۲۴۰۲۰۸
۷۲
۷۲

کانتورینگ فول فیس چیست؟

در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم که کانتورینگ فول فیس چیست؟ چه هدفی دارد و آیا دارای عوارض جانبی هست، یا نه. با ما همراه باشید.

کانتورینگ فول فیس چیست؟

در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم که کانتورینگ فول فیس چیست؟ چه هدفی دارد و آیا دارای عوارض جانبی هست، یا نه. با ما همراه باشید. 
در این مقاله می‌خوانید: 

کانتورینگ فول فیس چیست؟

کانتورینگ فول فیس چیست؟

کانتورینگ صورت، یا کانتورینگ فول فیس که از آن با نام اسکالپچرینگ صورت هم نام می‌برند، روشی است که می‌توان با استفاده از فیلر پوستی، زوایای صورت را به صورتی زیبا شکل داد. بیایید نگاهی بیندازیم به کانتورینگ فول فیس.
کلمه کانتورینگ، سال‌ها است که در صنعت زیبایی به عنوان یک کلمه رایج مطرح می‌شود. کانتورینگ به معنای برجسته کردن ظاهری برخی از ویژگی‌های صورت مانند استخوان‌های گونه، شقیقه‌ها و خط فک است تا به طور کلی چهره‌ای تراشیده‌تر و جذاب‌تر ایجاد شود.
حتما به احتمال زیاد با شنیدن نام کانتورینگ به یاد استفاده از لوازم آرایشی و ایجاد سایه و روشن روی صورتتان هستید. البته که این روش آرایشی نیز کانتورینگ نامیده می‌شود و با استفاده از سایه روشن‌ها و هایلایت‌ها به زاویه‌سازی صورت می‌پردازد، اما در حالی که این روش می‌تواند راهی شگفت‌انگیز برای برجسته کردن ساختار استخوانی صورت شما باشد، روش غیر جراحی کانتورینگ فول فیس نیز به همین منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد. کانتورینگ فول فیس به این معنی است که نتایجی که به دست می‌آورید، دائمی‌تر هستند و نیاز به نگهداری بسیار کمتری دارند.

کانتورینگ فول فیس چیست؟

کانتورینگ صورت و بهبود مثلث زیبایی

شاید اسم «مثلث زیبایی» را شنیده باشید که از نظر زیبایی و فرم صورت، مورد توجه قرا می‌گیرد. مثلث زیبایی که از آن با عنوان «مثلث جوانی» هم نام می‌برند، گونه‌های صاف، گرد و بلند، و خط فک نازک و تیز را شامل می‌شود.
با افزایش سن، چربی صورت کاهش می‌یابد و از دست دادن چربی صورت، خاصیت ارتجاعی طبیعی پوست را کاهش می‌دهد که در نتیجه، این مثلث زیبایی تغییر می‌کند. نتیجه این‌که ناحیه پیشانی و شقیقه باریک‌تر و خط فک وسیع‌تر می‌شود. این اتفاق می‌تواند در نتیجه کاهش وزن یا داشتن درصد کم چربی بدن نیز رخ بدهد. علاوه بر این، صورت برخی از افراد به شکل طبیعی، فاقد این جاذبه زیبایی است، بنابراین ممکن است به جای استفاده از کانتورینگ آرایشی، به دنبال نسخه دائمی‌تر کانتورینگ باشند.

بیشتر بخوانید: فیلر بهتر است یا  ژل؟

کانتورینگ فول فیس چیست؟

کانتورینگ صورت چه کاری انجام می‌دهد؟

پکیج کانتورینگ کامل صورت، بهترین درمان کانتورینگ صورت غیر جراحی است. کانتورینگ کامل صورت از فیلر و بوتاکس برای موارد زیر استفاده می‌کند:
  • اضافه کردن تعریف (برای بینی، چانه، خط فک و لب)
  • اصلاح خطوط گونه‌ها
  • تقویت فرم صورت 
  • بهبود تناسب اعضای صورت

بیشتر بخوانید: قیمت انواع بوتاکس، راهنمایی‌هایی برای انتخاب بهتر

کانتورینگ فول فیس چیست؟

نحوه کانتورینگ فول فیس با فیلرهای پوست

مهم‌ترین ناحیه در مورد کانتورینگ صورت، قسمت میانی صورت است، بنابراین معمولا در هنگام انجام درمان کانتورینگ فول فیس ابتدا به قسمت میانی صورت پرداخته می‌شود. گونه‌ها و شقیقه‌ها ساختار چهره را تعیین می‌کنند، بنابراین اگر می‌خواهید چهره خود را بازسازی کنید، باید این نواحی را تغییر بدهید. انژکتورهای ماهر از پرکننده‌های پوستی برای بازگرداندن حجم به گونه‌ها و شقیقه‌ها استفاده می‌کنند که یک راه عالی برای بازگرداندن جوانی و ایجاد ظاهری برجسته‌تر به اعضای صورت است. 
همچنین می‌توان فیلرهای پوستی را به خط فک تزریق کرد تا قسمت پایینی صورت را تراش‌‌دارتر و برجسته‌تر نشان بدهد. در اغلب موارد، ظاهر فک تحت تاثیر روند پیری قرار می‌گیرد. در چنین شرایطی، پوست به دلیل کاهش تولید کلاژن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و خط فک شروع به نرم و گسترده شدن می‌کند. استفاده از کانتورینگ صورت، این عیب را برطرف می‌سازد. 

کانتورینگ فول فیس چیست؟

محصولات مورد استفاده در کانتورینگ فول فیس

معمولا دو نوع فیلر در کانتورینگ فول فیس استفاده می‌شود: Juvéderm Voluma و Juvéderm Volux. هر دو محصول را می‌توان در کانتورینگ کل صورت و در ترکیب با یکدیگر استفاده کرد.
Juvéderm Voluma برای حجم‌دهی مجدد حفره‌های صورت و کانتور کردن استخوان‌های گونه استفاده می‌شود که ظاهری کامل‌تر و جوان‌تر ایجاد می‌کند. این نوع نازک‌تر از پرکننده‌های پوستی است، بنابراین ظاهری نرم‌تر و جوان‌تر ایجاد می‌کند و برای ویژگی‌های نرم‌تر صورت مناسب‌تر است.
از طرف دیگر Juvéderm Volux یک نوع پرکننده ضخیم‌تر است، بنابراین می‌توان از آن برای افزودن ساختار به فک استفاده کرد. 

چه افرادی کاندید کانتورینگ کامل صورت هستند؟

اکثر متقاضایان کانتورینگ فول فیس در دهه 20 یا 30 زندگی خود هستند. با این حال، پزشکان متخصص زیبایی، برای هر سن خدمات ویژه آن سن را ارائه می‌دهند تا عیوب صورت به حداقل و ویژگی‌های جذاب صورت به حداکثر برسد. بنابراین مهم نیست که ۲۰ ساله هستید یا ۷۰ ساله. در هر صورت خدمات مناسب سن خودتان را دریافت می‌کنید. 

عوارض جانبی کانتورینگ فول فیس با فیلر پوستی

پس از تزریق، ممکن است در کانتورینگ فول فیس عوارض جانبی زیر را تجربه کنید:
  • قرمزی
  • تورم
  • درد و ناراحتی
  • خارش
  • کبودی و حساسیت در محل تزریق
نگران نباشید! این عوارض، طبیعی هستند و در زمانی کوتاه از بین می‌روند. در همین مدت کوتاه هم می‌توانید آن‌ها را با استفاده از محصولات آرایشی بپوشانید.

خلاصه

با افزایش سن، چربی صورت کاهش می‌یابد و از دست دادن چربی صورت، خاصیت ارتجاعی طبیعی پوست را کاهش می‌دهد و مثلث زیبایی تغییر می‌کند. در چنین شرایطی استفاده از کانتورینگ فول فیس، در گونه‌ها، شقیقه و فک، زوایایی جذاب ایجاد می‌کند. معمولا دو نوع فیلر در کانتورینگ فول فیس استفاده می‌شود. هر دو محصول را می‌توان در کانتورینگ کل صورت و در ترکیب با یکدیگر استفاده کرد. کبودی، خارش و قرمزی، برخی از عوارض جانبی کانتورینگ صورت هستند. 
برای یافتن متخصصان مورد نظر خود به کلینیک نی نی بان سر بزنید. 

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.