۲۳۸۹۷۴
۱۹۶۵
۱۹۶۵

ایده انتخاب مبلمان ترند و جذاب برای سال ۱۴۰۳

شاید بتوان به جرات گفت که یکی از مهم ترین اجزا و وسایل خانه برای منزل های ایرانی، مبلمان هستند. مبلمانی که جذابیت و زیبایی خود را داشته باشند و در عین حال بتوان کیفیت آن ها را برای چند سال تضمین کرد، قطعا دکوراسیون شما را زیباتر جلوه می دهند. برای سال ۱۴۰۳ همانطور که رنگ هلویی مشخص شده است، شاید بتوان از رنگ هلویی یا صورتی و کرم نیز استفده کرد.

ایده انتخاب مبلمان ترند و جذاب برای سال 1403

ایده انتخاب مبلمان ترند و جذاب برای سال ۱۴۰۳

شاید بتوان به جرات گفت که یکی از مهم ترین اجزا و وسایل خانه برای منزل های ایرانی، مبلمان هستند. مبلمانی که جذابیت و زیبایی خود را داشته باشند و در عین حال بتوان کیفیت آن ها را برای چند سال تضمین کرد، قطعا دکوراسیون شما را زیباتر جلوه می دهند. برای سال 1403 همانطور که رنگ هلویی مشخص شده است، شاید بتوان از رنگ هلویی یا صورتی و کرم نیز استفده کرد. با این حال شما باید به نوع مبلمان خود و همچنین رنگ کل دکوراسیون نیز دقت کنید. به عنوان مثال اگر دکور دیوار و اطراف پذیرایی شما آبی است، بهتر است از خرید مبلمانی با رنگ ترند هلویی جدا خودداری کنید. حالا در ادامه برای آن که بتوانید با مبلمانی که جدید هستند و می توانند نمای زیبایی به خانه شما ببخشند، آشنا خواهید شد.

ایده انتخاب مبلمان ترند و جذاب برای سال 1403

  • مبلمان با رنگ طوسی

یکی از اولین و شاید مهم ترین انتخاب افراد برای خرید مبلمان، رنگ طوسی است. این رنگ نشان می تواند به خوبی با تمام طرح ها و رنگ های محیط ست شود. از طرفی میزان چرک شدن و کثیف شدن آن کمتر از بقیه خواهد بود. اگر به دنبال یک دکوراسیون شیک و به روز هستید، رنگ طوسی گزینه مناسبی برای انتخاب خواهد بود. رنگ طوسی کمک می کند تا محیط شما حالت یکنواختی بگیرد و زیبایی آن، آرامشبخش و منحصر به فرد خاوهد بود. این مدل رنگ پارچه مبلمان نه تنها برای خانه بلکه برای محل کار هم مناسب است. اگر در خانه از رنگ های خنثی استفاده می کنید، رنگ طوسی برای شما جذاب تر خواهد بود. 

ایده انتخاب مبلمان ترند و جذاب برای سال 1403

  • مبلمان با رنگ کرم

یکی دیگر از رنگ های نزدیک به رنگ هلویی که به عنوان رنگ سال 2024 شناخته شده است، رنگ کرم خواهد بود. بعد از رنگ طوسی یکی دیگر از پرطرفدارین رنگ ها برای مبلمانی که سلطنتی باشند، رنگ کرم است. در واقع رنگ کرمی می تواند برای تمام محیط های خانه چه پذیرایی و چه اتاق ها مناسب باشد. این رنگ به نسبت گرم بوده و زیبایی زیادی به محیط خانه شما می بخشد. ظاهر مبل شما و حتی محیطتان بعه دلیل تطابق و همخوان بودن، شیک و در عین حال لوکس به نظر می رسد. 

ایده انتخاب مبلمان ترند و جذاب برای سال 1403

  • مبلمان با رنگ نسکافه ای

اگر انتخاب شما مبلمانی با رنگ نسکافه ای است، بهتر است مدل فرانسوی یا راحتی انتخاب کنید. این مدل و رنگ قطعا به شما کمک می کند تا ظاهر خانه و محیط خود را دلنشین تر کنید. این مدل و رنگ از مبلمان ترند سال 1403، باعث صمیمیت بیشتری می شود چرا که رنگ گرمی است و میزان چرک شدن آن بسیار کمتر از مبل های کرمی است. با این حال اگر مبلمانی با رنگ نسکافه ای انتخاب کردید، بدانید که رنگ های مکمل آن سفید، بژ و طلایی هستند. حتی برای اتاق خواب و استراحت هم می توانید این مدل مبل یا صندلی را با رنگ جذابش انتخاب کنید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.