۲۳۸۸۸۱
۸۱
۸۱

لاغری با دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو

آیا لاغری موضعی شکم و پهلو با دستگاه را امتحان کرده‌اید؟ خب، این بار در کنار روش‌های سبک زندگی، از دستگاه لاغری موضعی هم بهره بگیرید تا نتایج بهتری به دست بیاورید.

لاغری با دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو

آیا لاغری موضعی شکم و پهلو با دستگاه را امتحان کرده‌اید؟ خب، این بار در کنار روش‌های سبک زندگی، از دستگاه لاغری موضعی هم بهره بگیرید تا نتایج بهتری به دست بیاورید. 

در این مقاله می‌خوانید: 

هر روشی را که برای لاغری انتخاب کنید، از جراحی بای پس معده گرفته، تا لاغری با دستگاه، حتما باید سبک زندگی سالم را نیز در پیش بگیرید.

لاغری با دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو

تغییر سبک زندگی برای کاهش چربی شکم

با این راهکارهای سبک زندگی می‌توانید چربی شکمی را کاهش بدهید: 

خواب کافی داشته باشید

خواب کم، یا زیاد می‌تواند در عملکرد هورمون‌های تنظیم‌کننده اختلال ایجاد کند و به افزایش وزن منجر شود. یک شب محرومیت از خواب می‌تواند سطح «گرلین» را افزایش دهد. این هورمون، باعث افزایش گرسنگی و منجر به پرخوری می‌شود. کاهش خواب همچنین ممکن است منجر به خستگی در طول روز و فعالیت بدنی کمتر شود که دلیل دیگری برای افزایش وزن است.

بیشتر بخوانید: تفاوت لاغری و تناسب اندام؛ این دو را با هم اشتباه نگیرید!

لاغری با دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو

به طور مداوم آب بنوشید

اگر دچار کم‌آبی باشید، تشخیص اینکه آیا گرسنه هستید، یا تشنه، دشوار است. اگر هوس کرده‌اید یک میان‌وعده مصرف کنید، ابتدا یک لیوان آب بنوشید و چند دقیقه صبر کنید تا بتوانید سطح گرسنگی‌تان را دوباره ارزیابی کنید. آب به حرکت غذا در سیستم گوارش کمک می‌کند و نفخ را کاهش می‌دهد. ایده خوبی است که در طول روز، یک بطری آب همراه خود داشته باشید و از آن استفاده کنید. می‌توانید به آب، برش‌های خیار و برگ‌های نعناع یا میوه‌های تازه اضافه کنید تا آب طعم‌دار شود.

بهتر است به جای حذف وعده غذایی، آن را کاهش بدهید و غذایتان را آهسته بخورید و خوب بجوید.

هرگز وعده غذایی را حذف نکنید

حتما برایتان پیش آمده که بخواهید یک وعده غذایی خود را حذف کنید. این استراتژی تقریبا همیشه نتیجه معکوس دارد. وقتی وعده‌های غذایی را حذف می‌کنید، گرسنگی بیش از حد را تجربه می‌کنید که باعث می‌شود هوس کنید غذاهای کم‌مغذی مصرف کنید. 

حتی ممکن است بعد از حذف یک وعده غذایی، سریع‌تر از حد معمول غذا بخورید، که باعث می‌شود علائم هشداردهنده سیری را از دست بدهید و احتمال پرخوری شما افزایش می‌یابد. تند غذا خوردن هوا را به معده شما وارد می‌کند و در نتیجه نفخ می‌کنید. بنابراین بهتر است به جای حذف وعده غذایی، آن را کاهش بدهید و غذایتان را آهسته بخورید و خوب بجوید. 

پیشنهاد ویژه نی نی بان: آشنایی با متخصص تغذیه و تناسب اندام

لاغری با دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو

لاغری موضعی شکم و پهلو با دستگاه

لاغری موضعی شکم و پهلو با دستگاه‌های متعددی، امکان‌پذیر است. در ادامه با این دستگاه‌ها آشنا می‌شوید:

دستگاه هایفو ULove-۰۲Plus

هایفو، یک فناوری پیشرفته برای لیفتینگ و شکل‌دهی پوست بدون جراحی است که از آن با عنوان اولتراسوند متمرکز با شدت بالا هم نام می‌برند. هایفو به طور مستقیم، انرژی گرمایی را به پوست و بافت زیر پوست می‌رساند و باعث تحریک کلاژن پوست می‌شود که بافت را بهبود می‌بخشد و افتادگی پوست را کاهش می‌دهد. 

دستگاه هایفو، انرژی گرمایی نقطه انعقاد حرارتی را افزایش می‌دهد و باعث تسریع روند جوانسازی پوست و به حداکثر رسیدن اثر سفت‌کنندگی لایه پوست می‌شود. در طی 90 تا 180 روز، پاسخ ترمیم زخم و بازسازی طولانی‌مدت بافت را تحریک می‌کند و به لیفت و سفت شدن بیشتر پوست منجر می‌شود. نتایج این روش می‌تواند یک تا ۳ سال دوام داشته باشد.

بیشتر بخوانید: آیا رژیم میکروبیوم در سلامت دستگاه گوارش موثر است؟

لاغری با دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو

کاربرد هایفو بر پوست

  • فعال کردن کلاژن: هایفو خاصیت ارتجاعی پوست را تحریک می‌کند.
  • لیفتینگ و سفت کردن: هایفو باعث لیفتینگ صورت و سفت کردن پوست پیشانی، صورت و گردن می‌شود.
  • مناسب برای انواع چین و چروک: مهم نیست چه نوع چین و چروکی دارید. هایفو، چین و چروک‌های عمیق، چین و چروک پیشانی، چین و چروک چشم، خط‌های پنجه کلاغی، چین و چروک لب و چین و چروک ناشی از اخم را بهبود می‌بخشد.
  • لیفت پوست: سفت کردن شلی پوست در اطراف چشم، چانه، پوست گونه و سایر قسمت‌های صورت از دیگر کاربردهای هایفو است.

هایفو، چین و چروک‌های عمیق، چین و چروک پیشانی، چین و چروک چشم، خط‌های پنجه کلاغی، چین و چروک لب و چین و چروک ناشی از اخم را بهبود می‌بخشد.

مزایای دستگاه ULove-۰۲Plus

دستگاهی منحصر به فرد است و فناوری‌های دو بعدی و سه بعدی هایفو را در یک دستگاه ترکیب می‌کند.

هایفو سه بعدی می‌تواند سرعت درمان صورت و بدن را افزایش دهد.

یکی از ابزارهای دستگاه ULove-02Plus برای اندازه‌های کوچک طراحی شده و می‌تواند نواحی موضعی کوچک مانند کیسه زیر چشم و خطوط پنجه کلاغی را به طور موثر درمان کند.

بیشتر بخوانید: ایکس بادی چیست و قیمت آن چقدر است؟ آیا در لاغری تاثیری دارد؟

لاغری با دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو

دستگاه لاغری بدن HONKON RF skimming

این دستگاه، گرمای ستونی تولید می‌کند که باعث تخریب ساختار پیوند هیدروژنی کلاژن و سفت شدن پوست می‌شود.

کاربرد HONKON RF skimming

این دستگاه، گرمای ستونی را در بافت زیر جلدی تولید می‌کند و باعث آزاد شدن تری‌گلیسیرید در بافت چربی می‌شود و کاربردهای آن شامل موارد زیر است: 

  • رفع چین و چروک
  • سفت‌کننده پوست
  • لیفتینگ صورت
  • لاغری بدن
  • تغییر شکل بدن
  • کاهش سلولیت
  • تسکین درد

لاغری با دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو

مزایای HONKON RF skimming

در این دستگاه از فن‌آوری تک قطبی استفاده شده که راحت‌تر و موثرتر است. این دستگاه، برای محافظت از لایه پوست به سیستم خنک‌کننده مجهز است.

دارای دو حالت خروجی است که یک حالت آن می‌تواند اپیدرم را به صورت آرام و یکنواخت، گرم کند. حالت ثابت آن نیز می‌تواند سرعت لایه پوست را به سرعت گرم کند. انرژی با فرکانس بالای آن به بدن نفوذ و در لایه‌های عمیق پوست، گرما ایجاد می‌کند و باعث تجزیه چربی بدن می‌شود. 

در بافت‌ها گرما ایجاد می‌کند و گرما باعث بهبود گردش خون و جریان خون به بافت همبند می‌شود، در نتیجه سلول‌های چربی به تری گلیسیرید تبدیل می‌شوند.

لاغری با دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو

دستگاه MX-GM۰۱

این دستگاه می‌تواند باعث تجزیه مقدار زیادی چربی شود. از طریق این دستگاه، اسیدهای چرب از تری‌گلیسیرید تجزیه و به مقدار زیاد در سلول‌های چربی انباشته می‌شوند. این چربی‌ها طی چند هفته از طریق متابولیسم از بدن دفع می‌شوند.

حرکت ماهیچه‌ای که توسط HI-EMT ایجاد می‌شود به سایر مفاصل یا استخوان‌های بدن، آسیب نمی‌رساند، اما می‌تواند به طور موثر، عضلات شکم یا باسن را تقویت کند و تعداد و حجم بافت فیبر عضلانی را افزایش دهد. این دستگاه با افزایش ضخامت و تراکم عضلات، آن‌ها را تقویت می‌کند و باعث نمایان شدن عضلات شکم مردان می‌شود. 

بیشتر بخوانید: هزینه لاغری با دستگاه آر اف

لاغری با دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو

دستگاه MX-GM01 در زنان هم باعث بهبود شکل باسن، پاهایی نازک و زیبا و سفت شدن عضلات ساق پا می‌شود. همچنین خطوط سیکس‌پک ایجاد می‌کند. 

به طور کلی تاثیر آن در نواحی زیر به خوبی دیده می‌شود:

  • شکم
  • باسن
  • بازوها
  • پشت ران
  • جلوی ران 

مزایای دستگاه MX-GM۰۱

  • بدون درد است.
  • تعریق ایجاد نمی‌کند.
  • راحت و سریع است.
  • باعث لیفت لگن می‌شود.
  • سیکس‌پک ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: لاغری شکم در کوتاهترین زمان

لاغری با دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو

کمربند اسپایک تومیستر برای مردان و زنان

اگر به دنبال روشی برای تقویت عضلات شکم و کاهش چربی این ناحیه هستید، می‌توانید کمربند اسپایک تومیستر  Spike Tummy Twister را امتحان کنید. این دستگاه به شما کمک می‌کند بدن خود را از یک طرف به سمت دیگر حرکت بدهید. با انجام این چرخش‌ها عضلات شکم خود را تقویت و وزن کم کنید. 

این حرکات را می‌توانید به صورت نشسته، یا ایستاده انجام بدهید و نیازی به تجهیزات اضافه نیست. کمربند اسپایک تومیستر را امتحان کنید و ببینید به شما کمک می‌کند شکمی کوچک‌تر و خوش‌حالت داشته باشید.

خلاصه

دستگاه‌هایی که در این مقاله از آن‌ها نام بردیم باعث لاغری موضعی شکم و پهلو می‌شوند. همیشه بهترین راهکار این است که در کنار ورزش، یا استفاده از روش‌های لاغری، سبک زندگی سالم هم داشته باشید تا بهترین نتیجه را به دست بیاورید.

برای یافتن متخصصان مورد نظر خود به کلینیک نی نی بان سر بزنید. 

منبع: honkonglobal.com

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.