۱۵۳۰۰۵
۵۹۷۵
۵۹۷۵

آزمایشگاه پاستور اهواز

آزمایشگاه پاستور اهواز به عنوان یکی از مراکز مرجع تشخیص پزشکی نزد شهروندان ، بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و سایر آزمایشگاه های استان خوزستان و برخی از استان های همجوار، شناخته می شود.

نی‌نی‌بان: آزمایشگاه تشخیص پزشکی پاستور سال ۱۳۷۰ تاسیس شده است. دکتر حمید مرادزادگان متخصص علوم آزمایشگاهی موسس و مسئول فنی این آزمایشگاه است. آزمایشگاه پاستور اهواز به عنوان یکی از مراکز مرجع تشخیص پزشکی نزد شهروندان ، بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و سایر آزمایشگاه های استان خوزستان و برخی از استان های همجوار، شناخته می شود. دکتر حمید مرادزادگان موسس و ریاست آزمایشگاه در سال ۱۳۸۶ از طرف انجمنهای علوم ازمایشگاهی کشور مقام دکترای علوم آزمایشگاهی نمونه کشور را به دست آورده است. آزمایشگاه پاستور زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اهواز فعالیت می کند. در این آزمایشگاه همه تستهای مربوط به دوران قبل از بارداری، دوران بارداری و دوران بعد از بارداری و غربالگری ها را می توانید انجام بدهید.
آدرس: کیانپارس - خیابان اسفند شرقی - پ۱۹
تلفن:۳۳۳۳۴۴۳۳
اگر این آزمایشگاه را می شناسید می توانید با گذاشتن نظر بقیه همشهری هایتان را راهنمایی کنید.
برای مشاهده لیست آزمایشگاههای اهواز اینجا را کلیک کنید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.