید. این رنگ یک حس عزت نفس و به دنبال آن اعتماد به نفس را به همراه خود خواهد آورد. 

برای قرار اول این رنگ لباس ها رو بپوش تا جذاب به نظر برسی!

  • سفید، شیک و ساده

اگر می خواهید جذاب و منحصر به فرد به نظر برسید، یادتان نرود که رنگ سفید پسندیده روز قرار است. هیچکسی نیست که از رنگ سفید بدش بیاید. این رنگ زیبا و خالصانه می تواند پاکی و صداقت را نشان دهد. از طرفی قرار اول می تواند ساده برگزار شود پس پوشیدن یک لباس سفید می تواند هم سادگی و هم در شیک بودن را به رخ بکشد. لباس سفید معمولا با تمام تناژ های پوستی جور در می آید. می توانید از لباس هایی با ترکیب طرح های مختلف به همراه رنگ سفید استفاده کنید.

برای قرار اول این رنگ لباس ها رو بپوش تا جذاب به نظر برسی!

  • مشکی، قدرتمند و جذاب

به احتمال زیاد یکی از اولین انتخاب ها برای پوشیدن لباس و رنگ مورد نظر بیشتر افراد برای رفتن به سر قرار، رنگ مشکی است. این رنگ می تواند تاثیر به سزایی در جلب توجه دیگران به خصوص فرد مورد نظر داشته باشد. در اکثر مواقع رنگ مشکی یکی از اجزای لباس های شما را تشکیل می دهد. خوبی رنگ مشکی این است که می توان ان را با تمام لباس ها، مدل ها، رنگ های دیگر و هر مدل استایلی ست کرد. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.