۲۴۰۲۳۴
۴۴
۴۴

فواید و ضرر های ماسک ورقه برای پوست بانوان

یکی از جدیدترین روش‌های مراقبت از پوست و پدیده‌ای جالب در دنیای زیبایی، ماسک ورقه‌ای است. اولین بار این ماسک‌ از کره جنوبی آمد. آیا می‌دانید این کشور در تولید محصولات مراقبتی پیشینه‌ای قوی دارد؟

فواید و ضرر های ماسک ورقه برای پوست بانوان

یکی از جدیدترین روش‌های مراقبت از پوست و پدیده‌ای جالب در دنیای زیبایی، ماسک ورقه‌ای است. اولین بار این ماسک‌ از کره جنوبی آمد. آیا می‌دانید این کشور در تولید محصولات مراقبتی پیشینه‌ای قوی دارد؟

ماسک ورقه‌ای، همان‌طور که از نام آن مشخص است، از ورقه‌هایی از جنس فیبر، پنبه، سلولز و تفاله نارگیل ساخته شده و سوراخ‌های ریز درون آن، مملو از ترکیبات مایع مغذی و آب‌رسان است. این ماسک‌ها متناسب با طراحی صورت ساخته شده‌اند و برخی دیگر هم موضعی هستند و فقط برای قسمت‌های خاصی همچون اطراف چشم، گونه و لب‌ها به‌کار می‌روند.

فوایدی که از ماسک ورقه ای حاصل می شود

همه ما در مورد اهمیت استفاده از ضدآفتاب هنگام ترک منزل یا مرطوب‌کردن پوست قبل‌از خواب آگاهی داریم اما گاهی اوقات احساس می‌کنیم پوست به مراقبت‌های بیشتری برای سالم‌ماندن و جوان‌ماندن احتیاج دارد.

ماسک‌ها راهی مطمئن برای تغذیه و بازسازی هستند که می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتایج امیدوارکننده‌ای را برای ما به ارمغان بیاورند. اگر می‌خواهید احساس بهتری از چهره خود داشته باشید و اعتمادبه‌نفس‌تان افزایش یابد، استفاده از ماسک‌های ورقه‌ای را حتما جزئی از روتین روزانه خود در نظر بگیرید. فواید این روتین را در این بخش کامل توضیح داده‌ایم.

  • آب‌رسانی و مرطوب‌کنندگی: یکی از اصلی‌ترین فواید ماسک‌های ورقه‌ای، آب‌رسانی موثر و پایدار پوست است. ماسک‌ها آب‌رسانی عمیق‌تر و قوی‌تری نسبت به کرم‌ها دارند.

  • درمان خشکی پوست: استفاده منظم از ماسک‌های نقابی، نتیجه غیرقابل‌باوری را در درمان خشکی پوست به ما می‌دهد.

  • ازبین‌برنده جوش و لک‌های پوستی: برخی ماسک‌های ورقه‌ای حاوی مواد تسکین‌دهنده همچون روغن درخت چای، جلبک، اسید سالیسیلیک و آلوئه‌ورا هستند که با کنترل ترشح چربی، منافذ پوست را از آلودگی‌ها پاک، و از ایجاد جوش جلوگیری می‌کنند. استفاده منظم از ماسک‌ها لک‌های رنگی پوست را برطرف خواهد کرد.

  • جوان‌سازی پوست با تحریک کلاژن: ماسک‌های ورقه‌ای دارای خاصیت کلاژن‌سازی هستند. یعنی با تقویت خاصیت ارتجاعی پوست و استحکام‌بخشی به بافت‌ها از ریزش آن جلوگیری می‌کنند.

  • روشن‌کننده و شفاف‌بخش‌ پوست: ماسک‌های نقابی با پاک‌سازی، رفع لک و مشکلات پوستی، رنگ پوست را یکدست می‌کند و چهره را روشن و شفاف نشان می‌دهد. برای بازگردانی درخشندگی پوست، حتما ماسک‌های ورقه‌‌ای را 2 الی 3 بار در هفته استفاده کنید.

  • خنک‌کننده پوست: پوست صورت در اثر عواملی همچون دمای بالا و تعریق به‌ویژه در تابستان دچار گرمازگی می‌شود. استفاده از ماسک‌هایی که به سرم‌های حاوی عصاره خیار و لیمو آغشته شده‌اند، در خنک‌کردن پوست تاثیر فوق‌العاده‌ای دارند. ماسک ورقه‌ای توت‌فرنگی و لیمو هم برای خنک‌سازی پوست‌های چرب گزینه ایده‌آلی است.

  • برطرف‌کننده التهابات پوستی: ماسک‌های ورقه‌ای حاوی روغن گل سرخ، زردچوبه، خیار و ماسک‌هایی که حاوی عصاره سیب‌زمینی هستند، پف و التهابات پوستی را برطرف می‌کنند.

  • پاک‌سازی سطح پوست: ماسک‌های ورقه‌ای مخصوص سم‌زدایی به بازشدن منافذ کمک می‌کنند تا گردوخاک، آلودگی و ذرات اضافی از سطح پوست پاک شوند.

آیا استفاده از ماسک ورقه ای برای پوست ضرری هم دارد؟

فواید و ضرر های ماسک ورقه برای پوست بانوان

دقت داشته باشید که ماسک ورقه‌ای به‌خودی‌خود عارضه‌ای ندارد، بلکه استفاده نادرست و عدم توجه به دستورالعمل‌های درج‌شده روی بسته‌بندی می‌توانند ضررهایی را به‌دنبال داشته باشد.

اگر به نوشته‌های روی بسته‌بندی ماسک دقت کنید، متوجه می‌شوید که در ترکیبات آن مواد نگهدارنده‌ای همچون پارابن، متیل پارابن، پروپیل و بوتیل به‌کار رفته است. افرادی که دارای واکنش‌های آلرژیک هستند، نمی‌توانند به نتیجه موثری از این ماسک‌ها برسند.

ازطرفی، حتما پیش آمده که هنگام استفاده از ماسک‌های ورقه‌ای از بوی خوش آن لذت ببرید ولی آیا می‌دانید این رایحه از چه ترکیباتی حاصل می‌شود؟ قطع به یقین این بوی خوب به‌دلیل وجود یک سری ترکیبات شیمیایی معطر است. ممکن است نسبت به برخی از این روایح حساسیت داشته باشید.

چگونه یک ماسک ورقه ای خوب بخریم؟

برای مضرات احتمالی ماسک‌های ورقه‌ای هم چاره‌ای داریم. به‌منظور حفظ سلامت پوست، از خرید ماسک‌هایی که تولید برندهای ناشناخته هستند، اجتناب کنید.

چنانچه با ترکیبات تشکیل‌دهنده ماسک‌های ورقه‌ای آشنا باشید، برندهای مطرح را بشناسید و ازطرف‌دیگر متناسب با پوست و نیاز خود ماسک بخرید، مطمئن باشید که به‌هیچ‌عنوان دچار عوارضی مانند التهاب، خشکی، خارش و قرمزی نمی‌شوید.

با تحقیق و پرس‌وجو، برندهایی را پیدا کنید که تولیدات آن‌ها بر پایه ترکیبات گیاهی است و به‌منظور التیام و درمان مشکلات پوستی تولید شده‌اند.

از کجا می توانم ماسک های ورقه ای خوب بخرم؟

فواید و ضرر های ماسک ورقه برای پوست بانوان

ماسک‌های ورقه‌ای اصولا به‌عنوان محصولاتی معجزه‌آسا و با قدرتی فوق‌العاده اثربخش و سریع، روشن‌کننده و تسکین‌دهنده شناخته می‌شوند. به همین دلیل آمار کسانی که به خرید این محصول مراقبتی روی آورده‌اند، به طور چشمگیری درحال افزایش است.

خبر بد اینجاست که برخی افراد تحت‌تاثیر محصولات جدیدی که به بازار وارد می‌شوند یا هیجانی که تبلیغات و شنیدن تجربیات دیگران به آن‌ها منتقل می‌کند، بدون فکر و بررسی‌های کافی دست به خرید می‌زنند. مسلما هیچ نتیجه خوبی عاید آن‌ها نخواهد شد.

محصولات مراقبتی را از هرجایی نخرید؛ چون نمی‌دانید که آیا محصول خریداری‌شده از کیفیت و شاخص‌های استاندارد برخوردار است یا خیر؟ ما پیشنهاد می‌کنیم با اعتماد به دیجی‌کالا، نسبت به پوست و مراقبت از آن حساس‌تر عمل کنید.

دیجی‌کالا طیف متنوعی از ماسک‌های ورقه‌ای را که همه آن‌ها تولیدات برندهای معتبر جهانی هستند، به سبد محصولات خود افزود تا لیست پیشنهادهای شگفت‌انگیز به شما را گسترش دهد. اگر به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می‌دهید، دیجی‌کالا را انتخاب کنید.

قیمت ماسک ورقه ای در دیجی‌کالا چقدر است؟

قیمت همیشه در خرید یک محصول نقش تعیین‌کننده‌ای دارد ولی ما به شما توصیه می‌کنیم که در مورد لوازم بهداشتی و آرایشی، کیفیت را ملاک بدانید. قیمت ماسک ورقه ای در لیست محصولات دیجی‌کالا، تا حدود زیادی به برند آن‌ها بستگی دارد. البته که نوع ماسک و عصاره‌های به‌کاررفته در آن، تاثیر کمی در هزینه ندارند.

دیجی‌کالا تلاش دارد محصولات خود را به‌صورت اقتصادی عرضه کند. البته کیفیت مطلوب کالاهای موجود در این فروشگاه اینترنتی مطرح، ارزش صرف هزینه‌های بالا را هم خواهد داشت.

جمع‌بندی

استفاده از ماسک ورقه‌ای باعث می‌شود که پوست شما در عرض چند دقیقه درخشان‌تر، مرطوب‌تر و شاداب‌تر به‌نظر برسد. با اینکه فواید چنین ماسک‌هایی به اینجا ختم نمی‌شود اما همین دلایل برای استفاده از این محصول کافی هستند.

اگر طرز صحیح استفاده از ماسک‌های ورقه‌ای را بلد باشید، به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های درج‌شده روی بسته‌بندی دقت کنید، متناسب با نیاز پوستی خود خرید کنید و خریدتان را هم از فروشگاهی قابل اعتماد انجام دهید، مسلما نتایج شگفت‌انگیزی دریافت خواهید کرد.

 

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.