۲۳۸۹۸۸
۹
۹

۳ راه طلایی برای بالا بردن حس اعتماد به نفس

به جرات می توان گفت یکی از بهترین و در عین حال کمک کننده ترین عامل برای پیشرفت و خوب بودن حال هر آدمی، اعتماد به نفس است. 

3 راه طلایی برای بالا بردن حس اعتماد به نفس

۳ راه طلایی برای بالا بردن حس اعتماد به نفس

به جرات می توان گفت یکی از بهترین و در عین حال کمک کننده ترین عامل برای پیشرفت و خوب بودن حال هر آدمی، اعتماد به نفس است. داشتن اعتماد به نفس به تمام ماها کمک می کند تا در هر موقعیت ناگواری در زندگی تاب بیاوریم و بهتر از پس مشکلات بر بیاییم. گاهی اوقات رویارویی با مشکلات و آسیب های زندگی، می تواند ما را در سطح انرژی پایینی از اعتماد به نفس برساند. به همین دلیل تعدیل شدن و دوباره به دوره شکوفایی برگشتن، کار آسانی است. در ادامه سه راه حل یا راهکار طلایی را برای بالا بردن اعتماد به نفس معرفی کرده ایم که بسیار تاثیرگذار خواهد بود. 

3 راه طلایی برای بالا بردن حس اعتماد به نفس

۱. نوشتن آرزوها و موفقیت ها

شاید شما فکر کنید این ترفند به کارتان نمی آید، اما لازم نیست حتما در یک مسابقه یا آزمون بزرگ موفق شده باشید تا آن را در لیست موفقیت‌ های خود بنویسید. همین که بتوانید تمام کارهای روزمره خود را که واجب هستند تمام و کمال انجام دهید، خودش موفقیت محسوب می شود. از طرفی نوشتن رویاها و آرزوها این امکان را به شما می دهد تا تلاش کنید و امید خود را به آینده حفظ نمایید. 

3 راه طلایی برای بالا بردن حس اعتماد به نفس

۲. ظاهرسازی یا تظاهر کردن

حتی اگر احساس می کنید هنوز به نقطه دلخواه خود نرسیده اید، می توانید با ظاهرسازی کردن این حس را در ذهن خود ایجاد کنید که موفق خواهید شد. سعی کنید خود را در جایگاه دلخواهتان ببینید و هیچ وقت از احساس خود شرمنده یا نگران نباشید. 

3 راه طلایی برای بالا بردن حس اعتماد به نفس

۳. همیشه آماده بودن

همیشه آمادگی لازم برای رویارویی با هر نوع موقعیتی را داشته باشید. چه آن موقعیت خوب و دلخواه باشد و چه بد و وحشتناک. به هر حال شما باید آمادگی این را داشته باشید که در لحظات مختلف با هر موقعیتی به طور مناسب رفتار کنید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.