۲۳۸۴۹۹
۸۳۴
۸۳۴

با این مدل ترفند، بدون سشوار موهات رو حالت بده

سشوار کشیدن مو برای حالت دادن ان هم موقعی که مجلسی دعوت هستید یا می‌خواهید سریعا حاضر شوید و جذاب به نظر برسید، لازم است.

با این مدل ترفند، بدون سشوار موهات رو حالت بده

با این مدل ترفند، بدون سشوار موهات رو حالت بده

سشوار کشیدن مو برای حالت دادن ان هم موقعی که مجلسی دعوت هستید یا می‌خواهید سریعا حاضر شوید و جذاب به نظر برسید، لازم است. اما همیشه سشوار دم دست نیست یا این که موهای شما آن قدر آسیب دیده است که نمی‌توان از وسایل حرارتی استفاده کرد. حالا چاره چیست؟ شاید شما هم بدانید که این مدل وسایل حرارتی، چه ضرر و زیانی برای موهای شما دارد. اما خبر خوش آن است که می‌توانید بدون سشوار هم، موهای خود را حالت دهید. در ادامه به سه مدل از آن اشاره خواهیم نمود. 

با این مدل ترفند، بدون سشوار موهات رو حالت بده

۱. استفاده از اسپری نمک

اگر می‌خواهید موهای خود را حالت دار یا موج دار کنید، دست خالی و بدون سشوار ممکن نیست. با این حال سشوار هم ندارید، پس می‌توانید از اسپری نمک استفاده کنید. اسپری نمک در اکثر فروشگاه‌های محصولات آرایشی و زیبایی وجود دارد. در این اسپری‌ها، روغن طبیعی و آلوئه ورا وجود دارد که علاوه بر ترمیم مو، ان‌ها را حالت هم می‌دهد. 

۲. بافتن موهای سر

اگر موهای بلندی دارید، وقتی از حمام می‌آیید موهای سر خود را که نمدار هستند حتما ببافید. بگذارید شب تا صبح موها به همان حالت بماند. سپس صبح روز فردا موهای خود را باز کنید. در این حالت شما موهای موج دار خواهید داشت که تا چندین روز حالت آن باقی می‌ماند‌. 

۳. استفاده از بیگودی مو

بیگودی مو در سایزهای مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید موهای خود را با بیگودی در سایزهای متفاوت، حالت دار کنید. وقتی موهایتان کمی نمدار است، دور بیگودی بپیچید و بگذارید موها خشک شود. بعد تافت بزنید و به آرامی بیگودی را باز کنید. 

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.