۲۳۶۱۹۹
۲۵۰۵
۲۵۰۵

اهمیت مراجعه به متخصص مغز و اعصاب برای نوار عصب و عضله و بوتاکس میگرن

متخصص مغز و اعصاب خدمات مختلفی را به صورت کاملا تخصصی برای بیماران ارائه می‌دهد. در واقع بیماران باید توجه داشته باشند که برای انجام برخی از اقدامات از جمله آزمایشی یا درمانی نیاز به فردی متخصص دارند. در ادامه در خصوص هر یک از خدماتی که توسط متخصص مغز و اعصاب انجام می‌گیرد و اهمیت مراجعه به این متخصص توضیحات بیشتری خواهیم داد.

متخصص مغز و اعصاب خدمات مختلفی را به صورت کاملا تخصصی برای بیماران ارائه می‌دهد. در واقع بیماران باید توجه داشته باشند که برای انجام برخی از اقدامات از جمله آزمایشی یا درمانی نیاز به فردی متخصص دارند.
در ادامه در خصوص هر یک از خدماتی که توسط متخصص مغز و اعصاب انجام می‌گیرد و اهمیت مراجعه به این متخصص توضیحات بیشتری خواهیم داد.

چرا باید برای تزریق بوتاکس به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنیم

تصور بسیاری از افراد این است که تزریق بوتاکس تنها برای رفع چین و چروک و زیبایی کاربرد دارد؛ اما اینطور نیست. امروزه متوجه شده‌اند از این روش نیز می‌توانند برای درمان و جلوگیری از سردرد میگرنی استفاده کنند.
اهمیت مراجعه به متخصص مغز و اعصاب برای نوار عصب و عضله و بوتاکس میگرن
نکته مهمی که وجود دارد این است که این تزریق نباید در مراکز زیبایی برای درمان سردرد تزریق شود. شما باید برای درمان میگرن با بوتاکس تنها به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید؛ چرا که پزشک به خوبی می‌داند که باید هر تزریق در چه نواحی از سر و گردن انجام شود تا اثرگذاری خوبی داشته باشد.
طی این روش درمانی پزشک تقریبا به 30 نقطه یا بیشتر از نواحی سر تزریق را انجام می‌دهد که تنها پزشک تشخیص می‌دهد که در چه قسمت‌هایی باید تزریق انجام گیرد.

آیا هر سردردی با تزریق بوتاکس درمان می‌شود؟

خیر اینطور نیست که برای درمان هر سردردی از پزشک متخصص مغز و اعصاب انتظار داشته باشید که این روش درمانی را برای شما انجام دهد.
لازم به ذکر است روش تزریق بوتاکس برای درمان میگرن تنها برای بزرگسالان انجام می‌شود و نمی‌توان برای هر رده سنی تزریق کرد.
همچنین برای افرادی که دچار سردرد میگرن اپیزودیک (کمتر از 15 روز)، سردرد تنشی و خوشه‌ای هستند، تزریق انجام نمی‌گیرد و درمان متفاوت و موثری تجویز می‌شود.
افرادی که دچار سردردهای میگرنی مزمن هستند نیز باید حداقل به سه روش متفاوت درمان را انجام داده باشند در صورت عدم تاثیرگذاری، در نهایت درمان میگرن با بوتاکس از سوی پزشک پیشنهاد می‌شود.

اهمیت مراجعه به متخصص مغز و اعصاب برای نوار عصب و عضله و بوتاکس میگرن
برای انجام تست نوار عصب عضله به چه پزشکی مراجعه کنیم؟

نوار عصب و عضله یک روش تشخیصی تخصصی است که با کمک آن وضعیت سلامت ماهیچه‌ها و سلول‌های عصبی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
اگر به دنبال تشخیص دقیق بیماری خود با انجام این آزمایش هستید، باید توسط متخصص مغز و اعصاب تست را انجام دهید تا نتایج به طور تخصصی بررسی شود.
نتایجی که از انجام این تست به دست می‌آید، به تشخیص اختلالات عصبی، عضلانی و اختلالاتی که بر ارتباط بین عضلات و اعصاب تاثیر می‌گذارد، کمک خواهد کرد.
نورون‌های حرکتی سیگنال‌های الکتریکی را منتقل کرده و منجر به انقباض ماهیچه‌ها می‌شود، حال با کمک آن این سیگنال‌ها توسط پزشک تفسیر می‌شود.
الکترومیوگرافی باید توسط متخصص مغز و اعصاب در سعادت آباد انجام گیرد. فردی که آزمایش را انجام می‌دهد، باید علاوه بر دانشی که در این زمینه دارد، برای انجام آزمایش مهارت و آموزش دیده باشد تا آزمایش به طور صحیح انجام گیرد.
در نهایت بهترین انتخابی که می‌توانید داشته باشید، مراجعه به متخصص مغز و اعصاب است. مواردی از جمله نوار عصب و عضله و بوتاکس میگرن توسط متخصص مغز و اعصاب باید انجام گیرد.

اهمیت مراجعه به متخصص مغز و اعصاب برای نوار عصب و عضله و بوتاکس میگرن
مواقعی که متخصص مغز و اعصاب الکترومیوگرافی را توصیه می‌کند

هنگامی که با علائم اختلال عضلانی و عصبی به پزشک مراجعه می‌کنید، برای تشخیص مشکل ایجاد شده انجام EMG یا الکترومیوگرافی به شما توصیه می‌شود. معمولا بیمارانی با داشتن چنین علائمی نیاز به تست نوار عصب و عضلانی دارد:
• بی حسی و گزگز
• احساس درد در اندام
• گرفتگی عضلات
• ضعف عضلانی

روش‌های نوبت دهی متخصص مغز و اعصاب

به دو روش می‌توانید به راحتی نوبت خود را با دکتر فاطمه طاهریان متخصص مغز و اعصاب در زمان مورد نظر خود تنظیم کنید.

تماس با مطب پزشک

می‌توانید برای تعیین وقت مناسب تلفن مطب را از سایت یادداشت کنید و با تماس با مطب زمان مناسبی را طبق وقت آزاد پزشک تعیین کنید.

نوبت دهی اینترنتی

نوبت دهی اینترنتی بسیار راحت‌تر از تماس تلفنی است. در واقع شما طی هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشته باشید می‌توانید بدون محدودیت زمانی به سایت‌های نوبت دهی مراجعه کنید و طبق زمان تعیین شده، زمان دلخواه خود را انتخاب کنید.


همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.