۲۳۷۲۸۰
۱۰۱۴
۱۰۱۴

بهترین زمان جراحی ترمیمی بینی چه زمانیست؟

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که بهترین زمان جراحی ترمیمی بینی چه زمانیست؟

سوال : بهترین زمان جراحی ترمیمی بینی چه زمانیست؟

پاسخ: توصیه می شود حداقل یک سال بعد از جراحی اولیه بینی صبر کرده و سپس اقدام به جراحی ثانویه کرد؛ علت این امر این است که در عمل مجدد لازم است مجددا تغییراتی در ساختار بینی ایجاد شود و این مسئله مستلزم این است که تورم و التهابات جراحی قبلی از بین رفته باشد و فرم بینی معلوم شود تا بتوان تغییرات جدید را در آن اعمال نمود.

برای آگاهی بیشتر از زمان جراحی ترمیمی بینی به سراغ فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، دکتر محمد ابراهیمی رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به دکتر محمد ابراهیمی ، یا دریافت نوبت از دکتر محمد ابراهیمی ، کلیک کنید.

بهترین زمان جراحی ترمیمی بینی چه زمانیست؟

بهترین زمان جراحی ترمیمی بینی چه زمانیست؟

جراحی بینی ترمیمی ممکن است به دلایل مختلف انجام شود. در مواقعی ممکن است بعد از جراحی اولیه بر حسب یک اتفاق، بینی دچار آسیب دیدگی شود و یا اینکه در زمان جراحی بر اثر اشتباهات جراح باعث شود تا ناهماهنگی در بینی و ویژگی‌های ساختاری آن بوجود آید. در این صورت بعد از گذشت دوران بهبود عمل اولیه و رسیدن به نتیجه نهایی، بیمار نیاز به انجام عمل دیگری برای بهبود عملکرد و ظاهر بینی خود دارد. در اینجا دلایل اصلی انجام عمل بینی ترمیمی اشاره شده است:

بهترین زمان جراحی ترمیمی بینی چه زمانیست؟

مشکلات تنفسی

یکی از دلایل انجام عمل ترمیمی بینی، رفع مشکلات تنفسی است که ممکن است به دلیل دار بعد از عمل بینی برای فرد اتفاق بیفتد. در این مواقع جراحی ترمیمی به منظور باز شدن راه تنفسی بعد از عمل بینی ضروری است.

ظاهر نامناسب بینی (کج شدن یا انحراف تیغه بینی)

ترمیم عمل زیبایی بینی یا ترمیم بینی جراحی شده از جمله مواردی است که افراد تمایل به انجام آن دارند. فرم و شکل ظاهری بینی در عمل جراحی اهمیت خیلی زیادی دارد گاهی اوقات جراح به دلیل تجربه ناکافی در این زمینه بینی را بسیار کوچک می‌کند و یا باعث می‌شود تا بافت و غضروف زیادی از بین برود و فرم بینی دچار آسیب شود. به همین دلیل فرد برای اصلاح ظاهر بینی خود نیاز به جراحی عمل بینی ترمیمی دارد.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.