۲۳۶۷۱۶
۸۷۷
۸۷۷

استایل خیره کننده خانم سوپر مدل در هفته مد میلان جنجالی شد!

دوستی کایلی و روزالیا چند سال پیش پس از شرکت این زن تاجر در یکی از کنسرت‌ های خواننده شکوفا شد و به سرعت با هم دوست شدند و بسیاری از سفرهای آنها را مستند کرد.

استایل خیره کننده خانم سوپر مدل در هفته مد میلان جنجالی شد!

یکی از دوست‌ داشتنی‌ ترین دوستی‌ های سلبریتی‌ ها بازگشته است. روزالیا و کایلی جنر در میان برنامه‌ های فشرده‌ شان از هم دور شده‌اند و در هفته مد میلان دوباره گرد هم می‌ آیند. این جفت در حال به اشتراک گذاشتن لحظات شیرین با هم، در ردیف اول در نمایش مد پرادا بهار / تابستان 2024 دیده شدند.

کایلی جنر و روزالیا لبخند می زدند و استایل خیره کننده خود را به نمایش می گذاشتند و حتی لحظه ای سلفی گرفتند. روزالیا لباسی با یک استایل سفید و خاکستری برای این مراسم خاص بی‌ عیب و نقص به نظر می‌ رسید که شامل یک دامن بلند خاکستری، یک جلیقه همسان و یک پیراهن سفید پرادا در زیر آن بود.

بیشتر بخوانید: کارداشیان‌ها از فروش لباس‌های دست دومشان هم پول درمی‌آورند!

استایل خیره کننده خانم سوپر مدل در هفته مد میلان جنجالی شد!

او این ظاهر را با کفش های مشکی و عینک آفتابی تیره از خانه مد تکمیل کرد و موهایش را با یک هدبند مشکی حالت داد. روزالیا آرایش ملایمی داشت و به ترند لب های گیلاسی کولا پیوست. در همین حال، کایلی یک مینی لباس آستین بلند مشکی پوشیده بود که با دامن با تزئینات کریستالی ست شده بود و ظاهر خود را با کفش های پاشنه بلند و کیف مشکی تکمیل کرده بود.

استایل خیره کننده خانم سوپر مدل در هفته مد میلان جنجالی شد!

دوستی کایلی و روزالیا چند سال پیش پس از شرکت این زن تاجر در یکی از کنسرت‌ های خواننده شکوفا شد و به سرعت با هم دوست شدند و بسیاری از سفرهای آنها را مستند کرد. با این حال، مدتی بود که این جفت با هم دیده نشده بودند، تا کنون.

در این رویداد پر ستاره، آنا وینتور، سوفیا ریچی، دختر محبوب جدید، اما واتسون بازیگر «هری پاتر»، دمی مور، اسکارلت جوهانسون، لتیتیا رایت، بندیکت کامبربچ، ستاره‌ های هالیوود نیز حضور داشتند.

منبع: آکس مگ

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.