۲۴۰۶۲۲
۱۷۵
۱۷۵

اگر تازه ازدواج کردید، مراقب این ۳ رفتار باشید!

هیچ ازدواجی بدون مشکل و چالش وجود ندارد. بلکه چیزی که مهم است، میزان مهارت شما در حل کردن مشکلات و موانع خواهد بود. هر گونه خطای رفتاری در ازدواج، هر دو نفر را به چالش کشیده و حتی ممکن است خانواده ها را نیز درگیر کند. 

اگر تازه ازدواج کردید، مراقب این 3 رفتار باشید!

اگر تازه ازدواج کردید، مراقب این ۳ رفتار باشید!

هیچ ازدواجی بدون مشکل و چالش وجود ندارد. بلکه چیزی که مهم است، میزان مهارت شما در حل کردن مشکلات و موانع خواهد بود. هر گونه خطای رفتاری در ازدواج، هر دو نفر را به چالش کشیده و حتی ممکن است خانواده ها را نیز درگیر کند. اگر شما ازدواج کرده اید، دیگر وقت آن است که الان به بهبود رفتارهای خود بپردازید و درصد هر گونه خطا کردن را کاهش دهید. برای یک ازدواج موفق، فقط عشق و علاقه مهم نیست. بلکه نیاز به برنامه ریزی، تفکر، انتقاد خلاق و همچنین مدیریت زدگی دارد. در ادامه با 3 موردی که ممکن است هر زوجی در ابتدای زندگی، دچار آن شوند؛ آشنا خواهید شد:

اگر تازه ازدواج کردید، مراقب این 3 رفتار باشید!

۱. تلاش جهت عوض کردن رفتار شوهر

این که بخواهید بعد از زندگی و ازدواج کردن رفتار همسر خود را عوض کنید، قطعا اشتباه است و رابطه عاطفی شما لطمه خواهد دید. ویژگی های ذاتی در هیچ فردی تغییر نمی کند و نمی توان آن هار ا با هم تغییر داد. بلکه شما باید بتوانید مشکلاتی که پیش می آید را با روانشناس مطرح کرده و از او کمک بگیرید. بهتر است تفاوت ها را بپذیرید اما بدانید که برای راحتی همسر خود، می توانید موردهای رفتاری خود را بهبود ببخشید.

اگر تازه ازدواج کردید، مراقب این 3 رفتار باشید!

۲. ارتباط نامناسب با خانواده شوهر

شاید با خودتان فکر کنید که زیاد چسبیدن به خانواده شوهر یا خیلی دور شدن از آن ها، زندگی شما را بهتر خواهد کرد. در حالی که این باور کاملا غلط است. شما باید یک رابطه خوب و به اندازه با خانواده همسر خود داشته باشید. یک ارتباط پایدار اما درست و مثبت، می تواند روی تمام جنبه های زندگی شما تاثیر بگذارد.

اگر تازه ازدواج کردید، مراقب این 3 رفتار باشید!

۳. دعوا و بحث به جای گفتگو

سعی کنید اختلاف نظرهای خود را بپذیرید. همچنین بر سر هر مسئله ای دعوا و مشاجره راه نیاندازید. بهتر است به جای داد زدن، فریاد زدن، دعواهای فیزیکی و... ، کمی به خودتان زمان دهید تا آرام شوید. بعد در یک موقعیت مناسب با همسر خود مشورت کنید. دقت کنید که لحن صحبت کردن در هنگام حرف زدن می تواند در روابط شما تاثیر بگذارد.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.