۲۳۸۴۶۷
۱۵
۱۵

حنا یک اکسیر طبیعی برای رشد بیشتر و زیبایی موهای سر

حنا یک گیاه طبیعی از خانواده لاوسونیا است که ترکیب آن با آب یا مواد دیگر، باعث رشد بیشتر و جذابیت موها می‌شود. 

حنا یک اکسیر طبیعی برای رشد بیشتر و زیبایی موهای سر

حنا یک اکسیر طبیعی برای رشد بیشتر و زیبایی موهای سر

حنا یک گیاه طبیعی از خانواده لاوسونیا است که ترکیب آن با آب یا مواد دیگر، باعث رشد بیشتر و جذابیت موها می‌شود. گیاه حنا به طور معمول گل‌های سفید یا صورتی کوچکی دارد که برای رفع مشکلات مو و بهبود سلامتی آن، استفاده می‌شود. در گذشته در سرتاسر جهان از این گیاه برای رنگ کردن مو، رفع مشکلات ریزش مو و... استفاده می‌شود. در ادامه با چند فایده از تاثیرات حنا بر روی مو، آشنا خواهید شد. 

رشد سریع مو با حنا

شاید شما هم دچار این معضلات شده باشید که موهای سرتان روند رشد خود را به کندی طی می‌کند. معمولا افراد در هنگام استفاده از داروهای شیمیایی یا شوینده‌های معمولی، باز هم تغییری در رشد و اندازه موهای خود احساس نخواهند کرد. استفاده از حنا بر روی پوست سر، می‌تواند فولیکول‌ها را تقویت کند. در نتیجه باعث افزایش رشد موها خواهد شد. 

حنا یک اکسیر طبیعی برای رشد بیشتر و زیبایی موهای سر

جلوگیری از ریزش شدید مو

استفاده از حنا کمک می‌کند تا ریشه و ساقه موها کاملا محکم شود. از طرفی موخوره‌ها را برطرف می‌کند تا ریزش موها و آسیب به آن‌ها، کمتر شود. با مهار نکردن ماده موثری مانند دی هیدروتستسترون توسط حنا، این ماده به موها می‌رسد و از شکست آن جلوگیری می‌کند. 

تغذیه رسانی به ریشه های مو

شاید گیاه حنا نتواند به خوبی و به صورت مستقیم باعث تغذیه رسانی به ریشه‌های مو شود. حنا کمک می‌کند تا گردش خون در پوست سر افزایش یابد. از طرفی هم فولیکول‌های مو نرم می‌شود تا پروتیین‌ها و ویتامین‌های بیشتری به مو برسد. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.