۲۳۸۳۷۴
۱۲
۱۲

لاغری موضعی با روش مزوتراپی چگونه است؟

برای لاغری موضعی با روش مزوتراپی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ آیا این روش‌ها جواب می‌دهند یا عوارضی خطرناک دارند؟ در ادامه بخوانید.

برای لاغری موضعی با روش مزوتراپی می‌توانید به کلینیک‌های زیبایی و تناسب اندام، مراجعه کنید. این کلینیک‌ها با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و تزریق برخی مایع‌ها به داخل قسمت‌های پرچربی بدن، کمک می‌کنند که بخش‌هایی از بدن شما که با ورزش و رژیم گرفتن، لاغر نمی‌شوند؛ چربی‌شان ذوب شود. در ادامه به تمام نکات مربوط به کاهش چربی از بخش‌های مختلف بدن به روش مزوتراپی با دستگاه اشاره می‌کنیم.

در این مقاله می‌خوانید:

 

لاغری موضعی با روش مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی برای چربی یک تخصص پزشکی است که شامل تزریق مقادیر میکروسکوپی عصاره های طبیعی، عوامل هومیوپاتی، داروها و ویتامین ها به پوست است. می توان از آن برای از بین بردن سلولیت، کاهش وزن، درمان پیری پوست و پوست زائد (افتادگی) و جوانسازی دست و گردن استفاده کرد. 


مطلب پیشنهادی: لاغری به روش تزریق چگونه است؟


لاغری موضعی با مزوتراپی چگونه است؟

مزوتراپی شامل یک سری تزریقات ساده است که به شکستن نواحی کوچک موضعی ناخواسته چربی کمک می کند. مزوتراپی یک درمان عالی برای جوانسازی، سفت کردن، تقویت و لاغری قسمت های مختلف بدن است. همچنین برای کمک به کاهش سلولیت، کاهش وزن، درمان علائم کشش و پیری پوست و سفت کردن پوست افتاده استفاده می شود. درمان شامل تزریق یک کوکتل از عصاره های طبیعی و همچنین اسیدهای آمینه، داروها و ویتامین ها به لایه های میانی پوست است. این کار برای تقویت گردش خون موضعی انجام می شود و از این رو منجر به از دست دادن چربی موضعی، استحکام پوست و کاهش قابل توجه سلولیت می شود.

مزوتراپی یک درمان امیدوارکننده برای از بین بردن چربی های ناخواسته و کانتورینگ بدن است.

لاغری موضعی با روش مزوتراپی چگونه است؟

خطرات مزوتراپی برای لاغری

شما هر روز ورزش می کنید اما نمی توانید آن دسته عشق را از دست بدهید. جدیدترین تکنیکی که به شما کمک می کند به یک لاغر جدید برسید، جایگزین ایمن، غیر جراحی، غیر تهاجمی و تحت نظارت پزشکی برای لیپوساکشن است. درمان ها را می توان در زمان استراحت ناهار انجام داد.

مزوتراپی برای چربی می تواند برای کانتور کردن شکم، بازوها، پشت پاها و دست ها استفاده شود. ویتامین ها و آمینو اسیدها برای سفت کردن پوست افتادگی استفاده می شوند در حالی که سایر عوامل برای از بین بردن نواحی چربی استفاده می شود و ظاهری جوان تر و ورزشی را به خطوط بدن باز می گرداند. این آخرین تکنیک برای مبارزه با چربی های ناخواسته با استفاده از یک سری از چندین میکرو تزریق سطحی از "مخلوطی" از داروهای دارویی، ویتامین ها و مکمل های مورد تایید FDA است.

لاغری موضعی با روش مزوتراپی چگونه است؟

لاغری موضعی با مزوتراپی چقدر طول می‌کشد؟

پس از ذوب شدن چربی، به طور طبیعی دفع می شود. مزوتراپی یک روش غیر تهاجمی برای درمان سلولیت است. مزوتراپی دائمی است، مشروط بر اینکه بیمار وزن خود را برگرداند.

میزان لاغری با مزوتراپی چقدر است؟

برای اکثر مردم، کاهش وزن 1 تا 2 پوند در هفته در بدن  یعنی حدود 450 تا 900 گرم بی خطر در نظر گرفته می شود. کاهش کربوهیدرات ها، خوردن پروتئین بیشتر، وزنه زدن و خواب بیشتر، همگی اقداماتی هستند که می توانند کاهش وزن پایدار را افزایش دهند. 


مطلب پیشنهادی: انواع روش‌های لاغری موضعی


مزوتراپی شامل مجموعه ای از تزریقات ساده است که به شکستن نواحی کوچک و موضعی چربی ناخواسته کمک می کند و کاهش وزن را کاهش می دهد. این فرآیند تجزیه چربی بدن به عنوان لیپولیز و کاهش وزن در کشور شناخته می شود. این روش کاهش چربی نقطه ای (کاهش وزن موضعی) با تزریق محلول به پوست در بسیاری از روش های شناخته شده گنجانده شده است.

مزایای لاغری موضعی با مزوتراپی

لیپوساکشن سلولیت را درمان نمی کند. در واقع، لیپوساکشن اغلب باعث می شود که سلولیت موجود برجسته تر به نظر برسد. مزوتراپی به طور مستقیم سلولیت را درمان می کند، پوست را صاف تر می کند و چربی را در نواحی انتخاب شده کاهش می دهد. رسوبات چربی از بدن خارج می شوند و در نواحی دیگر ظاهر نمی شوند، که اغلب پس از لیپوساکشن رخ می دهد. مزوتراپی نیازی به بستری شدن، بیهوشی عمومی یا استراحت ندارد.

لاغری موضعی با روش مزوتراپی چگونه است؟

هزینه لاغری موضعی با روش مزوتراپی

برای مزوتراپی لاغری باید ببینید که پزشک برای شما چه دوره درمانی را تجویز می‌کند. هزینه این دوره درمانی به این عوامل بستگی دارد:

  • محل مزوتراپی
  • میزان چربی موجود
  • هدف لاغری
  • سن بیمار
  • زمان هدف لاغری موضعی

با تمام این عوامل، تعیین می‌شود که شما چند جلسه برای مزوتراپی لاغری نیاز دارید. سپس برای هر جلسه شما باید بین 1 تا 2 میلیون تومان پرداخت کنید. 

لاغری موضعی با روش مزوتراپی چگونه است؟لاغری موضعی با روش مزوتراپی چگونه است؟

 

انواع درمان‌های مزوتراپی همراه لاغری موضعی

مزوتراپی برای مو

صورت زیبایی نه تنها ریزش مو را متوقف می کند بلکه باعث تحریک رشد موهای جدید و افزایش ضخامت آن می شود. این نوع مزو لامپ مو را با تمام مواد معدنی مغذی مورد نیاز مانند سیستاین، پلی پپتیدها تامین می کند. همچنین ترکیب روی آن را قادر می سازد تا پیشرفت آلوپسی آندروژنیک، بیماری بسیار ناامید کننده را به تاخیر بیاندازد.


مطلب پیشنهادی: انواع روش‌های مزوتراپی چیست؟


مزوتراپی برای صورت

مزوتراپی پوستی درخشان، درخشان و جوان - صاف کننده چین و چروک های سطحی. با افزایش سن، پوست ما مواد مغذی حیاتی خود را در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید، تغییرات هورمونی، رژیم غذایی نامناسب و گردش خون ضعیف از دست می دهد. تکنیک مزوتراپی برای درمان و کند کردن روند پیری استفاده می شود. این درمان منجر به پوستی پویا با بهبود تونیک، کشسانی و ظاهری می شود که در نتیجه پوستی شفاف و جذاب ایجاد می کند.

لاغری موضعی با روش مزوتراپی چگونه است؟

تاریخچه مزوتراپی

مزوتراپی ترکیبی منحصر به فرد از هنر و علم است که توسط دکتر میشل پیستور از پاریس، فرانسه در سال 1952 توسعه یافت. این یک تخصص پزشکی با استفاده از تزریق میکروبی بدون درد ویتامین ها، گیاهان، داروهای هومیوپاتی و داروها در فرمولاسیون های خاص است. مزوتراپی را می توان برای بسیاری از شرایط مختلف، هم پزشکی و هم زیبایی اعمال کرد. مزوتراپی کاربردهای زیادی دارد: کاربرد زیبایی آن شامل کاهش وزن، کاهش سلولیت، رشد مجدد مو/آلوپسی، جوانسازی صورت و گردن/مزولیفتینگ و مجسمه سازی بدن می باشد.

آمادگی برای لاغری با مزوتراپی

از طریق ویزیت اولیه پزشکی و معاینه فیزیکی، وجود هرگونه حساسیت یا مشکلات پوستی (درماتیت آتوپیک، بیماری های عفونی) را تأیید کنید.

  • تشخیص مناطق برای درمان
  • اهداف تعیین کنید
  • برنامه را تعیین کنید: فرکانس و مدت
  • آموزش بیمار
  • در روز درمان هیچ گونه کرم، لوسیون بدن، مواد آرایشی را روی ناحیه درمان قرار ندهید.
  • لباس تمیز بپوشید و از شلوار جین تنگ خودداری کنید.
  • ۴۸ ساعت قبل از عمل، مصرف داروهایی مانند آسپرین، NSAID ها، دی پیریدامول و غیره را قطع کنید.

لاغری موضعی با روش مزوتراپی چگونه است؟

مراقبت‌های بعد از لاغری با مزوتراپی

بعد از مزوتراپی به این نکات توجه کنید.

  • ممکن است کبودی یا تورم خفیف در محل های تزریق ظاهر شود.
  • رژیم غذایی سالم و ورزش منظم توصیه می شود.
  • نتایج برای تغییرات ظاهری پوست و بهبود گردش خون نسبتاً ثابت است.
  • نتایج برای کاهش حجم در سرکوب سلول های چربی موضعی بسته به وسعت مناطق مشکل متغیر است. تغییرات در کاهش چربی بسیار خاص بیمار است.
  • آموزش بیمار
  • تا ۱۲ ساعت پس از درمان از استحمام یا دوش گرفتن خودداری کنید
  • اقداماتی مانند یونتوفورز، اولتراسونولیز، تحریکات الکتریکی و غیره را در عرض ۷۲ ساعت انجام ندهید.

سوالات متداول

آیا لاغری موضعی با مزوتراپی برای هر سنی ممکن است؟

شما می‌توانید در سنین 20 الی 60 سال برای مزوتراپی لاغری اقدام کنید. 

آیا مزوتراپی برای تناسب اندام زنان و مردان جوابگو است؟

بله. لاغری به روش مزوتراپی محدودیت جنسیتی ندارد.

جمع‌بندی 

برای لاغری موضعی با مزوتراپی در بالا یک راهنمای کامل ارائه دادیم. این روش خطری ندارد اما برای جواب گرفتن موثر، بهتر است ابتدا وزن خود را با رژیم غذایی و ورزش به حد مناسب برسانید. سپس لاغری موضعی با روش مزوتراپی را امتحان کنید. 

 

منبع: serenity

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.