۲۳۸۴۲۸
۱۷۵
۱۷۵

رفلکسولوژی درمان زود انزالی

آیا تا به حال نام رفلکسولوژی به گوشتان رسیده است. رفلکسولوژی درمان زود انزالی، یکی از روش‌هایی است که در کنار درمان‌های دیگر می‌تواند به شما کمک کند.

رفلکسولوژی درمان زود انزالی

آیا تا به حال نام رفلکسولوژی به گوشتان رسیده است. رفلکسولوژی درمان زود انزالی، یکی از روش‌هایی است که در کنار درمان‌های دیگر می‌تواند به شما کمک کند.

در این مقاله می‌خوانید:  

رفلکسولوژی جنسی چیست؟

تفاوت رفلکسولوژی جنسی و ماساژ اروتیک چیست؟

باورهای غلط در مورد رفلکسولوژی جنسی

بررسی رفلکسولوژی جنسی (انفرادی یا در کنار همسر)

توصیه های ایمنی درباره رفلوکسولوژی درمان زود انزالی

رفلکسولوژی درمان زودانزالی و اختلال نعوظ (درمان مکمل)

فواید ترکیب درمان زودانزالی با رفلکسولوژی  همراه با سایر داروها 

انتخاب رفلکسولوژیست برای درمان اختلال جنسی

اقدامات احتیاطی مرتبط با رفلکسولوژی جنسی

خلاصه

رفلکسولوژی درمان زود انزالی

رفلکسولوژی جنسی چیست؟

لمس شریک زندگی، بخشی از رابطه جنسی است که بسیاری از افراد از آن لذت می‌برند. صرف زمان برای بررسی بدن یکدیگر، راه ساده‌ای برای ایجاد صمیمیت و افزایش برانگیختگی است. هزاران سال است که انواع مختلف ماساژ وجود دارد که مرتبط با تمایلات است. امروزه نیز انواع مختلفی از ماساژ جنسی از جمله رفلکسولوژی جنسی وجود دارد. یکی از مزایای رفلکسولوژی، درمان زود انزالی در مردان است.

رفلکسولوژی، عمل استفاده از «نقاط فشار» روی دست‌ها، پاها و گوش‌ها برای تحریک واکنش‌های مختلف در اندام‌ها است.

رفلکسولوژی جنسی، برای افزایش لذت جنسی استفاده می‌کند. رفلکسولوژی در سنت‌های پزشکی چینی ریشه دارد، اما دچار تغییرات زیادی شده است. رفلکسولوژی، عمل استفاده از «نقاط فشار» روی دست‌ها، پاها و گوش‌ها برای تحریک واکنش‌های مختلف در اندام‌ها است. در رفلکسولوژی جنسی، این کار یک قدم جلوتر می‌رود و نقاط فشار را بر روی اندام تناسلی شناسایی می‌کند. این نقاط فشار می‌توانند واکنش‌های جنسی را تحریک کنند.

در مورد اینکه آیا رفلکسولوژی پزشکی می‌تواند مزایایی را که بسیاری از مردم ادعا می‌کنند ارائه بدهد، یا نه، اتفاق نظر وجود ندارد. با این وجود، به نظر می‌رسد رفلکسولوژی جنسی، راهی کم‌خطر و مفید برای افزایش علاقه به زندگی جنسی و برطرف کردن برخی از مشکلات مانند زودانزالی یا اختلال نعوظ باشد. 

رفلکسولوژی درمان زود انزالی

بیشتر بخوانید: اختلالات روابط زناشویی، بررسی انواع و راه های درمان

تفاوت رفلکسولوژی جنسی و ماساژ اروتیک چیست؟

ماساژ اروتیک، به هر نوع ماساژی می‌گویند که به افزایش برانگیختگی منجر می‌شود. بسیاری از انواع ماساژ اروتیک، بر روی اندام تناسلی یا سینه‌ها تمرکز دارند. اما رفلکسولوژی جنسی ممکن است بر روی دست‌ها، پاها و گوش‌ها همراه تمرکز کند و با فشار نقاط ویژه‌ای در این اندام‌ها روی عملکرد اندام‌های تناسلی تمرکز کند. 

باورهای غلط در مورد رفلکسولوژی جنسی

طرفداران این روش ادعا می‌کنند که سابقه آن به هزاران سال بازمی‌گردد، در صورتی که تمرکز بر جنبه‌های جنسی رفلکسولوژی، روندی جدیدتر است.

بیشتر بخوانید: سوالات زناشویی جدید، یازده پرسش و پاسخ

رفلکسولوژی درمان زود انزالی

بررسی رفلکسولوژی جنسی (انفرادی یا در کنار همسر)

اگر رفلکسولوژی جنسی برای شما جذاب به نظر می‌رسد، راه‌های مختلفی برای کشف ایمنی آن وجود دارد. شما می‌توانید نقاط فشار جنسی خود را تحریک، یا رفلکسولوژی جنسی را با همسرتان امتحان کنید.

اگر تصمیم دارید رفلکسولوژی جنسی را به تنهایی بررسی کنید، می‌توانید با پیدا کردن چارت، یا نقشه‌ای از نقاط فشار جنسی شروع کنید. این نقشه‌ها می‌توانند با یکدیگر متفاوت باشند، بنابراین بهتر است چندین نقشه را با یکدیگر مقایسه کنید. هنگامی که نقشه‌ای پیدا کردید که با تجربه شما از آناتومی بدنتان مطابقت دارد، می‌توانید نقاط فشار جنسی خود را تحریک کنید.

همچنین می‌توانید از رفلکسولوژی جنسی در کنار همسرتان استفاده کنید. هر دو نفر می‌توانند این تحریک را دریافت کنند، یا فقط روی یک نفر متمرکز شوند. 

رفلکسولوژی درمان زود انزالی

بیشتر بخوانید: درصد لذت زن و مرد، مقایسه میل به رابطه زناشویی

توصیه های ایمنی درباره رفلوکسولوژی درمان زود انزالی

در حالی که رفلکسولوژی جنسی به طور کلی بی‌خطر است، نکاتی وجود دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید. اولین نکته این است که به خاطر داشته باشید که رفلکسولوژی هیچ بیماری را به طور مداوم و موثر درمان نمی‌کند. رفلکسولوژی جنسی می‌تواند یک مکمل عالی برای زندگی جنسی شما باشد، اما نباید به عنوان تنها درمان استفاده شود.

رفلکسولوژی جنسی می‌تواند یک مکمل عالی برای زندگی جنسی شما باشد، اما نباید به عنوان تنها درمان استفاده شود.

به کار بردن این متد مستلزم این است که با همسر خود احساس راحتی داشته باشید. بسیاری از مزایای رفلکسولوژی جنسی در آرامش است، بنابراین مهم است که به اندازه کافی به همسر خود اعتماد کنید تا بتوانید کاملا آرام شوید. علاوه بر این، باید به اندازه کافی با او احساس راحتی کنید تا در صورت آسیب، یا داشتن احساس ناخوشایند به او اطلاع دهید. 

بدن هر شخص متفاوت است، بنابراین تکنیک رفلکسولوژی که برای شخص دیگری مفید است، ممکن است برای شما مفید نباشد و حتی منجر به کبودی شود. 

بیشتر بخوانید: رابطه (جنسی) زناشویی در صبح، چه فوایدی دارد؟

رفلکسولوژی درمان زود انزالی

رفلکسولوژی درمان زودانزالی و اختلال نعوظ (درمان مکمل)

در حالی که رفلکسولوژی ممکن است یک درمان مستقل برای زودانزالی و اختلال نعوظ نباشد، هنگامی که در کنار سایر درمان‌ها مانند دارو، تغییر سبک زندگی و مشاوره استفاده شود، می‌تواند یک درمان مکمل و مفید باشد. رفلکسولوژی به کاهش استرس، اضطراب و افسردگی کمک می‌کند و همه این مشکلات می‌توانند باعث اختلال عملکرد جنسی شوند.

با تحریک نقاط خاصی روی پا، دست یا گوش، رفلکسولوژی گردش خون را بهبود می‌خشد، التهاب را کاهش می‌دهد و باعث تقویت آرامش می‌شود. 

این درمان، شامل اعمال فشار به نقاط خاصی روی پا، دست یا گوش است که مربوط به اندام‌های مختلف بدن است. با تحریک این نقاط، رفلکسولوژی گردش خون را بهبود می‌خشد، التهاب را کاهش می‌دهد و باعث تقویت آرامش می‌شود. در مورد اختلال نعوظ و زودانزالی، رفلکسولوژی به افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی کمک می‌کند که برای دستیابی و حفظ نعوظ ضروری است. 

علاوه بر این، رفلکسولوژی در ایجاد تعادل انرژی و ارتقای سلامت کلی بدن موثر است که می‌تواند تاثیر مثبتی بر عملکرد جنسی داشته باشد.

رفلکسولوژی درمان زود انزالی

پیشنهاد ویژه نی نی بان: آشنایی با پزشکان متخصص اورولوژی

فواید ترکیب درمان زودانزالی با رفلکسولوژی  همراه با سایر داروها

درمان‌های طبیعی مختلفی وجود دارد که مردان می‌توانند برای بهبود سلامت جنسی خود در کنار رفلکسولوژی از آن‌ها استفاده کنند. این درمان‌ها شامل استفاده از گیاهان و مکمل‌هایی مانند جینسینگ، ال-آرژنین و ریشه ماکا و تغییرات سبک زندگی مانند ورزش منظم و رژیم غذایی سالم است.

ترکیب رفلکسولوژی با این درمان‌ها می‌تواند اثر مضاعف داشته باشد و حتی منجر به بهبود عملکرد جنسی شود. مثلا جینسینگ تولید اکسید نیتریک را افزایش می‌دهد که در بهبود جریان خون به آلت تناسلی موثر است. هنگامی که این روش با رفلکسولوژی ترکیب می‌شود، می‌تواند گردش خون را نیز بهبود ببخشد.

رفلکسولوژی درمان زود انزالی

انتخاب رفلکسولوژیست برای درمان ناتوانی جنسی 

هنگامی که به دنبال درمان رفلکسولوژی برای درمان اختلالات جنسی هستید، انتخاب یک رفلکسولوژیست واجد شرایط و با تجربه ضروری به شمار می‌رود. باید به دنبال فردی باشید که گواهینامه معتبر و تجربه کار با مسائل مربوط به سلامت جنسی مردان را داشته باشد.

رفلکسولوژیستی را انتخاب کنید که به منزل یا محل کار شما نزدیک باشد. می‌توانید نظرات مراجعان قبلی را بپرسید تا درک بهتری از میزان موفقیت در درمان اختلال جنسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: چگونه میل جنسیمان را تقویت کنیم؟

اقدامات احتیاطی مرتبط با رفلکسولوژی جنسی

رفلکسولوژی به طور کلی ایمن در نظر گرفته می‌شود، اما انجام برخی از اقدامات احتیاطی می‌تواند موثرتر باشد. مثلا اگر به دیابت، یا مشکلات گردش خون مبتلا هستید، باید ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که رفلکسولوژی نباید به عنوان جایگزینی برای درمان پزشکی برای اختلالات جنسی، مورد استفاده قرار بگیرد.

رفلکسولوژی به طور کلی ایمن در نظر گرفته می‌شود، اما انجام برخی از اقدامات احتیاطی می‌تواند موثرتر باشد. مثلا اگر به دیابت، یا مشکلات گردش خون مبتلا هستید، باید ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. 

حتی اگر برخی از مردان، تسکین موقت علائم را تجربه می‌کنند، هیچ تضمینی وجود ندارد که رفلکسولوژی به تنهایی یک راه حل طولانی‌مدت باشد. قبل از امتحان هر نوع درمان جایگزین برای زودانزالی یا اختلال نعوظ با پزشک مشورت کنید.

رفلکسولوژی درمان زود انزالی

خلاصه

رفلکسولوژی جنسی ممکن است بر روی دست‌ها، پاها و گوش‌ها و با فشار نقاط ویژه‌ای در این اندام‌ها روی عملکرد اندام‌های تناسلی تمرکز کند. این روش علاوه بر بهبود رابطه جنسی شما می‌تواند در درمان زودانزالی و اختلال نعوظ هم مفید باشد. فقط این نکته مهم را به خاطر بسپارید که رفلکسولوژی نمی‌تواند به تنهایی مشکل شما را حل کند و باید در کنار سایر درمان‌های پزشکی مورد استفاده قرار بگیرد. 

افراد مبتلا به دیابت، یا مشکلات گردش خون قبل از انجام رفلکسولوژی، حتما باید با پزشک خود مشورت کنند. انجام این روش بدون مجوز پزشک، برای این افراد، ایمن نیست.

برای یافتن متخصصان مورد نظر خود به کلینیک نی نی بان مراجعه کنید. 

منبع: webmd.com

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.