۲۳۸۲۲۱
۱۱۱۳
۱۱۱۳

عکس لورفته سحر دولتشاهی در ایتالیا / استایل شیک خانم بازیگر

عکس جدید سحر دولتشاهی را ببینید

سحر دولتشاهی بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیون عکس جدیدی در ایتالیا منتشر کرده است. استایل شیک خانم بازیگر در خارج طرفداران زیادی پیدا کرده است.

عکس سحر دولتشاهی در ایتالیا

عکس لورفته سحر دولتشاهی در ایتالیا / استایل شیک خانم بازیگر

سن و تحصیلات سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران، بازیگر و مجری سابق است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد است که از تئاتر فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

ازدواج سحر دولتشاهی با رامبد جوان

سحر دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ وقتی ۲۹ ساله بود با همکار خود رامبد جوان ۳۷ ساله که از همسر سابق خود ماندانا روحی جدا شده بود ازدواج کرد. سحر دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ وقتی ۲۹ ساله بود با همکار خود رامبد جوان ۳۷ ساله که از همسر سابق خود ماندانا روحی جدا شده بود ازدواج کرد. 

عکس لورفته سحر دولتشاهی در ایتالیا / استایل شیک خانم بازیگر

ماجرای ازدواج  همایون شجریان و سحر دولتشاهی

از سال ۱۳۹۶ شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان رسانه ای شد اما این دو واکنشی به این خبر نشان ندادند و موضوع مدتی بعد از یادها رفت. در نهایت با ادامه دار بودن حضور این زوج در مراسم های مختلف هنری در خارج از کشور مهر تاییدی بر ازدواج آنها زده شد و حالا کنار هم زندگی می کنند. همایون شجریان از ازدواج اول خود با خانم گیتا خوانساری یک فرزند دختر بنام یاسمین دارد. آشنای سحر دولتشاهی و همایون شجریان از کنسرت نمایش سی یک تئاتر موزیکال در مرداد ۱۳۹۶ که در کاخ سعد آباد تهران اجرا می شد شروع و به ازدواج ختم شد.

فوبیای سحر دولتشاهی

خانم بازیگر: هیچ وقت نگفتم از شهرت می ترسم ولی از شلوغی و جمعیت زیاد فراری ام با خنده می گوید شاید اسمش یک جوری فوبیای شلوغی باشد.با این حال غرق شادی می شوم وقتی وارد فرودگاهی می شوم و مردم مرا می شناسند و سمتم می آیند و برای بازی در فلان فیلم بهم تبریک می گویند.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.