۲۳۸۸۸۲
۱۸
۱۸

بهترین راهکارها برای تسلط بر شوهر کدامند؟

بسیاری از خانم ها در زمان عصبانیت همسرشان و یا برای رسیدن به خواسته خود در زندگی مشترک که همان هدف تسلط بر شوهر است، دائما در حال جنگیدن با او هستند و از روش قهر، دعوا، داد و هوار استفاده می کنند، این روش ها شما را نزد همسرتان خوار و ذلیل خواهد کرد پس با سیاست رفتار کنید و به جای جنگیدن با همسر پرچم صلح را نشان داده و از روش های گفته شده در این بخش از رازهای همسرداری نمناک استفاده نمایید.

بهترین راهکارها برای تسلط بر شوهر کدامند؟

بسیاری از خانم ها در زمان عصبانیت همسرشان و یا برای رسیدن به خواسته خود در زندگی مشترک که همان هدف تسلط بر شوهر است، دائما در حال جنگیدن با او هستند و از روش قهر، دعوا، داد و هوار استفاده می کنند، این روش ها شما را نزد همسرتان خوار و ذلیل خواهد کرد پس با سیاست رفتار کنید و به جای جنگیدن با همسر پرچم صلح را نشان داده و از روش های گفته شده در این بخش از رازهای همسرداری استفاده نمایید. 

با سیاست باشید

مردان جذب زنانی می شوند که نرم و لطیف هستند، نه زنان خشن و قدرت طلب پس به جای قدرت زبان و داد و هوار از قدرت عشق و دلبری استفاده نمایید.

آرامش خود را حفظ کنید

اگر همسرتان عصبانی است با او مانند خودش رفتار نکنید و برای حفظ ارزش و آرامش خود از جنگیدن دست بردارید، هر چه بتوانید آرامش خود را حفظ کنید و آرام بمانید، شوهرتان نیز سریعتر بر طغیان و عصبانیت خود غلبه خواهد کرد. نگرش آرام، مسالمت آمیز و بالغ شما ممکن است به شوهرتان کمک کند تا متوجه شود که تا چه اندازه بد رفتار کرده است.

بهترین راهکارها برای تسلط بر شوهر کدامند؟

رفیق همسرتان باشید

با همسرتان رابطه خود را طوری تنظیم کنید که بهترین دوست و رفیقش هم باشید، هنگامی که با او هستید به نحوی رفتار کنید که شریک زندگیتان از بودن کنار شما لذت ببرد و با نبود شما احساس خلا کند.

با خودتان صادق باشید

با خودتان صادق باشید و ببینید چه رفتاری در شما موجب خشم و عصبانیت شوهرتان شده است، اگر احساس می کنید که رفتارهای اشتباهی داشته اید، پس با قدرت از شوهرتان عذرخواهی کنید. 

بهترین راهکارها برای تسلط بر شوهر کدامند؟

حد و مرز تعیین کنید

برای روابطتان حد و مرزهای محکم و خاصی را تعیین کنید تا شوهرتان قبول کند همه روابط برای شکوفا شدن و موفق بودن به احترام متقابل نیاز دارند.

از شوهرتان دور شوید

گاهی اوقات شوهرتان نیاز به تنها بودن دارد، این شرایط را درک کنید و سعی کنید او را تنها بگذارید تا ناخودآگاه تمام عصبانیتش را بر سر شما خالی نکند. 


بیشتر بخوانید: تصاویر خلاقانه از تفاوت رفتاری زن و مرد قبل و بعد از ازدواج 


بهترین راهکارها برای تسلط بر شوهر کدامند؟

زمان مناسب گفتگو کنید

اگر همیشه به جای گفتگو کارتان به دعوا می‌کشد و گله و شکایت که :تو به حرف‌های من گوش نمی‌دهی و جواب که :تو خیلی حرف می‌زنی. باید بگوییم که شما در زمان مناسبی با همسر گفتگو نمی کنید.

مهربان و خوش رفتار باشید

به جای جنگیدن با همسرتان مهربان و خوش رفتار باشید و با او مودبانه و با احترام برخورد کنید و هنگام صحبت با او کلمات و جملات خود را با ملایمت و واضح بیان کنید. 

بهترین راهکارها برای تسلط بر شوهر کدامند؟

انعطاف پذیر باشید

هنگامی که همسرتان از کاری که انجام داده اید یا گفته اید ابراز نارضایتی می کند،سعی کنید حالت تدافعی به خود نگیرید، انعطاف پذیر بودن و فکر کردن در مورد موقعیت و شرایط می تواند مفید باشد. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.