۲۳۷۰۵۲
۱۶۳۱
۱۶۳۱

مکمل فیتو و کاربرد برای تقویت مو‌ها + جلوگیری از ریزش مو‌ها

فیتو یک مکمل غذایی فرموله شده با ویتامین‌ها، عصاره‌های گیاهی و مواد معدنی مانند روی است که به حفظ مو و ناخن و افزایش رشد آن‌ها کمک می‌کند. این مقاله را بخوانید تا با مکمل فیتو و کاربرد برای تقویت مو‌ها آشنا شوید.

مکمل فیتو و کاربرد برای تقویت مو‌ها + جلوگیری از ریزش مو‌ها

راز مکمل فیتو و کاربرد برای تقویت موها در فرمول این مکمل نهفته است. در واقع، ویتامین‌های زیاد موجود در این مکمل می‌توانند به رشد و تقویت موهای شما کمک کنند. پس به خواندن ادامه دهید تا با مکمل فیتو و کاربرد آن برای تقویت مو آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: با این ترفندها موهایتان را در خانه ویتامینه کنید

در این مقاله می‌خوانید:

  • قرص فیتو برای ریزش مو
  • نحوه مصرف مکمل فیتو
  • قرص فیتو اصل و فیک
  • قیمت قرص فیتو
  • عوارض قرص فیتو
  • نظرات در مورد قرص فیتو
  • قرص فیتو چاق کننده است؟

قرص فیتو برای ریزش مو

قرص فیتو اولین مکمل ویتامینی است که در سال ۱۹۶۹ ایجاد شد و به لطف ترکیبات فعال طبیعی خود توانست به رشد موهای سالم، تقویت ناخن‌ها و روشن کردن پوست کمک کند. هر دوز روزانه از این ویتامین مغذی که متشکل از اسیدهای چرب ضروری و یک ترکیب آنتی اکسیدان است، باعث تولید کراتین می‌شود و به رشد موهای سالم، ناخن‌ها و مژه‌های بلندتر کمک می‌کند.
مکمل فیتو و کاربرد آن برای تقویت موها بهترین عبارتی است که می‌تواند این محصول را توصیف کند. این مکمل برای زنان و مردان با انواع موها تجویز می‌شود و می‌تواند نگرانی‌های مربوط به ریزش موی مزمن و مشکلات رشدی موها را تا حد زیادی کاهش دهد.

مکمل فیتو و کاربرد برای تقویت مو‌ها + جلوگیری از ریزش مو‌ها

بیشتر بخوانید: با این ۷ ترفند خانگی رشد موهاتو دوبرابر کن!/ راز موهای شاداب و زیبا کشف شد!

نحوه مصرف مکمل فیتو

دستورالعمل استفاده از مکمل فیتو نسبتاً ساده است. در واقع، فقط کافی است که هر روز دو قرص را از قوطی دربیاورید و با یک لیوان آب یا با یک وعده غذایی مصرف کنید. توصیه می‌شود مصرف این مکمل را تا چهار ماه ادامه دهید تا بهترین نتایج را بگیرید. مخصوصاً در بهار و پاییز که موهای شما به دلیل تغییرات فصل و آب و هوا کندتر رشد می‌کنند، مصرف این مکمل را فراموش نکنید.
یک مطالعه بالینی که بر روی ۲۰ داوطلب با موهای نازک یا آسیب دیده انجام شد، نشان داد که ۹۵درصد از شرکت کنندگان پس از مصرف روزانه دو قرص به مدت ۹۰ روز، بهبود قابل توجهی در کیفیت موهای خود مشاهده کردند. مکمل فیتو برای تقویت مو هم‌چنین نتایجی مانند رشد موهای جدید در اطراف خطوط مو را به همراه داشته است.

مکمل فیتو و کاربرد برای تقویت مو‌ها + جلوگیری از ریزش مو‌ها

بیشتر بخوانید: با این روغن گیاهی ابروهای خود را پرپشت کنید!

قرص فیتو اصل و فیک

بسیاری از افراد نگران هستند که اشتباهی قرص فیتوی فیک یا تقلبی بخرند. این یک نگرانی موجه است که ما برای آن راه حل داریم. در واقع، چندین راه وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید قرص‌های جعلی را از واقعی تشخیص دهید. دو نمونه از مهم‌ترین راه‌های تشخیص عبارتند از:

  • در نوشته‌های برچسب روی قرص ، دنبال اشتباهات، غلط املایی یا فونت‌های ناآشنا بگردید. مکمل‌های باکیفیت و واقعی باید دارای مهر و موم غیرقابل دستکاری، تاریخ انقضا و اطلاعات تماس با برند باشند.
  • اگر مکملی ادعا می‌کند که می‌تواند ریزش موی شما را «کاملاً» درمان کند یا «کاملاً طبیعی» است یا «ضمانت بازگشت پول» دارد، مراقب باشید و تسلیم تبلیغات فریب دهنده نشوید. یادتان باشد که نمونه اصل مکمل فیتو و کاربرد برای تقویت موها حاوی پیام‌های واقع‌گرایانه است.

مکمل فیتو و کاربرد برای تقویت مو‌ها + جلوگیری از ریزش مو‌ها

بیشتر بخوانید: موهایی پرپشت و بلند با این معجون خانگی بی‌نظیر

قیمت قرص فیتو

قیمت قرص فیتو از حدود ۹۰۰هزار تومان شروع می‌شود.

قیمت قرص فیتو از حدود ۹۰۰هزار تومان شروع می‌شود و می‌تواند به ۲ و نیم میلیون تومان نیز برسد. این طیف قیمتی قوطی‌های ۱۲۰ عددی این قرص است که فروشنده‌های مختلف آن را به قیمت‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌کنند. توصیه ما این است که از دوستان و آشنایان خود نیز کمی پرس‌وجو کنید تا خرید خود را پیش یک فروشنده قابل اعتماد و منصف انجام دهید.

بیشتر بخوانید: با این ترفندها، موهایتان را مثل خانم‌های هندی، پرپشت کنید!

عوارض قرص فیتو

قرص فیتو عوارض جانبی کمی دارد، اما شایع‌ترین عارضه جانبی گزارش شده را می‌توان افزایش جوش‌های پوستی دانست که احتمالاً به دلیل مکمل‌های حاوی بیوتین است. در موارد نادر دیگر، افزایش سطح کلسترول نیز گزارش شده که به احتمال زیاد به روغن سویای هیدروژنه موجود در مکمل، یعنی منبع اسیدهای چرب ترانس ارتباط دارد.
با همه این‌ها، مکمل فیتو برای تقویت موها واقعاً ارزش امتحان کردن را دارد. زیرا همان‌طور که گفتیم، عوارض جانبی آن جدی نیستند، به ندرت اتفاق می‌افتند و در برابر فواید و مزایای آن بسیار کوچک جلوه می‌کنند.

مکمل فیتو و کاربرد برای تقویت مو‌ها + جلوگیری از ریزش مو‌ها

بیشتر بخوانید: با این ترفندها موهای خود را نجات دهید!/ بهترین راهکار درمان موی آسیب دیده

نظرات در مورد قرص فیتو

نظرات مختلفی درباره مکمل فیتو و کاربرد برای تقویت موها وجود دارد. با این حال، اکثر افراد از مصرف این مکمل احساس رضایت می‌کنند. به عنوان مثال، می‌توان گفت:

  • قورت دادن این قرص‌ها آسان است.
  • نتایج قابل توجه و مثبتی در پی دارد که از مکمل‌های دیگر به دست نمی‌آید.
  • در عرض یک و نیم تا دو ماه نتیجه می‌دهد و ریزش موها را کم می‌کند.
  • بافت موهای نازک را ضخیم و تقویت می‌کند.
  • در عرض ۴ تا ۵ ماه باعث پرپشت کردن موها می‌شود.
  • و در نهایت با این‌که گران است، اما ارزش امتحان کردن را دارد.

مکمل فیتو و کاربرد برای تقویت مو‌ها + جلوگیری از ریزش مو‌ها

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع ماسک مو: چند مدل ماسک مو داریم؟

قرص فیتو چاق کننده است؟

مصرف قرص فیتو هیچ‌گونه اضافه وزنی را به همراه ندارد.

یکی از نگرانی‌های مصرف مکمل فیتو این است که امکان دارد باعث چاقی شود. در صورتی که این نگرانی اشتباه است و مصرف این قرص، هیچ‌گونه چاقی و اضافه وزنی را به همراه ندارد. همان‌طور که پیش‌تر خواندید، این قرص صرفاً طوری ساخته شده است که هیچ گونه نگرانی از بابت عارضه جانبی به همراه ندارد و کاملاً ایمن است.

بیشتر بخوانید: این گیاه در پیشگیری از ریزش مو معجزه می‌کند!

کلام آخر

مکمل فیتو و کاربرد برای تقویت موها فواید بسیار زیادی دارد و می‌تواند شما را به موهایی که همیشه آرزویش را داشتید برساند. این مکمل فوق‌العاده باعث ضخیم شدن موهای نازک، جلوگیری از ریزش مو و حتی تقویت ناخن‌ها نیز می‌شود. به همین دلیل، طرفداران زیادی دارد. از طرفی، این مکمل واقعاً ایمن است، پس هیچ گونه نگرانی از نظر عوارض جانبی ایجاد نمی‌کند. با این حال، توصیه می‌شود که اگر به مصرف این مکمل علاقمند هستید، قبل از خرید با یک متخصص پوست و مو صحبت کنید.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با متخصصین پوست، مو و زیبایی، به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

منبع: pandorabeauty

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.