۲۳۸۷۲۹
۲۲
۲۲

با سیاست باش و این پیام ها رو به عشقت نفرست!

فرستادن پیام یکی از راه های برقراری ارتباط است که می تواند تاثیرات خود را روی روابط بگذارد. اینکه در چه موقعیتی چه پیام هایی را برای شریک عاطفیمان بفرستیم یا نفرستیم، بسیار حائز اهمیت است. در این مطلب پیام هایی را بررسی خواهیم کرد که نباید بفرستیم

با سیاست باش و این پیام ها رو به عشقت نفرست!

1_پیامی بر مبنای تحریک حسادت طرف مقابل:

پیام هایی مانند همکارم از من خوشش میاد یا قراره برام خواستگار بیاد؛ البته ایرادی ندارد که در مورد خواستگار با او صحبت کنید، اما نباید به هیچ وجه برای برانگیختن حسادتش پای مرد دیگری را به میان بکشید. بعد از چند بار تکرار اینکار او به راحتی متوجه هدف شما که همان جلب توجه هست خواهد شد. این رفتار نه تنها او را نزدیک تر نمیکند که شما را نیازمندتر نشان می‌دهد.

با سیاست باش و این پیام ها رو به عشقت نفرست!

2_تهدید به بلاک کردن و حذف از زندگی:

جذاب ترین کار این است که شما اهمیت ندهید که دوست داشته می شوید یا نه.

اگر کسی علاقه ای به ماندن با شما ندارد، شما عصبانی نمیشوید. در مقابل بلاک کردن راهی برای نشان دادن عصبانیت شما و جلب توجه است. اگر مایل به ارتباط نیستید تنها کار این است که به او پیام ندید.

با سیاست باش و این پیام ها رو به عشقت نفرست!

3_پیام با محتوای ترس از ترک شدن:

این نوع پیام ها باعث میشوند او از تصمیمی که گرفته فاصله بگیرد. اگر شما به او اجازه رفتن بدهید و خودش به نتیجه برسد که چه میخواهد، شانس اینکه برگردد چندین برابر خواهد بود. تلاش برای نگه داشتن شریک عاطفی مثل آن‌چه گفته شد، در رابطه تنها فاصله بین شما را بعد از مدتی زیاد میکند.

با سیاست باش و این پیام ها رو به عشقت نفرست!

4_پیامی که نشان می دهد زندگی شما خسته کننده است:

اینکه مدام منتظر پیام از طرف مقابل باشید یعنی شما هیچ کار مهمتری ندارید که به او بپردازید و این را غیر مستقیم به طرف مقابل میرسانید. اگر جواب پیام شما را نمیدهد اول از همه نباید تصور کنید رابطه را از دست دادید. تنها بهتر است صبرکنید؛ شاید کار مهم تری پیش آمده و اگر این رفتار ادمه پیدا کرد تنها تلاشتان را کمتر کنید.

با سیاست باش و این پیام ها رو به عشقت نفرست!

5_کارآگاه بازی در نیاورید:

اینکه مدام او را چک کنید و پیگیر کوچک ترین کارهای او باشید باعث میشود که طرف مقابلتان احساس کند در قفس است و به جای حرف های زیبا و عاشقانه مدام باید در حال توضیح دادن به یکدیگر باشید. یا اینکه مدام او را با اکانت و از راه های مختلف امتحان کنید. با این کارها او را حساس کرده و راحت از دست میدهید.

با سیاست باش و این پیام ها رو به عشقت نفرست!

6_پیام های تک کلمه ای نفرستید:

بسیاری از ما روزانه پیامک زیادی برای همسرمان می فرستیم و او را از اتفاقات روزانه با خبر می کنیم. اگر روزی نحوه پیامک زدن ما تغییر کند و پیام هایمان تبدیل به یک کلمه شود، برای همسرمان این هشدار را می دهد که ما رغبتی به فرستادن پیام نداریم و یا از او ناراحت هستیم بنابراین او می پندارد مسئله ای پیش آمده و در حالت هشدار قرار می گیرد و بی تاب و نگران می شود.

با سیاست باش و این پیام ها رو به عشقت نفرست!

7_پیام هایی که مربوط به خرید کردن است:

فرستادن پیامک های مادی شاید برای شما ترفندی غیر مستقیم برای خرید کردن آقایان برای شماست اما باید بدانید مردان از این نوع پیامک ها بیزارند و بیشتر دوست دارند همسرشان رک و راست باشند و به جای " الان تو یه مغازه یه جفت کفش خوشگل دیدم" این درخواست را مستقیما "میخوام اون کفش هارو برام بخری" داشته باشند. این پیامک باعث می شود مرد زندگیتان فکر کند که رابطه شما از حالت دوستی در آمده است و شما او را برای پولش می خواهید، پس او قطعاً فرار می کند.

با سیاست باش و این پیام ها رو به عشقت نفرست!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.