۲۴۲۳۷۰
۱۱۴
۱۱۴

عکس منوچهر هادی با همسر جدیدش و اعلام ازدواج دومش؟

یک عکس جدید از منوچهر هادی در کنار یک خانم، فضای مجازی را بر سر دوراهی گذاشته است. برخی این خانم را همسر دوم او می‌دانند و این شایعه به سرعت در حال گسترش است.

عکس منوچهر هادی با همسر جدیدش و اعلام ازدواج دومش؟

 منوچهر هادی و همسر دومش؟!

"منوچهر هادی، کارگردان پر حاشیه سینما، این بار به جای پرداختن به ساخت آثار هنری، مشغول خلق حواشی جدید در زندگی شخصی‌اش است. به نظر می‌رسد پس از فروکش کردن جنجال‌های طلاق با یکتا ناصر و کشمکش بر سر حضانت دخترشان، این کارگردان به دنبال سوژه‌های تازه برای سرگرمی کاربران فضای مجازی است. انتشار عکس صمیمی آقای کارگردان با یک خانم ناشناس، بار دیگر نام او را بر سر زبان‌ها انداخته و نشان می‌دهد که حواشی زندگی شخصی او، همچنان جذاب‌تر از آثار هنری‌اش است."

عکس منوچهر هادی با همسر جدیدش و اعلام ازدواج دومش؟

عکس منوچهر هادی با برادر زاده اش:

"انتشار عکسی از منوچهر هادی در کنار یک خانم، موجی از گمانه‌زنی‌ها درباره ازدواج مجدد او را در پی داشت. اما با بررسی‌های بیشتر مشخص شد که این خانم کسی جز مبینا هادی، برادرزاده خود کارگردان نیست و شایعات درباره ازدواج دوم وی بی‌پایه است."

عکس منوچهر هادی با همسر جدیدش و اعلام ازدواج دومش؟

مبینا هادی کیست:

مبینا هادی، برادرزاده منوچهر هادی، تهیه‌کننده نمایش «شالهنگ»، در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد. این نمایش به کارگردانی بابک قادری و نویسندگی آرزو خانجانی در حال حاضر در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه است.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.