۲۳۹۲۶۳
۵۱۴۴
۵۱۴۴

ضد آفتاب رنگی بزنم یا کرم پودر؟ کدوم بهتره؟!

زیرساز زیبا و جذاب برای چهره زنانه یک پوئن مثبت به شمار می رود. چرا که هم خوب چهره شما را شفاف و زیبا نشان می دهد و هم این که باعث بهبود مشکلات پوستی و جلوگیری از ابتلا به آن ها می شود. 

ضد آفتاب رنگی بزنم یا کرم پودر؟ کدوم بهتره؟!

ضد آفتاب رنگی بزنم یا کرم پودر؟ کدوم بهتره؟!

زیرساز زیبا و جذاب برای چهره زنانه یک پوئن مثبت به شمار می رود. چرا که هم خوب چهره شما را شفاف و زیبا نشان می دهد و هم این که باعث بهبود مشکلات پوستی و جلوگیری از ابتلا به آن ها می شود. شاید در لوازم آرایش خود اولین و مهم ترین وسیله ای که کاربرد زیاد هم دارد، کرم پودر باشد. در کنار ان خانم هایی که به مراقبت پوستی خود اهمیت می دهند نیز از کرم ضد آفتاب هم استفاده می کنند. حالا سوال اصلی این جاست که کرم ضد آفتاب رنگی را می توان به جای کرم پودر استفاده کرد یا بلعکس؟! در ادامه بهترین روش برای جایگزینی را به شما معرفی خواهیم کرد. 

ضد آفتاب رنگی بزنم یا کرم پودر؟ کدوم بهتره؟!

چرا باید ضد آفتاب رنگی بزنیم؟

نور مرئی خورشید به هر نحوی که باشد می تواند به پوست صورت آسیب برساند. مواد و ترکیبات ضد آفتاب رنگی از آسیب صورت بعد از تابش نور خورشید جلوگیری می کنند. می توان به کمک پیگمنت هایی که این مدل ضد آفتاب دارد، مشکلات و کک و مک پوستی را کاهش داد. افرادی که از ضد آفتاب رنگی استفاده می کنند، می توانند از مصرف سایر کرم ها برای پوشاندن منافذ و مشکلات پوستی خود صرف نظر کنند. این مدل کرم ها را می توان در هر فصلی استفاده کرد و اصلا پوست را براق و چسبنده نمی کند. البته به شرطی که کرم ضد آفتاب رنگی مناسب با پوست خود را انتخاب کرده باشید. 

ضد آفتاب رنگی بزنم یا کرم پودر؟ کدوم بهتره؟!

چرا کرم پودر را برای آرایش صورت می زنیم؟

از آن جایی که کرم پودرها یک پوشش یکدست و تمیز بر روی پوست ایجاد می کنند، استفاده از آن ها بسیار متداول و رایج است. با استفاده از کرم پودر شما می توانید تمام نکات آرایشی خود مانند زاویه سازی فک، گونه و بینی، از بین بردن سیاهی اطراف چشم، چین و چروک ها و لک و جوش و... را پوشش دهید. از آن جایی که برخی از کرم پودرها جنبه زیبایی دارند و مراقبتی نیستند، ماندن آن بر روی پوست از صبح تا شب می تواند منجر به بسته شدن منافذ پوستی و آسیب به پوست شود. 

ضد آفتاب رنگی بزنم یا کرم پودر؟ کدوم بهتره؟!

کرم پودر بزنیم یا ضد آفتاب رنگی؟ 

در واقع نمی توان هیچ کدام را به لحاظ مراقبتی، زیبایی و آرایشی به جای یکدیگر جایگزین کرد. با این حال بهتر است اول از ضد آفتاب رنگی متناسب با پوست خود استفاده کنید. بعد از یک ربع که کرم ضد آفتاب جذب پوست شد، حالا از کرم پودر مورد نظرتان بر روی صورت بزنید. با بلندر خوب آن را فید کنید تا ردی از ماسیدگی نماند. به همین راحتی شما هم از زیبایی و هم از مراقبت های پوستی بهره مند شوید. البته دقت کنید که پوست صورتتان را حتما آخر شب بشویید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.