۲۳۸۹۳۹
۷۸۲
۷۸۲

با این اشتباهات رنگ مو، سن خودتو بالا نبر

قاعدتا خانم ها با هر رنگ موی تازه ای که بر روی سر خود می گذارند، تغییر و تحول و به دنبال آن زیبایی و جذابیت خاصی را تجربه خواهند کرد. گاهی اوقات شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از رنگ کردن موهای خود راضی نبوده اید. با این حال بعد از رنگ کردن چاره ای ندارید که آن را بپذیرید.

با این اشتباهات رنگ مو، سن خودتو بالا نبر

با این اشتباهات رنگ مو، سن خودتو بالا نبر

قاعدتا خانم ها با هر رنگ موی تازه ای که بر روی سر خود می گذارند، تغییر و تحول و به دنبال آن زیبایی و جذابیت خاصی را تجربه خواهند کرد. گاهی اوقات شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از رنگ کردن موهای خود راضی نبوده اید. با این حال بعد از رنگ کردن چاره ای ندارید که آن را بپذیرید. با یک رنگ درست و اصولی گذاشتن بر روی موهای خود، می توانید نواقص صورت را بپوشانید و چهره خود را زیباتر جلوه دهید. بعضی از رنگ ها به صورت معکوس اثر می گذارند و باعث بالا بردن سن، نشان دادن چین و چروک صورت، عدم هماهنگی و تعادل اعضای مختلف چهره و... می شوند. در ادامه می خواهیم به چند اشتباهی که اکثر خانم ها مرتکب آن می شوند و فکر می کنند که نتیجه خوبی در بر خواهد داشت اما نتیجه معکوس می دهد، آشنا خواهیم شد.

با این اشتباهات رنگ مو، سن خودتو بالا نبر

۱. انتخاب کردن رنگ مو خیلی تیره

حتما شما هم متوجه شده اید که زیاده روی کردن در ترکیبات یک رنگ، می تواند اصول و زیبایی چهره شما را تحت تاثیر قرار دهد. برخی خانم ها می خواهند جوان تر به نظر برسند. به همین دلیل کل موهای خود را به صورت یکدست مشکی می کنند. در حالی که این مدل رنگ مو می تواند چهره آن ها را پیرتر و حتی زیبایی آن ها را کمتر نشان بدهد. با این رنگ مو چین و چروک صورت بیشتر از قبل دیده تر می شود. بهتر است با رنگ مشکی رنگ های هایلاتی هم زده شود تا از حالت یکدستی خارج شود. 

با این اشتباهات رنگ مو، سن خودتو بالا نبر

۲. انتخاب رنگ مو کاملا متفاوت با رنگ موی اصلی

برخی خانم ها برای سر خود رنگی انتخاب می کنند که 180 درجه با رنگ اصلی موهای خودشان متفاوت است. به عنوان مثال اگر رنگ اصلی موهای شما قهوه ای سوخته یا خرمایی است، انتخاب رنگ استخوانی می تواند چهره شما را پیرتر و سنتان را بالاتر نشان دهد. بهتر است رنگ مویی را که انتخاب می کنید کمی نزدیک به پایه موهای خودتان باشد. به عنوان مثال از رنگی استفاده نکنید که کامل چهره شما را از این رو به اون رو کند. استفاده از رنگ های هم پایه موهای خود یا هایلایت روی زمینه مو، می تواند شما را زیباتر نشان دهد. 

با این اشتباهات رنگ مو، سن خودتو بالا نبر

 ۳. تک رنگ زدن بر روی موها

خانم هایی که موهای سرشان سفید شده است، ترجیح می دهند رنگی بزنند که کامل یکدست شود و موهای سفید را به طور تمام و کمال بپوشاند. با این حال زدن یک رنگ کلی بر روی موهای سر، سن شما را بالاتر می برد. بهتر است اگر از رنگ تیره استفاده می کنید، بین آن به صورت هایلاتی رنگ هایی از فندوقی، دارچینی، شکلاتی یا کاراملی و... را هم امتحان کنید. ترکیب این رنگ های گرم و جذاب کنار هم، می تواند ظاهر زیبایی به چهره شما ببخشد. مثال واضح تر این است که کاملا موهای خود را زرد قناری نکنید! می توانید از ترکیب رنگ های آبی، ایتخوانی با طلایی استفاده کنید و رنگ های سرد و خنثی را با هم به کار ببرید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.